PDA

Bekijk Volledige Versie : Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken



Pagina's : 1 [2] 3 4 5

Michael66
18-11-10, 07:53
Tickets voor 1 en 2 dagen zijn online wel verkrijgbaar bij enkele aanbieders, maar altijd duurder dan wanneer je ze gewoon "aan de poort" koopt. Waarom? Geen idee, Disney heeft nou eenmaal de policy om alleen meerdaagse tickets vanaf drie dagen via andere verkooppunten goedkoper aan te (laten) bieden.

Teleton
21-11-10, 21:12
volgens deze link wel vandaar mijn vraag.


Ook bijzonder, een vraag stellen en het antwoord zelf al hebben... #-o

Hierbij een overzicht van de ticketprijzen aan de poort per heden, misschien ook handig voor het overzicht van Michael. Als je tijd en zin hebt, natuurlijk....:-\".

Er is kennelijk geen verschil meer tussen de internetprijs en de prijs aan de poort.

http://img99.imageshack.us/img99/3326/bild1060p.jpg (http://img99.imageshack.us/i/bild1060p.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

maurice.m
22-11-10, 19:37
Ook bijzonder, een vraag stellen en het antwoord zelf al hebben... #-o

Ja of mischien had het ermee te maken dat ik 1 dag aanklikte , inlogde, en dat hij me doorverwees naar een andere pagina waar je pas minimaal 3 dagen kon bestellen.

dus zo #-owas mijn vraag niet

pumi1000
23-11-10, 09:48
Ik zie dat er maar weinig verschil zit tussen 3-4-5 dagen.
Zo'n ticket is dat dan geldig voor 14 dagen en mag je in die tijd dan 5 parken bezoeken (incl waterparken)?

Njit
23-11-10, 11:38
Met een Base ticket bezoek je alleen de parken. Om de waterparken te bezoeken heb je een Fun and More optie nodig.


Q. Is there a ticket that will allow me to visit the Water Parks and other Walt Disney World® attractions?
A. Yes. If you purchase the Water Park Fun & More Option* you can add admission to your choice of two fabulous Water Parks, DisneyQuest® Indoor Interactive Theme Park, a round of golf at Disney's Oak Trail Golf Course or Disney's Wide World of Sports® Complex.

The number of Water Park Fun & More* visits depends on the number of days in your Magic Your Way Ticket:

1 day 2 visits
2 days 2 visits
3 days 3 visits
4 days 4 visits
5 days 5 visits
6 days 6 visits
7 days 7 visits
8 days 8 visits
9 days 9 visits
10 days 10 visits

pumi1000
23-11-10, 20:15
Dank voor het antwoord. Dan weet ik waar ik op moet letten, want zo'n waterpark is wel heel erg leuk om te doen. We hebben nu Typhoon Lagoon gewoon los bezocht, maar zo'n los ticket was best prijzig. Als we nu gaan willen we toch Disney ook bezoeken dan kunnen we beter een meerdaagse pas kopen met waterpark erbij.

Ik heb inmiddels ook je excel pagina gevonden waar de opties in staan vermeld met prijzen.

pumi1000
02-12-10, 13:46
Ik dacht dat het aaantal dagen van het ticket inclusief de waterparken waren, maar de waterpark optie is dus extra?

Een 4 daags ticket betekent dus 4 dagen een disneypark bezoeken (magic kingdom, studios, animal kingdom, epcot) + 4 dagen naar een waterpark? Dus eigenlijk heb je dan 8 dagen plezier?

Heb je bij een 1 dag ticket dan recht op 2 dagen waterpark zoals hierboven beschreven staat?

Ik zit hiernaar te kijken, omdat we toch al in mei 2011 gaan, mits we vakantie krijgen op het werk.

Tinkerbell
02-12-10, 14:01
@ pumi1000

Misschien dat deze link wat meer inzicht geef in wat je graag zou willen weten.

http://tiny.cc/ggkmt

pumi1000
02-12-10, 14:13
@ tinkerbell

Dit is wat ik op de disneysite tegenkom:

"The number of admissions depends on the number of days of the ticket you purchase"

Ik las hierboven de uitleg van Michael. Volgens mij is de wateroptie dus extra dagen?
Als ik een 4 daagse pas koop - 4 dagen groot park en 4 dagen extra waterpark.
Ik dacht dat bij zo'n 4 daagse pas de bezoeken aan waterpark ook in die 4 bezoeken was dus bv 3x disneypark en 1x typhoon lagoon.

Njit
02-12-10, 14:34
"The number of admissions depends on the number of days of the ticket you purchase"

Dat klopt toch precies? Het aantal dagen toegang hangt af van het aantal dagen op het ticket dat je aanschaft. En de dagen waterpark zijn afhankelijk van het aantal dagen op je ticket.

Ik zal het ook nog een keer in het Nederlands uitleggen:


U kunt ook aan de MAGIC BASE Tickets de Waterparken optie toevoegen:

Dit wordt dan het MAGIC BASE Ticket met WATERPARK FUN AND MORE OPTION

Voor het aantal dagen van de ticket toegang tot één van de volgende parken:
- Magic Kingdom® Park
- Epcot®
- Disney's Hollywood Studios
- Disney's Animal Kingdom® Theme Park

PLUS een keuze uit de volgende Parken voor het aantal OPTIE dagen afhankelijk van het aantal dagen van het Ticket:
- Disney's Blizzard Beach Water Park
- Disney's Typhoon Lagoon Water Park
- Disney’s Oak Trail Golf Course (tee time reservering noodzakelijk)
- Disney Quest Indoor Interactive Park
- Disney's Wide World Of Sports® CompleX

Dus bv. een 7 dagen MAGIC BASE Ticket met FUN AND MORE OPTION kan dus 14 dagen (7+7) Disney FUN geven! (de FUN optie toegangen mogen natuurlijk ook op de dagen gebruikt worden waarop u een themapark bezoekt, meerdere FUN optie toegangen op een dag kan overigens ook.

richard.bosch
26-12-10, 15:17
Ik zag een aanbieding bij American Estates (6 dagen betalen en 10 dagen gaan).
We hebben ook gekeken naar American Vacantions. Hun prijzen zijn geldig tot en met 31 december 2010. Gaan per 1 januari 2011 de prijzen omhoog?

Hoe liggen de prijzen van deze organisasties ten opzichte van de officiele prijzen.

Gr Richard

Michael66
26-12-10, 20:04
Het bestand in Disney Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112) is weer ge-update met de laatste verse prijzen. Gebruik dat bestandje voor een reële vergelijking.

Van aanbiedingen ala "koop x dagen en krijg er x dagen gratis bij" ben ik nooit zo gecharmeerd. Ik kijk liever gewoon naar het aantal dagen dat ik wil gaan en vergelijk dan de aanbieders. Wat de ene een aanbieding noemt, is namelijk vaak de normale prijs bij een ander.

:arrow: The only thing that counts is the bottom line!

gwen
06-01-11, 14:05
Acht jaar geleden zijn mijn man en ik in WDW geweest. Wij hebben toen 'no expiration' tickets gekocht. We weten nu alleen niet meer op hoeveel dagen we nog recht hebben. Weet iemand een manier om hier achter te komen voordat we in augustus naar Florida vertrekken. Ik wil nl van te voren tickets bestellen bij bv undercovertourist.
Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee.

Groetjes
Gwen

Njit
06-01-11, 14:38
Even geGoogled voor je. Optie 2 is het beste voor je:



How to Determine How Many Days Left on Disney World Tickets

Walt Disney World in Florida offers a number of different multi-day pass options -- most notably the Magic Your Way tickets, which allow you to visit a different theme park on each day for which the pass is good. Their now-defunct Park Hopper pass system used a similar formula, and Magic Your Way tickets come in multiple permutations to cover different needs of the guests. Multi-day tickets can save a great deal of money, but if you lose track of how many days you have left, it's very difficult to take advantage of them. Disney has options to help.


Examine your ticket to see what type it is. It will likely be either a Magic Your Way ticket or a Park Hopper pass. Park Hoppers were discontinued in 2005, but the extra days on it may still be good. Magic Your Way tickets were issued after 2005 and normally have a 14-day time limit from the day they were purchased. If the Magic Your Way ticket has a No Expiration option on it, then the limit is rescinded and you can use the days at any time. If your ticket is neither Magic Your Way or a Park Hopper, it predates the year 1996. You can still redeem days if any are left on it, but you'll need to convert the ticket to a new medium.
Call Disney Ticketing at 407-566-4985. They are open Monday through Friday, from 9:00 a.m. to 5:00 p.m. Eastern time. Have your ticket ready with all of the information on it. When you hear your list of options, press "2," then follow the directions. Disney World doesn't always offer this option, but if the service is running, they should tell you whether or not you have any days left. It's the only way of doing so that doesn't involve going to the park itself.
Visit the Guest Relations window at any of the four theme parks at Disney World (Magic Kingdom, Epcot, Disney's Hollywood Studios or Disney's Animal (http://www.ehow.com/pets-and-animals/) Kingdom). They will tell you how many days you have left on your tickets, and upgrade any older tickets to fit the modern Magic Your Way format. If you have a Magic Your Way ticket and you're staying at a Disney hotel, talk to the concierge in the lobby; he or she can scan your ticket and tell you how many days are left on it.


Read more: How to Determine How Many Days Left on Disney World Tickets | eHow.com (http://www.ehow.com/how_6398239_determine-left-disney-world-tickets.html#ixzz1AGJ60JNI) http://www.ehow.com/how_6398239_determine-left-disney-world-tickets.html#ixzz1AGJ60JNI

gwen
08-01-11, 11:34
Helemaal súper!!! Dank je wel. Ik ga direct bellen

gwen
11-01-11, 10:48
Beste Njit
Heb gebeld, maar ze konden we toch niet helpen. Helaas!
In ieder geval bedankt voor de moeite

Michael66
11-01-11, 11:40
Vreemd. #-o
Waarom konden ze je niet helpen dan? Daar ben ik wel erg benieuwd naar.

pumi1000
11-01-11, 16:49
Ja, dat kan en mag. Met een Base-ticket mag je op één dag één park net zo vaak in en uit als je wilt.

Wil je dezelfde dag naar een ander Disney-park, dan pas heb je de hopper-optie nodig.

Zat even dit topic helemaal door te lezen. We hebben inmiddels de Disneytickets binnen gekregen base tickets met wateroptie.
Je mag dus vaker op 1 dag hetzelfde park in - bijvoorbeeld 's morgens - dan naar hotel en eten - en 's avonds terug om vuurwerk te kijken?
Geldt dat ook voor parkeren?

Njit
11-01-11, 17:20
Van de Disney site:


"Is parking available at the Theme Parks? How much does it cost?
Yes, parking is available at all 4 Walt Disney World Resort theme parks. Each lot charges the same rate per day:


Automobile, taxi, limo or motorcycle: $14.00 USD
Camper, trailer or RV: $15.00 USD
Bus or tractor trailer: $18.00 USD

Once you pay for the day, you may park at any of the Theme Parks.

Teleton
11-01-11, 17:23
Geldt dat ook voor parkeren?...en parkeren bij de waterparken is nog steeds gratis......\\:D/

calypso
11-01-11, 19:28
Geldt dat ook voor parkeren?
Ja dat geld ook voor parkeren je koopt eenmaal een ticket zie de prijzen hierboven in de post van Njit.
En daarmee kun je in elk park parkeren diezelfde dag!
trouwens kijk goed naar dit ticket want soms zit er een bon aan voor een gratis pin of zo die je dan kunt inwisselen in het park!
Heb dit al diverse keren meegemaakt en veel mensen kijken niet naar het ticket en leggen het gewoon dus voor het raam in de auto.

pumi1000
11-01-11, 21:21
Dat is wel fijn dat je dus weg kan uit een park en ook weer terug kan komen op dezelfde dag. We willen zeker een keer het vuurwerk meemaken in een van de parken.

Fijn dat je bij de waterparken nog gratis mag parkeren. Vorig alleen Typhoon Lagoon gedaan (los entreekaartje), nu met disneypas kunnen we ze beide doen.

gwen
14-01-11, 12:48
Beste Michael
Kon gewoon niet. Ze gaf niet echt een reden. Misschien vond ze het teveel moeite.

Njit
14-01-11, 13:17
Gewoon nog een keer proberen dan :) Kans dat je weer dezelfde aan de lijn hebt is klein..

iverson
17-01-11, 21:19
Wij willen onze tickets gaan boeken via undercovertourist.com.
Wij willen ze laten opsturen richting Belgie, heeft iemand hier ervaring mee?

Wat als de tickets onderweg kwijt geraken en wij hebben al betaald met de credit card?

iverson

[verwijderd]
17-01-11, 21:21
Daar heb ik ook eerder tickets besteld, weliswaar verstuurd naar Nederland maar keurig aangekomen.

Elisa
17-01-11, 23:41
Bij ons zijn ze keurig aangekomen binnen 1,5 week. Volgens mij ben je via je creditcard maatschappij verzekerd tegen verlies (tijdens verzending) of diefstal. Dat kan je nalezen in het contract.

anneke34
21-01-11, 01:35
wij zijn afgelopen kerst en oud en nieuw geweest 3 weken was zoo gaaf!
maar de parkeren in de parken hebben ons niks gekost..
we kregen een tip van een jongen die daar werkte en zei als je kom parkeren moet je zeggen "" ï am gonna drop af the familie" en idd ik ging het proberen ahha en het lukte bij elke park scheelde toch elke keer 14 tot 15 dollar we waren Zelf met z'n vieren dus wie weet is het wel een goeie tip ,als je het durf dan hihihi

Teleton
21-01-11, 08:57
en het lukte bij elke park scheelde toch elke keer 14 tot 15 dollar we waren Zelf met z'n vieren dus wie weet is het wel een goeie tip ,als je het durf dan hihihi Hier stond een reactie van een 'bewonderaar'.

Maar ik zwijg er bij nader inzien over en schaam mij voor het gedrag van sommige landgenoten........

Michael66
21-01-11, 09:05
Moderator Michael66:

Anneke,
Goede tip als je op oneigenlijke wijze wilt parkeren. Op het Florida Forum moedigen we dit gedrag niet aan. Sterker nog, illegale praktijken promoten is zelfs niet toegestaan volgens de huisregels.

Vandaar dat we het er hier verder niet over gaan hebben.
(en dat is geen hint, maar een aanwijzing!)

gwen
21-01-11, 11:07
In mijn zoektocht naar tickets ben ik terecht gekomen bij schijnbaar iets nieuws. De 'Orlando Freedom Pass'. Hierin zijn alle grote attracties in gecombineerd. Zo krijg je voor €469:
10 dagen onbeperkt toegang tot alle WDW parken incl de waterparken en incl hoppen
14 dagen onbeperkt toegang tot oa Universal Orlando Resort en Seaworld

Heeft iemand hier ervaring mee, want het lijkt te mooi om waar te zijn. Het ticket wordt oa bij engels organisaties aangeboden, maar ook via http://www.attractionticketsdirect.de (http://www.attractionticketsdirect.de/attraction-ticket-preise/4-park-orlando-ticket.htm) onder Orlando combo ticket deals. Nu heb ik daar wel iets over gelezen op het forum. De 1 zegt dat het over de kop is, de ander niet.

Michael66
21-01-11, 11:29
Tja Gwen, daar is inderdaad al wat over geschreven. Dat "ticket" is niets meer of minder dan een combinatie van twee bestaande tickets. En dat is ook wat je krijgt: twee tickets. Enerzijds een Magic Your Way ticket voor Disney, met Waterpark-fun-and-more-optie en hopper-optie. Anderzijds een Ticket voor de Universalparken en SeaWorld.

Of de door jou genoemde aanbieder(s) gunstigere prijzen hebben dan anderen? Geen idee. Ik laat het uitzoeken daarvan graag aan andere forumleden over \\:D/

Teleton
21-01-11, 16:08
Ik laat het uitzoeken daarvan graag aan andere forumleden over Zet op, Gwen!

de jantjes
21-01-11, 16:21
Nee,hoor www.attractionticketsdirect.de (http://www.attractionticketsdirect.de) is helemaal niet overdekop.
Gisteren nog netjes mijn bestelling gekregen en prima service

Teleton
21-01-11, 17:21
Toch maar even snel tussen de soep en de aardappelen een Prijsvergelijking:

Freedom Pass http://www.attractionticketsdirect.de kost € 469 incl tax

Disney 10 + SeaWorld, Aquatica en Busch Gardens 14 + Universal 7 days 2 parks kost € 529 incl tax *

Disney 10 + Flex 14 kost € 537 incl tax *

* Via de 'eigen' sites. Koers 1 euro = 1,35 dollar.

Michael66
21-01-11, 17:49
Klopt niet helemaal met wat Gwen aangeeft (Disney, SeaWorld, Universals), Ton. Ik heb dus ook maar even een gooi gedaan en kom op ongeveer dezelfde prijs:

Disney MYW 10 + Fun + hopper = $ 371 = € 273
Universal 2 parken 7 dagen = $ 183 = € 135
SeaWorld 1 dag - gratis 2e dag = $ 80 = € 59
Totaal = € 467 (UnderCoverTourist)

En waarschijnlijk zijn er voor Universal en SeaWorld nog wel betere aanbiedingen te krijgen.

Tinkerbell
22-01-11, 07:43
Disney heeft op de Engelse site een aanbieding van koop voor 7 dagen hopper tickets en krijg voor 14 dagen entree.
http://disneyworld.disney.go.com/tickets-passes/

Teleton
22-01-11, 10:48
Klopt niet helemaal met wat Gwen aangeeft (Disney, SeaWorld, Universals), Ton. . ...maar misschien is Gwen niet helemaal compleet? Ze noemt de tickets van € 469. Deze zijn inclusief Busch Gardens en Aquatica, die ik in jouw berekening mis.

Voor Disney, Universal en Seaworld hebben die Deusche Leute een nog scherpere aanbieding:

Van de site waar zij naar verwijst:






Mit dem Orlando Freedom Pass erhalten Sie:

10 Tage unbegrenzten Eintritt in die Disney World Resort Parks

Magic Kingdom
Epcot
Disney's Hollywood Studios
Disney's Animal Kingdom Theme Park

PLUS insgesamt 10 Besuche folgender Disney Parks:



Disney's Thyphoon Lagoon Water Park*
Disney's Blizzard Beach Water Park
Disney's Oak Trail Golf Course#
DisneyQuest Indoor Interactive Theme Park**
Disney's Wide World of Sports Complex***


14 Tage lang unbegrenzten Eintritt in

Universal Studios
Universal's Islands of Adventure
Universal CityWalk
SeaWorld Orlando
Aquatica - SeaWorld's Wasserpark
Busch Gardens Tampa Bay



De kosten bedragen € 469 , zoals Gwen opgeeft. Dit bedrag is inclusief tax. Vandaar dat in mijn vergelijking bij alle prijzen wel 6% Florida State Tax is opgenomen. Als ik het goed zie, heb jij de tax buiten de berekening gelaten.

Zoals je zelf ook al aangeeft, er zijn zoveel mogelijkheden en combinaties, dat vergelijken lastig is en dat er binnen al die mogelijkheden, misschien best nog wel een voordeliger combi te vinden is. Zie het voorbeeld van Marion (Tinkerbell).

Hoewel ik niet snel zal zeggen dat een bepaalde leverancier de goedkoopste is, zijn de combi's die op http://www.attractionticketsdirect.de (atd) worden aangeboden, erg aantrekkelijk. Stel dat iemand voor de volgende combi kiest:


Universal 2 parken 7 dagen = $ 183 = € 135
SeaWorld 1 dag - gratis 2e dag = $ 80 = € 59
Totaal € 194 ex tax

Dan kan de combiticket die atd aanbiedt, beter uitpakken. Het ticket is immers twee weken geldig voor alle parken en je krijgt er Aquatica nog eens bij:



Dieses 4 Park Ticket bietet Ihnen an 14 aufeinanderfolgenden Tagen unbegrenzten Zutritt zu einigen der aufregendsten Attraktionen Orlandos:

Aquatica™- Orlandos neuester Wasser-Themenpark von SeaWorld. Wasserrutschen, verspielte Delfine, ruhige oder reißende Flüsse - der Spaß ist einfach grenzenlos.
SeaWorld® Orlando - Im beliebtesten Meerespark der Welt erleben Sie hautnahe Tierbegegnungen, vergnügen sich in Wasserrutschen und begeistern sich an der spektakulären Shamu® Show Believe®. Versäumen Sie nicht die brandneue Attraktion Manta!
Universal's Islands of Adventure®- Fühlen Sie den Adrenalin-schub in innovativen Nervenkitzeln und unerwarteten Abenteuern bei Ihrer Reise über fünf erstaunliche Inseln.
Verpassen Sie nicht The Incredible Hulk Rollercoaster® und
The Amazing Adventures of Spider-Man®.
Universal Studios®- Treten Sie ein in das Geschehen Ihres Lieblingsfilms im Nr. 1 Film- & Fernsehen Themenpark der Welt. Erleben Sie The Simpsons Ride - gewählt zur 'Best New Theme Park Attraction' in 2008 von Theme Park Insider - und seien Sie unter den Ersten, die mit der brandneuen Hollywood Rip Ride Rockit fahren.



Kosten € 192 , incl tax!


Deze vergelijkingen zijn alleen maar aardig om een beeld van de mogelijkheden te krijgen. Voor iedere situatie is echter weer een andere combi mogelijk. Daarom nodigde ik Gwen al uit om de vergelijking voor haar situatie zelf uit te werken.......:wink:

Michael66
22-01-11, 13:09
Dit bedrag is inclusief tax. Vandaar dat in mijn vergelijking bij alle prijzen wel 6% Florida State Tax is opgenomen. Als ik het goed zie, heb jij de tax buiten de berekening gelaten.Neuh, ik ga uit van undercovertourist en diens prijzen zijn inclusief alles; tax en verzending.

Zoals je al aangeeft is het inderdaad een scherpe aanbieding voor €469. Een goeie als je 2-3 weken helemaal "los" wilt gaan in de themaparken. Of helamaal niet na wilt denken over het aanschaffen van welke tickets dan ook, gewoon de mogelijkheid wilt hebben om ergens heen te gaan als je dar zin in hebt. In dat laatste geval zou je zelfs kunnen opteren voor een combi van de 6-parken-flex-plus met de 21 dagen ultimate Disneypas.

Als je echter ook nog andere dingen wilt doen (of af en toe wat uitrusten) dan zijn er andere combi's te bedenken die misschien gunstiger zijn. Zoveel mensen, zoveel wensen, zoveel mogelijkheden.;):p

cloggie68
22-01-11, 17:37
Disney heeft op de Engelse site een aanbieding van koop voor 7 dagen hopper tickets en krijg voor 14 dagen entree.
http://disneyworld.disney.go.com/tickets-passes/

Ik kom gelijk op de US- site... het lukt me dus niet deze aanbieding te zien, hoe wel?

Tinkerbell
22-01-11, 18:45
@ cloggie.

Op de Amerikaanse site staan onderaan links zie je: Select an International Version:

Aanklikken en je kunt de Engelse site kiezen.

Ik dacht, maar dat weet ik eigenlijk niet helemaal zeker, dat als je dagen over hebt op je kaart je tegen betaling er een "never expire" op kunt laten zetten. Dwz. de over gebleven dagen blijven altijd goed voor een volgend gebruik.

cloggie68
22-01-11, 18:56
Bedankt, ja, wij hebben eerder ook naar never expire laten omzetten tegen betaling, daar kregen we dan ook de 7 dagen fun options bij (waterparken etc).

gwen
23-01-11, 09:35
Ik heb wel in de gaten dat je alles heel duidelijk moet formuleren, anders onstaan er misverstanden zoals hier boven. Busch Garden en Aquatica zijn minder interessant voor ons, dus die heb ik ook niet genoemd. De prijsvergelijking maak ik als ik precies weet wat we allemaal willen doen.
Het ging mij er vooral om of de aanbieder betrouwbaar is of niet.

Michael66
23-01-11, 13:47
Ik heb wel in de gaten dat je alles heel duidelijk moet formuleren, ...Daar sla je inderdaad de spreekwoordelijke spijker op z'n kop. Er zijn ook zoveel mogelijkheden ... :???:
Dan is het inderdaad eerst van belang om eens na te gaan wat je (algemeen bedoeld) echt wilt gaan doen, waar je zin in hebt en waar je tijd voor hebt. En dan pas de ticket-mogelijkheden gaat bekijken.

Wat attractionticketsdirect.de betreft heb je nu een antwoord. Toch?! Al zijn meer meningen en ervaringen altijd welkom.
Ik ga zelf ook eens bij hun kijken. Heb bij hun ook iets gezien wat past bij de parken die ik op m'n lijstje voor komende zomer heb staan. :-D:-D

hrjhaan
23-01-11, 19:08
Wij hebben ook kaartjes bij attractionticketsdirect.de gekocht (zie ons blog). Netjes binnen 2 weken aangetekend thuis gestuurd gekregen. Zijn originele kaartjes, dus geen vouchers. Vorig jaar bij attractionticketsdirect.ie gekocht. Is van hetzelfde concern. De ierse was dit keer voor ons € 17,00 per persoon duurder, dus daarom nu in duitsland gekocht. Kaartjes zijn 14 dagen na eerste gebruik geldig. Alleen nog even je naam erop schrijven en bij de entree je vingerafdruk en foto (indien nodig) en je kunt naar binnen. Op een gegeven moment lag hun site eruit en heb ik een mail gestuurd of onze kaartjes al onderweg waren. Binnen 1 uur had ik al antwoord. Dus voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

cindy74
23-01-11, 19:11
^^^^^^hier ook een positieve ervaring

gwen
24-01-11, 16:44
hrjhaan en cindy bedankt voor jullie reactie. Dit wilde ik graag horen. We gaan nu kijken welke parken we hoelang willen bezoeken en dan maar rekenen....Zullen wel een paar uurtjes achter de computer worden:-(
Geniet sowieso van de voorpret dus dat gepuzzle vind ik helemaaaal niet erg

esther1985
27-01-11, 12:06
hallo,

Heeft er iemand ervaring met kaartjes bestellen bij http://www.knowbeforeugo.com ? BJe krijgt bij hun bij het 3 daagse ticket 2 dagen gratis. Ik kan dan voor 5 dagen voor dollar 224 naar binnen ipv dollar 246 bij alle andere aanbieders. Dat is toch 16 euro de man minder wat weer mooi is meegenomen.

Ik hoor graag jullie ervaringen!

shirley_jojo
27-01-11, 14:44
Even een vraagje,
Wij hebben 7 MYW tickets en zijn met 2 kindjes van bijna 5.
Nu wilt mijn man er toch hopper van maken, is dat echt nodig daar hopper kaartjes.
Ik weet het niet meer hoor:(
Ik hoor het graag.
Bedankt!

cindy74
27-01-11, 14:48
^^ neen hoor als je de eerste keer gaat en met kleine kinderen gaat is het niet nodig van te hoppen van park naar park . 1 dag per park is meer dan genoeg voor 5 jarige .
De fout die je kan maken is met kleine kinderen te lang en teveel willen doen met als gevolg krijsende kinderen ofwel slapende kinderen .

Njit
27-01-11, 15:18
De parken zijn groot genoeg om een hele dag door te brengen. Hoppen is leuk als je de parken al kent - je kunt dan een Best Of programma samenstellen maar dat kost toch ook best veel tijd. Je moet het park uit, vervoer naar het andere park etc etc. Veels te vermoeiend met een kleine.

Hieronder je een kaartje bekijken om de indruk te krijgen van hoe groot Disney World is:


http://img811.imageshack.us/img811/9681/waltdisneyworldmap.jpg

esther1985
29-01-11, 10:22
hallo,

Heeft er iemand ervaring met kaartjes bestellen bij http://www.knowbeforeugo.com ? BJe krijgt bij hun bij het 3 daagse ticket 2 dagen gratis. Ik kan dan voor 5 dagen voor dollar 224 naar binnen ipv dollar 246 bij alle andere aanbieders. Dat is toch 16 euro de man minder wat weer mooi is meegenomen.

Ik hoor graag jullie ervaringen!

Helemaal niemand?

Tinkerbell
29-01-11, 11:34
@ Esther.

Even voor je gezocht en dit gevonden.


http://www.disboards.com/showthread.php?p=35699637


Let even op het commentaar van Chesire Figment. Zij is een CM in WDW en werkt er als ticketverkoopster.

esther1985
29-01-11, 16:35
Dankjewel!

Het was ook bijna te mooi om waar te zijn

Michael66
29-01-11, 19:21
Esther,
Knowbeforeyougo is opgenomen in het vergelijkingsbestandje dat je hier op het forum kunt vinden. In dat bestand vind je een eerlijke vergelijking van de prijzen bij verschillende aanbieders. Vergelijken is lastig, want de ene heeft prijzen zonder salestax en de ander met, weer een ander pronkt met gratis extra dagen, terwijl een ander misschien evenveel dagen aanbiedt tegen een normale lagere prijs, etc.

Uiteindelijk gaat het er toch om welke tickets (hoeveel dagen en met welke opties) je wilt kopen, en bij welke aanbieder daar de gunstigste prijs en voorwaarden voor heeft.

natascha666
05-02-11, 13:43
Haai. 2 vraagjes!
kennen jullie: http://www.floridaorlandotickets.net deze heeft wel wat ik zoek denk ik...

vraagje 2; we hebben 2 dagen voor 2 parken, ik wil 1 dag disney maar weten jullie waar je een 1-dags kaart kan kopen (misschien met beetje korting op gate-prijs:-)) want ik zie alleen maar van die pakket kaarten?
Dag 2 willen we naar universal; nu kun je daar een 1day-base ticket kopen maar voor 30 dollar meer heb je er 1 waar je mee naar alle 2 de parken kan op 1 dag....zou ik beter die nemen?
Misschien is het niet super druk in nov. en kunne we ze alle 2 meepakken?

Graag hoor ik iets van jullie grote expertise op dit gebied :-P thanx!

Njit
05-02-11, 13:51
1-dags Disney tickets zul je niet met korting vinden denk ik.

2-parken-1-dag voor Universal vind ik persoonlijk zelf alleen leuk als je het park al kent. Je zult echt dingen moeten overslaan om beide parken op 1 dag te doen.

Michael66
05-02-11, 13:55
kennen jullie: http://www.floridaorlandotickets.net deze heeft wel wat ik zoek denk ik.Nee, ken ik niet. Website ziet er wel goed uit, met alle prijzen inclusief de salestax. In mijn standaardvergelijking (ik kijk altijd naar de 10 daagse base-tickets) zijn ze wat duurder dan bijv. undercovertourist.

we hebben 2 dagen voor 2 parken, ik wil 1 dag disney maar weten jullie waar je een 1-dags kaart kan kopen (misschien met beetje korting op gate-prijs:-)) want ik zie alleen maar van die pakket kaarten?Ik weet wel waar je eendagskaarten kunt kopen, maar die korting ... vergeet die maar. Aan de poort bij WDW zijn 1- en 2-daagse tickets gewoon het goedkoopst, bij enkele ticketverkopers kun je die tickets wel kopen, maar betaal je meestal $5.00 per kaartje méér. Puur als service, en dat kost je dus een paar dollar.
Dag 2 willen we naar universal; nu kun je daar een 1day-base ticket kopen maar voor 30 dollar meer heb je er 1 waar je mee naar alle 2 de parken kan op 1 dag....zou ik beter die nemen?
Misschien is het niet super druk in nov. en kunne we ze alle 2 meepakken?Voor de Universal-parken hebben we een ander onderwerp op het forum, daar (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=2897) kun je alle vragen over die parken, de tickets, de drukte en nog veel meer stellen.

Mostertjes
15-02-11, 20:01
Ik kom er niet meer uit hoor. Wat een informatie!
Kan iemand mij misschien helpen? Wij (2 volw. 1 kind van 9) 2 dagen naar Disney Hollywood Studios en 1 dag naar Typhoon waterpark. Moet ik nu een 2 daags ticket kopen incl. waterpark optie of een 3 daags ticket met waterpark optie. Ik kom er niet meer uit, hoor.
Ga wel even verder op dit forum kijken voor wat goede prijzen.
Thanks alvast.

Njit
15-02-11, 20:36
Hoeveel Fun and More dagen je krijgt hangt af van het ticket dat je koopt:

1-day ticket - 2 visits
2-day ticket - 2 visits
3 en meer - gelijk aan het aantal dagen

Met een 2-dagen ticket kun je dus twee dagen naar de Studios en twee dagen naar een waterpark. Of 1 dag naar een waterpark en een bezoek aan DisneyQuest.

Je zal voor 2 en 3-daagse tickets weinig aanbieders vinden. Pas vanaf 4 dagen is het voor hun interessant. Gewoon bij de Gate kopen dus..

Brustje
15-02-11, 22:12
Ik ben al aardig lang aan het zoeken op verschillende forums en sites maar kan het niet vinden.

Hoeveel kost parkeren bij Disney per dag? Kun je ook voor meerdere dagen parkeren kopen? We verblijven niet in Disney zelf. Kun je op een dag in en uit rijden. Dus 's ochtends gaan en 's avonds nog een keer?

Over de tickets heb ik ook nog een vraag: Als ik een 10 dagen (hopper)ticket koop, is die dan persoonsgebonden? Hoe controleren ze dat in Disney? Of kan ik iemand anders ook (op een andere dag evt.) laten gaan op mijn ticket?
En als ik een baseticket koop, kun je dan 's ochtends gaan en 's avonds weer?

Ik wacht jullie reactie af...

Groetjes Patricia

<<Moderator Michael66: Ik heb je vraag toegevoegd aan het bestaande onderwerp over Disney-tickets. Hier staan alle antwoorden op je vragen al. En over parkeren bij Disney is ook al een topic: hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=1646&highlight=parkeren).>>

corrus
15-02-11, 22:27
Hoeveel kost parkeren bij Disney per dag?
Op dit moment US$ 14,- per dag.
Kun je ook voor meerdere dagen parkeren kopen?Neen.
We verblijven niet in Disney zelf. Kun je op een dag in en uit rijden. Dus 's ochtends gaan en 's avonds nog een keer?Ja dit is mogelijk, met een Base ticket kun je zovaak als je wilt hetzelfde park op dezelfde dag bezoeken en weer verlaten.
En met een Hopper ticket kun je zelfs zovaak als je wilt op dezelfde dag ieder willekeurig park bezoeken en verlaten.

Over de tickets heb ik ook nog een vraag: Als ik een 10 dagen (hopper)ticket koop, is die dan persoonsgebonden? Eigenlijk wel.Bij de allereerste binnenkomst word je vingerafdruk opgeslagen voor de rest van de geldigheid.
Hoe controleren ze dat in Disney? Dit gebeurt door een geavanceerd computersysteem.

Of kan ik iemand anders ook (op een andere dag evt.) laten gaan op mijn ticket?Neen.
En als ik een baseticket koop, kun je dan 's ochtends gaan en 's avonds weer?Zoals eerder gezegd ja...
Dit is mogelijk, met een Base ticket kun je zovaak als je wilt hetzelfde park op dezelfde dag bezoeken en weer verlaten.
En met een Hopper ticket kun je zelfs zovaak als je wilt op dezelfde dag ieder willekeurig park bezoeken en verlaten.

Kimpoldervaart
15-02-11, 22:53
Hallo Allemaal,

Weten jullie misschien hoe streng er wordt gecontroleerd bij Disney?
Mijn dochtertje is als wij naar Disney gaan net 3 jaar, en wil eigenlijk geen kaartje voor dr kopen:razz:, vragen ze bij de kassa ook om legitimatie?

Groeten Kim

Michael66
16-02-11, 02:25
Ja, er wordt gecontroleerd.
Ja, ze vragen soms naar legitimatie.
Ja, je behoort voor haar een (kinder)kaartje te kopen.
Nee, het is niet toegestaan een kind van 3 jaar voor een kind van 2 te laten doorgaan.

Op het forum zijn illegale zaken (en het vragen en promoten) niet toegestaan. Zie de huisregels .

Maggie55
25-02-11, 23:12
Ik heb een vraag over disney tickets. Wij willen naar magic kingdom binnenkort. Het lijkt ons handig om vantevoren kaartjes via internet te kopen. Maar we willen maar 1 dag in zo'n park besteden. Ik begrijp dat dat natuurlijk veel te weinig is, maar mijn vriend is niet zon pretpark fanaat, dus 1 dag is voor hem al heel wat :-) Ik zie alleen overal tickets voor meerdere dagen. 3 magic your way, ofzo... Bijvoorbeeld bij undercovertourist.com. Kan ik geen kaartje bestellen voor 1 dag????

6foot6
25-02-11, 23:28
Dat kan (http://tickets.disney.go.com/buy/TicketTrans?storeID=DRD&tktFitterDefaultQty=ADULT=1%7CCHILD=0%7CALL=1&lengthOfStay=7&tokens=xn%2Bb2Exgrlnw5MLVB6c4yCeO3Wb7AuzhSLECB62mw vGsQNRYkMoZW%2FYXbQkKlm5Est7ndyzcAbAuchhjJogRzgHO3 IX3qmXy97Fb%2BbENCrPG69wDATJZgsk%2FxoYKeFQfhMl4Xht HMZXSUJWUB7tbYvHB%2B1zz3s7h65xXOBpAc%2B%2FVRnmlv67 B1XT20T392vFhYUI%2FqhjKxkMGBi4QkoKFQAVY7CiN01WC1c4 YbCEUZOu2DVCto85j1H6QQrLKAwkIWuZoj%2BQLBd7cUqvbpZz KCpGCv0qBbNzjgec9Y8mf9UAz8bld9clw032EmuakXsl5hGP%2 BCz9G%2FFamHtpBS%2BKK51rIViepGVtZfMv0nuXbWCTYxxAo% 2FsN1crbqtRYxxc93HaBTreon0TnoV9X9Zn5N0TjkY21QYUcPH aBTreon0TlPTbeN%2FaYMJVspk%2B%2FWk%2BRmUU0fmGmC3Wa siCaNNoH5N2d6ItmHAR25n4sL9PHn5YRNMYXXOy1YUyLn2eihP LyaHyR5LdXqoYPfpx5jfinkJE583l0BFcr%2FwozFOKwhvo6HG NYisLiHXw9OqkWnkVmRxyc4UUeNGzHYic%2BbfSW1HccnOFFHj Rsx3xYXzoM2byc0F%2BFaQOWFZyNqKNzo7MLyE7VllRRmOrDnR %2FLRS1%2FlRM2rNpDLKx%2F7wxwglGN8H0NHgtZuPic2qvRGH j%2BESuoDOJzO2Xwu%2BGANlQfRBdTGEeU0I99daNEFuPAxwRg ZEJA%3D&drnid=2083336) maar levert geen voordeel op, die kun je net zo goed aan de kassa kopen

corrus
25-02-11, 23:31
In de voorverkoop is dit eigenlijk niet handig, het is namelijk goedkoper om kaartjes voor 1 dag gewoon aan de kassa van het betreffende te kopen... :D

Maggie55
25-02-11, 23:41
Ok, maar ik dacht misschien ook qua wachtrij?

corrus
25-02-11, 23:44
Wachtrij bi de kassa's??? Dat valt best wel mee hoor...
Meestal sta je niet langer dan een minuut of 5... :D

yabbadabbadoo
27-02-11, 20:19
Ik heb een vraag over disney tickets. Wij willen naar magic kingdom binnenkort. Het lijkt ons handig om vantevoren kaartjes via internet te kopen. Maar we willen maar 1 dag in zo'n park besteden. Ik begrijp dat dat natuurlijk veel te weinig is, maar mijn vriend is niet zon pretpark fanaat, dus 1 dag is voor hem al heel wat :-) Ik zie alleen overal tickets voor meerdere dagen. 3 magic your way, ofzo... Bijvoorbeeld bij undercovertourist.com. Kan ik geen kaartje bestellen voor 1 dag????
WDW is heeeeeel duur als je maar voor 1 dag gaat !

cindy74
27-02-11, 20:53
maggie55 mijn man haat ook pretparken maar we hebben toch een volledige week kunnen volmaken hoor .
We hebben vooral rustig aan gedaan een halve dag park namiddag een beetje zwembad een beetje shoppen en s´avonds gaan eten en terug naar het vuurwerk kijken hij vond het zelfs beter dan onze 2de week villa aan het strand .Moet je weten dat hij de efteling haat en disneyland parijs is nog een ergere nachtmerrie .

Maggie55
06-03-11, 01:02
Wij gaan 1 dag naar magic kingdom tijdens onze florida vakantie. Ik wil echter niet in de rij voor de kassa staan 's ochtends bij het park. Kan ik ergens anders ook kaartjes voor 1 dag kopen daar of nu alvast bestellen via internet of hoe werkt dat?

calypso
06-03-11, 08:06
Ja dat kan via Disney world zelf op hun eigen site, worden ze naar je thuis gestuurd(zitten wel wat kosten aan dan) of je haalt ze daar op bij het Will call raampje.

Maggie55
06-03-11, 17:34
Vind het op laten sturen een beetje eng, aangezien we al over drie weken gaan...Stel dat ik ze niet op tijd binnenkrijg of ze verdwijnen.... En met dat Will Call, sta ik dan niet alsnog lang in de rij? Hoe lang zouden uberhaupt de rijen bij de gewone kassa's zijn in april??

r.teeuwsen
06-03-11, 17:38
Zonder wachttijden, echt waar!!

fransje
06-03-11, 17:55
In heel veel hotels zitten ticket boots waar je een dagticket kan kopen

Maggie55
06-03-11, 19:11
Zonder wachttijden, echt waar!!

Bedoel je will call of zo los aan de kassa kopen bij Disney??

[verwijderd]
06-03-11, 19:15
Bij beide zijn de rijen niet zo lang, vaak zijn er zoals gezegd geen rijen voor de loketten. En als je vermeld dat het je eerste keer is heb je grote kans dat je een button krijgt met "My first visit" er op. \\:D/

corrus
06-03-11, 19:18
Vind het op laten sturen een beetje eng, aangezien we al over drie weken gaan...Gewoon bij de kassa kopen...
Hoe lang zouden uberhaupt de rijen bij de gewone kassa's zijn in april??Ik weet niet of dit nu wel zo spannend is...
Dan sta je misschien 5 minuten, so what... 't is vakantie... :D

calypso
07-03-11, 07:22
Vind het op laten sturen een beetje eng, aangezien we al over drie weken gaan...Stel dat ik ze niet op tijd binnenkrijg of ze verdwijnen.... En met dat Will Call, sta ik dan niet alsnog lang in de rij? Hoe lang zouden uberhaupt de rijen bij de gewone kassa's zijn in april??
Is helemaal geen reden voor bang te zijn over het opsturen, ten eerst word het door Fedex geleverd en dat is dus ene postsysteem met tracking optie dus je weet ten alle tijden wanneer en wara je pakket is.
Verder zolang je de tickets niet hebt is Disney nog steeds verantwoordelijk voor de zending en zullen ze deze moeten vervangen, of moeten bewijzen dta jij de tickets niet hebt ontvangen door de handtekeing op te vragen.

Dus al met al een heel veilig process doe het regelmatig.

Njit
07-03-11, 07:37
Ik zou me echt niet druk maken over een eventuele rij. Ze hebben daar heel veel kassa's. Het is Disney, niet de ALDI. Die laten je echt niet te lang wachten..

Chicco68
20-04-11, 22:34
Is het trouwens ook mogelijk om alleen maar tickets te kopen voor Typhoon Lagoon of Blizzard Beach?

Michael66
20-04-11, 22:39
Ja, dat kan. Die koop je gewoon daar aan het loket. Kosten $48.98+tax.
Zie http://disneyworld.disney.go.com/tickets-passes/

Geen parkeerkosten bij de Disney Waterparken.

MiSsSherry
25-04-11, 22:14
Wij gaan voor het eerst naar Orlando en de Disneyparken.
Wij willen de 4 Disneyparken bezoeken + 1 van de waterparken en trekken voor ieder van de parken 1 dag uit, met uitzondering van het waterpark.
Deze zullen we misschien voor 2 uur bezoeken.

We twijfelen nu tussen het 4 of 5 daagse ticket met of zonder hopper optie.
Wat raden jullie ons aan? Is het aan te raden om tussen parken te gaan hoppen als je voor het eerst de parken bezoekt? Straks vinden we 1 van de parken niet leuk, wat dan?

Als wij een 5 dagen base ticket + water park & fun ticket kopen, mogen wij dan 5 dagen de disneyparken bezoeken en op die zelfde 5 dagen ook naar 1 v/d waterparken gaan of na die 5 dagen?

Michael66
25-04-11, 23:11
We twijfelen nu tussen het 4 of 5 daagse ticketBij twijfel neem je het beste het 5-daags ticket. Het orijsverschil met het 4-daags ticket is niet erg groot, en het geeft je wat meer mogelijkheden. Achteraf een extra dag kopen is erg duur.
met of zonder hopper optie. Is het aan te raden om tussen parken te gaan hoppen als je voor het eerst de parken bezoekt?Ik heb ik 12 jaar Disney nog nooit de behoefte gehad om te hoppen. Echt niet. Maar anderen blijkbaar wel, anders bestond de mogelijkheid waarschijnlijk niet. Voor jezelf een kwestie van inschatten. Als je verwacht dagelijks heel lang in de parken te verblijven (raad ik je niet aan in de warmste periodes) dan kan hoppen wel leuk zijn. Het kost wel redelijk wat tijd: reken op ruim een uur voordat je in een ander park bent.
Straks vinden we 1 van de parken niet leuk, wat dan?Een Disney park niet leuk? ;)
Als wij een 5 dagen base ticket + water park & fun ticket kopen, mogen wij dan 5 dagen de disneyparken bezoeken en op die zelfde 5 dagen ook naar 1 v/d waterparken gaan of na die 5 dagen?Waterparken mogen op dezelfde dag als een "groot park".

MiSsSherry
25-04-11, 23:28
Bij twijfel neem je het beste het 5-daags ticket. Het orijsverschil met het 4-daags ticket is niet erg groot, en het geeft je wat meer mogelijkheden. Achteraf een extra dag kopen is erg duur.Ik heb ik 12 jaar Disney nog nooit de behoefte gehad om te hoppen. Echt niet. Maar anderen blijkbaar wel, anders bestond de mogelijkheid waarschijnlijk niet. Voor jezelf een kwestie van inschatten. Als je verwacht dagelijks heel lang in de parken te verblijven (raad ik je niet aan in de warmste periodes) dan kan hoppen wel leuk zijn. Het kost wel redelijk wat tijd: reken op ruim een uur voordat je in een ander park bent. Een Disney park niet leuk? ;)Waterparken mogen op dezelfde dag als een "groot park".

Dankjewel!!

cindy74
26-04-11, 08:16
Hoppen niet doen in een disneypark er is echt wel veel te zien als je voor het eerst gaat dan kan je beter kiezen voor de waterparkoptie .

chippie
26-04-11, 08:22
@misssherry; wij zijn nog nooit in Orlando geweest en ons ook aan het oriënteren m.b.t. de verschillende parken. Voor zover ik nu begrijp klinkt voor ons een ticket met waterparc and fun optie het beste. Wanneer je een 3 dagen ticket koopt kun je 3 dagen naar een thema parc en daarna 3 dagen naar een waterparc. (Althans zo heb ik het begrepen.)
Op de site www.attractionticketsdirect.de kun je nu een 6 daagse ticket kopen voor de prijs van een 3 daagse ticket, dus 6 dagen parken en 6 dagen fun/water option.
Ik denk dat dat hem gaat worden voor ons.
Maar zoals gezegd, wij zijn ook maar beginners en halen zoveel mogelijk info van dit forum.

Michael66
26-04-11, 09:25
Voor zover ik nu begrijp klinkt voor ons een ticket met waterparc and fun optie het beste. Wanneer je een 3 dagen ticket koopt kun je 3 dagen naar een thema parc en daarna 3 dagen naar een waterparc. (Althans zo heb ik het begrepen.)Voor het juiste begrip nog maar een keer:
Met de waterparkoptie (waterpark-fun-and-more) krijg je evenveel plus-dagen als het aantal dagen voor de grote Disney-parken. Dus bijv. een 4-daags ticket geeft 4 dagen toegang tot een groot Disney-park en 4 maal toegang tot een Disney-waterpark (of een andere Disney-plus-locatie).

Per dag kun je één (1) groot park bezoeken*. De plus-opties kun je op dezelfde dag als een groot-park-bezoek gebruiken, maar ook op andere dagen.

Je bent helemaal vrij in het indelen van alle bezoeken aan de grote parken en de waterparken (en andere plus-locaties). Zolang je die maar binnen maximaal 14 dagen** van elkaar doet.
Je hoeft niet als eerste een groot park te bezoeken. Je kunt best op dag 1 een waterpark "doen" (lekker opfrissen na een lange reis), dan een paar dagen wat anders, vervolgens naar Magic Kingdom gaan etc.

*= tenzij je ook de hopper-optie erbij hebt, dan kun je elke "dag" onbeperkt alle grote Disney-parken bezoeken. De hopper-optie geldt niet voor de Disney-waterparken en de andere Disney-plus-opties.
**= tenzij je de no-expiration-optie erbij hebt, dan is er geen periode waarin je alle dagen en opties op moet maken en verlopen ongebruikte parkdagen en plus-opties nooit.

Voorbeelden van gebruik van bijv. een 4-daags base-ticket met waterpark-fun & More optie:

Dag 1: Magic Kingdom (dag1)
Dag 5: ochtend Blizzard Beach (plus1), middag DisneyQuest (plus2)
Dag 7: Epcot (dag2)
Dag 10: Animal Kingdom (dag3), middag/avond Typhoon Lagoon (plus3)
Dag 11: Hollywood Studios (dag4)
Dag 14: Blizzard Beach (plus4)

Of:

Dag 1: Blizzard Beach (plus1)
Dag 2: Rondje golf op Oak Trail Gold Course (plus2) + Typhoon Lagoon (plus3)
Dag 3: DisneyQuest (plus4)
Dag 11: Magic Kingdom (dag1)
Dag 12: Magic Kingdom (dag2)
Dag 13: Magic Kingdom (dag3)
Dag 14: Magic Kingdom (dag4)

En zo zijn er nog honderdduizenden mogelijkheden om je "dagen" en "plus-opties" in te plannen en op te maken.

chippie
26-04-11, 10:04
@Michael66; Bedankt, heb ik het inderdaad goed begrepen :razz:
Zojuist de tickets besteld, dus keuze gemaakt mede aan de hand van de vele nuttige tips op dit forum.

[verwijderd]
26-04-11, 17:16
En je kan de hopper als je hem toch wil als je daar bent altijd nog laten toevoegen bij een kassa, echter betaal je die wel voor alle dagen van je ticket.

MiSsSherry
28-04-11, 22:47
@Michael66; Bedankt! Duidelijker dan dit kan volgens mij niet.

@chippie; Wij hebben onze tickets zaterdag besteld (via American Estates) en gisteren al binnen gekregen.
We hebben gekozen voor een 4=5 Day Magic Base met fun and more option en dus niet voor de hopper optie, omdat wij voor het eerst gaan.

chippie
06-05-11, 19:12
@misssherry; wij hebben onze tickets bij attractiontickets.de besteld, binnen 10 dagen in huis en gekozen voor de magic base 3 = 6 Days met de fun and more options.
Nu nog aftellen naar de vakantie.

DNS92
08-05-11, 12:33
heee allemaal
Ik vind het erg lastig om antwoord op mijn vragen te vinden op het forum dus sorry als ik het in een verkeerd topic plaats. Ik heb eigelijk een paar vragen
1. Klopt het nou dat als je 1 park-1 dag disney wilt doen dat je die tickets alleen op de site van disney kan kopen?
2.is het een beetje mogelijk om universal & islands of adventure op 1 dag te bezoeken? Of is het beter om 2 dagen te gaan? ( we willen niet slechts 4 attracties in het ene park en vier in het andere, wel het grootste gedeelte doen..)
3. als jullie online bestellen en zij geven aan dat het bijvoorbeeld 12 werkdagen duurt voordat de tickets binnen zijn, heeft iemand wel eens mee gemaakt dat het langer duurde? wij gaan namelijk de 30e van deze maand al weg en willen dat niet riskeren...
4. Maken jullie wel eens gebruik van de print-tickets optie? dit kan bij universal studios geloof ik, lijkt mij wel makkelijk maar ik weet niet of het ook echt veilig en goed werkt?

Nogmaals mijn excuses als ik dit op een verkeerde plek plaats! Ik snap er echt niet zo veel van (A) maar hoop dat jullie me kunnen helpen!

Michael66
08-05-11, 12:54
1. Nee, dat klopt niet. Ze zijn ook gewoon aan de kassa bij de Disney Parken te koop. En er zijn een behoorlijk aantal ticket-brokers (aanbieders) die de 1-dag tickets ook aanbieden (tegen een meerprijs, als service). Het goedkoopst zijn deze tickets aan de kassa bij de Disney-parken, daar betaal je namelijk geen verzendkosten, fee of ander extra bedrag.
2. Over de Universal-parken staat een heleboel info hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=2897). Daar kun je ook aanvullende info vragen als je niet kunt vinden wat je zoekt.
3. Tickets komen over het algemeen binnen de aangegeven verzendtermijn aan. Als je geen risico wilt lopen koop ze dan in Orlando (bijv. bij Maple Leaf Tickets aan de 192 in Kissimmee) of ga ze ophalen bij een Nederlandse aanbieder, bijv. American Vacations of American Estates.
4. Zie het Universal-topic. Ook SeaWorld/Aquatica/Busch Gardens (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=12534) werken met dat principe. Ik heb er goede ervaringen mee.

cindy74
08-05-11, 20:55
De 2 parken zijn in geen geval te bezoeken in 1 dag ze waren maar open tot 7 uur toen wij er waren .
Print tickets werken goed wij hebben dit ook al gehad .
Als je nog tickets wil bestellen zou ik het nu doen en niet meer wachten bij http://www.attractionticketsdirect.de/ moet je de datum invullen waneer je vertrekt dus normaal moet dit dan wel goedkomen .

martijn2903
08-05-11, 23:19
als je de tickets nu besteld heb je ze wel optijd inhuis maar idd niet langer wachten, daar zelf aan de kassa kopen kan ook naar mijn idee alleen heb je kans dat je in een rij terecht komt dus t is maar net wat je wilt.
Ik zou voor de Universal parken minimaal 2 dagen uit trekken als je echt alles wilt zien en doen...
Ik raad je 100% aan om waar het kan print tickets te nemen, t is super makkelijk je hebt ze gelijk in huis en mocht je ze verliezen/kapot gaan kan je m altijd opnieuw uitprinten en ze werken prima!!! en t is vaak net iets goedkoper naar mijn idee, super handig dus

DNS92
11-05-11, 21:24
Dankjewel voor de reacties!
We hebben van universal 2 dagen hopper 2 parken pas genomen ( print)
en seaworld 1 dag (print)
is helemaal goed gekomen :)

Madelon Snijders
14-05-11, 16:57
Klopt het dat als je tickets rechtsreeks bij Disney of andere parken (dicovery bay b.v.) dit in prijs goedkoper is dan via bv american estates? Of zijn die prijzen nog zonder tax en verzendkosten?

[verwijderd]
14-05-11, 19:31
De prijzen op de Amerikaanse parken sites zijn excl. BTW en verzenden. Maar je hoeft ze helemaal niet te laten verzenden, je kan gewoon per mail een voucher krijgen om ze daar bij de kassa op te halen.

Ik heb zelf recent jaarpassen voor Disney en Seaworld/Busch Garden online besteld en over 2 weken halen we die aan de kassa op met de print van de email die we hebben gekregen.

Goedkope tickets blijft altijd een kwestie van vergelijken.

stiko
18-05-11, 15:59
kan je ook daar je ticket kopen dan is dat goed koper dan hier ik zag bij americanestate van 3 dag voor vier met fun 210

Teleton
18-05-11, 17:18
kan je ook daar je ticket kopen dan is dat goed koper dan hier
ja hoe bedoellu?

Er is hier altijd wel iemand die je verder wil of kan helpen. Maar dan is het wel fijn als de mededeling of vraag helder is. Is dit een mededeling en vind je dat je 'daar' goedkoper tickets kunt kopen? Of is het een vraag?

Van het laatste stukje proza kan ik helaas helemaal geen chocola maken:van 3 dag voor vier met fun 210 Kortom: leg even uit wat de bedoeling is.

maurice.m
18-05-11, 17:23
Een wilde gok: 4 dagen voor de prijs van 3 met funpark voor 210,-

natascha666
25-05-11, 20:41
weet iemand misschien wat het tegenwoordig kost als ik gewoon in disney aan de kassa een 1-dags kaart koop?
Op de website is het 82,- dollar pp. als het aan de kassa nu goedkoper is doen we het daar maar ik wil door nu al wat aan te schaffen van tickets en tours de kosten al wat spreiden :-)

Teleton
26-05-11, 09:03
als het aan de kassa nu goedkoper is .... Helaas is dat niet het geval. Als er al voordeel te halen is dan is dat door vooraf tickets te kopen, aan de poort betaal je natuurlijk de hoofdprijs.

ingetje
05-06-11, 12:29
Ik zag net op het scherm van mousesavers dat je via donatie aan Florida Childrens Hospital voor 330 euro te doneren 4 tickets voor 1 dag Disney Park (1 parktoegang) kon kopen, je steunt een goed doel en krijgt goedkope tickets + een waardebon van 40 $ in planet Hollywood.:idea:

Ik bedoel uiteraard 300 dollar!

fransje
05-06-11, 18:38
Ik zag het vanmiddag ook voorbij komen op hun site. Het gaat om de bouw van een speciale Disney kindervleugel, dus Disney sponsort dit.
Het staat ook op de site van het ziekenhuis.

Er zijn ook andere donatiemogelijkheden, b.v. voor $85 krijg je 1x een gratis ticket. Wij vinden de optie: doneer $820 en krijg 10 gratis tickets, $80 bonnen voor Planet hollywood, $100 korting voor de Grand Floridian Spa en $100 korting in het Richard Petty Driving Experience wel heel interessant. We zijn met 5, en willen 2 dagen naar Disney, dus dat zou perfect zijn, toch? Voor $8,50 worden de tickets opgestuurd.

Ook schijn je in de giftshop van het ziekenhuis voor $74 tickets te kunnen kopen.

cindy74
05-06-11, 19:01
hier is de link
http://www.fhfoundation.com/Disney/85level/85level.htm

Lee
07-06-11, 16:43
Ik zie door de bomen het bos niet meer, en snap er ook weinig meer van. Ik krijg echt op de disneyworld zelf, dus hun eigen website 5 dagen voor 183 euro. Dat is veel goedkoper dan dat ik verder op inter tegen kom.. Iemand enig idee hoe dit kan?

Njit
07-06-11, 18:13
Zeker dat het Euro's zijn? En niet dollars? En zit daar ook al de tax bij?

Teleton
07-06-11, 19:35
Iemand enig idee hoe dit kan? Misschien is het een goed idee om de link naar de site waar je over praat even te vermelden?

fransje
11-06-11, 11:43
hier is de link
http://www.fhfoundation.com/Disney/85level/85level.htm


Naar aanleiding van het bericht van verwijderd, dat de Disney ticket prijs omhoog gaat, hebben we vandaag toch maar die donatie gedaan voor $820. Goed voor 10 dagtickets. Ben benieuwd naar de afhandeling hiervan.

JvdL
11-06-11, 15:14
Zojuist ook een donatie gedaan van $330. Goed voor 4 dagtickets. Ik hoop dat ze op tijd binnen. :razz:

natascha666
11-06-11, 15:24
zit daar verzending ook bij?
Tot wanneer kunnen we dit doen, iemand een idee?
Wilde eigenlijk eind van de maand bestellen zodat het een beetje spreid op de CC want heb nu al wat andere ticketjes en tour geboekt :-)

JvdL
11-06-11, 15:27
Er komt $8,50 voor het verzenden bij (valt dus mee) en het duurt 10-14 dagen voordat ze hier zijn

natascha666
11-06-11, 15:29
Zou ik aan het eind van de maand ook nog kunnen doneren? staat nergenst op de site hoelang deze actie duurt?

fransje
11-06-11, 16:50
Mousesavers zelf zegt zolang de voorraad strekt.
Dat zal vermoedelijk ook gelden voor het kinderziekenhuis. Zij krijgen de donatie, en Disney schenkt jouw dan die tickets. Het is dus echt koffiedik kijken, daarom hebben wij ze toch alvast maar besteld met de cc. Wij hebben vorige week ook al die Universal tickets besteld, net als jullie Natascha, maar we doen het toch maar.

JvdL
11-06-11, 17:58
Zou ik aan het eind van de maand ook nog kunnen doneren? staat nergenst op de site hoelang deze actie duurt?

Je weet het nooit zeker dat is de reden waarom ik ze nu al besteld heb.

natascha666
12-06-11, 10:38
ik waag het gokje en ga toch wachten tot begin volgende maand :-) maar ik hoor graag hoe het gelopen is bij jullie....

fransje
12-06-11, 18:53
Zodra ik ze heb (10 tot 14 dagen ) zal ik hier vermelden.

JvdL
12-06-11, 20:20
ik waag het gokje en ga toch wachten tot begin volgende maand :-) maar ik hoor graag hoe het gelopen is bij jullie....

Als ze binnen zijn dan geef ik een seintje

RLS
15-06-11, 20:24
Hoelang duurt het gemiddeld bij de eerder genoemde sites voordat je je tickets in huis hebt?
Ik weet dat de post vanuit de VS vrij snel is, maar ik weet hun afhandeling niet?
Even 'will call' optie uitgezonderd natuurlijk.

Lee
20-06-11, 19:33
het waren dollars heb ze in de valuta calculator gedaan.. zal eens kijken hoe dat zit met tax..

fransje
22-06-11, 11:07
Yes, tickets in the pocket!
De 10 vrijkaartjes van het Florida Hospital en de bijbehorende vouchers zijn vanmorgen aangetekend bezorgd per TNT.
Achterop de Disneytickets staat vermeld:complimentary.
Leuk, het goede doel steunen en gelijk gratis (nou ja, bij wijze van spreken en in ieder geval een stuk goedkoper) naar Disney:lol:

Verzendkosten volgens de envelop $13,32 en $2,30, waarvoor maar $8,50 betaald hoeft te worden.

Op de voorkant staat een stempel dat het retourkaartje teruggestuurd moet worden. dat zit achterop, zo'n roze geval. Aan 1 kant het adres van het ziekenhuis, aan de andere kant ons adres. Volgens de tekst kan ik dat ongefrankeerd terug sturen.

JvdL
22-06-11, 17:20
Als ze binnen zijn dan geef ik een seintje

Ze zijn zojuist keurig afgeleverd ( aangetekend ) supper service \\:D/

natascha666
22-06-11, 17:39
Op de voorkant staat een stempel dat het retourkaartje teruggestuurd moet worden. dat zit achterop, zo'n roze geval. Aan 1 kant het adres van het ziekenhuis, aan de andere kant ons adres. Volgens de tekst kan ik dat ongefrankeerd terug sturen.

Waarvoor dient dat roze papiertje?
Moet je het opsturen omdat anders de tickets niet geldig zijn??
Ik kon tot nu toe nog doneren dus als dat nog even een dag of 7 kan dan ben ik zeer tevree :-)
Bedankt alvast voor jullie bevestiging

fransje
22-06-11, 18:49
Natascha, dat vraag ik me dus ook af:-D.
Maar die tickets zijn de echte Disneytickets, en gewoon geldig.

JvdL; zat het er bij jou ook nog aan?

JvdL
22-06-11, 18:56
Ik heb even gekeken er zat een roze papiertje aan dit heeft de postbode weer meegenomen nadat we het getekend hadden.

fransje
22-06-11, 19:55
Ahh, dat dacht ik dus eigenlijk al, dat de postbode het mee had moeten nemen.
Maar kan ik dat kaartje dan op het postkantoor afgeven of in de brievenbus doen, of kan ik het gewoon zo laten?
het is denk ik een soort bevestiging van afgifte?

baluga
26-06-11, 19:43
Misschien is het iets, misschien ook niet. Maar deze dame beweert dat ze voor u veel geld kan besparen als disney employeehttp://www.dwinsider.com/guide.html?hop=touristips.

Tinkerbell
27-06-11, 10:08
Misschien is het iets, misschien ook niet. Maar deze dame beweert dat ze voor u veel geld kan besparen als disney employeehttp://www.dwinsider.com/guide.html?hop=touristips.

Volgens mij kun je bij haar een gids of boek kopen met tips en dat is dus iets heel anders dan dat zij voor je boekt.

natascha666
28-06-11, 17:36
heb de donatie gedaan; 2 tickets voor disney gaan onderweg!

fransje
28-06-11, 23:14
Dus de goedkopere/donatie tickets zijn er nog dan, dat is boffen:p.
Veel plezier bij Disney.

Angeliquevdven
07-07-11, 18:22
Wie zou mij kunnen helpen?

Ik en mijn man willen eind deze maand 2 weken naar Orlando toe, heb al een paar daagjes resource gedaan op internet over de Disney tickets.

Maar bij de meeste websites kan je de tickets bestellen en dan krijg je ze opgestuurd.
Ben zelf woonachtig in Curaçao, en hier is de post niet zo snel als in Nederland.

Dus ik ben bang als ik tickets via internet bestel dat ik ze dan veel te laat binnen krijgt, en dat vind ik een te groot risico.

Ik weet dat ik bij mijn hotel ook Disney tickets kan kopen, maar deze zijn een heel stuk duurder! wie weet er een locatie waar ik voor een redelijke prijs mijn Disney tickets kan kopen?.

Alvast dank je wel,

Angelique van de Ven

natascha666
07-07-11, 18:33
Ik zou op de disney site de e-tickets bestellen, krijg je gelijk met de mail je tickets!

@fransje ; vandaag is de postbode langs geweest met een aangetekende brief uit florida maar ik was nie thuis dus ga morgen vroeg naar het postkantoor ophalen! Jeej mn tickets! Nu alleen nog mn miami bustour reserveren en daarna 3 maanden naar de kalender kijken :-)

Angeliquevdven
07-07-11, 19:21
@Natascha666, Dank je wel voor je snelle reactie, alleen is deze prijs op de website net zo duur als de prijs van het hotel, en iets goedkoper zou niet verkeerd zijn.

(Ik had het topic "prijsvergelijking" wel gelezen)
Maar toch had ik ook eventjes een vraagje over de ticket:Base-ticket met Waterpark Fun & More optie en Hopper-optie:
dat is me toch niet helemaal duidelijk, dus eventjes na vragen kan geen kwaad?

Als ik bv. een 5-daagse Base-ticket met Waterpark Fun & More optie en Hopper-optie:koop.
Mag ik dan 5-dagen gebruik maken van de 4Parken..
En dan nog eens 5-dagen gebruik maken van de 2 waterparken/laserquest etc?
Dus in totaal 10dagen? en dat hopper is me wel duidelijk

Teleton
07-07-11, 19:53
Mag ik dan 5-dagen gebruik maken van de 4Parken..En dan nog eens 5-dagen gebruik maken van de 2 waterparken/laserquest etc? Dus in totaal 10dagen? Je bent geslaagd. Met vlag en wimpel......!

deh78
09-07-11, 13:27
Ik heb nog even een vraag over die tickets die je via het Hospitaal kunt krijgen mijn interesse gaat uit naar 4 losse dagen 330 Dollar.
vraag is zijn dit hopper kaarten zodat ik op 1 dag 2 parken kan bezoeken.

Gr. Dennis

natascha666
09-07-11, 14:08
zijn dit hopper kaarten zodat ik op 1 dag 2 parken kan bezoeken


Nee, dit zijn one day one park tickets, alleen als je de donatie van 1090,- dollar doet krijg je 8 one day hopper kaarten dus alle andere tickets zijn voor 1 dag , 1 disneypark te bezoeken.

deh78
09-07-11, 14:23
Bedankt voor de info!!!
Dan ga ik toch op zoek naar een 2 daagse hopper pas.

Gr. Dennis

deh78
12-07-11, 22:07
Vandaag 2 tickets besteld bij Orlando Fun Tickets 2 dagen met hopper pas
koste samen $ 490 Dollar

Gr. Dennis

wehave
13-07-11, 00:05
Ik zie door de bomen het bos niet echt meer.

Is dit een goede site om ze te bestellen?

http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/tickets/14-day-disney-ultimate.html

Als ik trouwens op andere sites kijk staat er Created exclusively for UK Guest.
Gaat dat nog een probleem zijn?

Alvast bedankt.

Belle1974
13-07-11, 11:33
Iemand ervaring met een disney jaarkaart voor Florida? We overwegen er een te kopen voor oktober/november. We zullen ruim 2 weken in Orlando verblijven en willen de 4 disneyparken plus de waterparken bezoeken. En verder nog 2x Universal, Bush Gardens in Tampa, Seaworld en Discovery Cove.
Ik probeer uit te zoeken wat de voordeligste ticket optie is voor ons maar dat is nogal lastig vind ik. Er zijn zoveel opties.
Alleen voor Bush Garden, Seaworld en Discovery Cove zijn we er al uit. Discovery Cove boeken met swim zodat we dag gratis Bush Gardens of Seaworld mogen doen. Dus evt optie extra 50 dollar bij betalen en beide parken doen in de komende 14 dagen.

Teleton
13-07-11, 12:01
Iemand ervaring met een disney jaarkaart voor Florida? We overwegen er een te kopen voor oktober/november. We zullen ruim 2 weken in Orlando verblijven en willen de 4 disneyparken plus de waterparken bezoeken.

Hier is een apart topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5018&highlight=Disney+jaarkaart)over. Maar het is toch een kwestie van de prijzen naast elkaar zetten. Als je 'slechts' twee weken in Orlando bent en je wil de themaparken en de zwemparken doen, ligt een jaarkaart niet echt voor de hand. Met een 10 daagse MYW ticket en de waterparken, ben je waarschijnlijk beter af. Ga je binnen een jaar nog eens twee weken, dan kan het een goede keuze zijn. Je spaart in ieder geval de parkeerkosten uit.

Lees het topic over de jaarkaart maar eens rustig door, bij de jaarkaart zijn de waterparken in ieder geval niet standaard inbegrepen. Het is overigens in de meeste gevallen voordeliger om een jaarkaart voor de themaparken en een aparte jaarkaart voor de zwemparken te kopen.

Tessa35
21-07-11, 23:46
heb de donatie gedaan; 2 tickets voor disney gaan onderweg!

Hoi, ik heb hier toch even een vraag....wat is het voordeel van deze donatie van 165 dollar voor 2 tickets? Als ik op deze site kijk http://disneyworld.disney.go.com/ en ik wil 2x een dagticket kopen...dan betaal ik ook gewoon € 165 (dat is hetzelfde als een gift doen voor € 165) of zie ik hier iets over het hoofd? Behalve de tax?

Customize Tickets for:http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifAges 10+ 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifAges 3-9 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifPlease select the options you would like to add to your ticket:
http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifPark Hopper® Option (http://disneyworld.disney.go.com/tickets-passes/parkhopper/)Water Park Fun & More Option (http://disneyworld.disney.go.com/tickets-passes/waterpark/)No Expiration Option (http://disneyworld.disney.go.com/tickets-passes/noexpiration/)http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif
dayshttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifPrice Per Dayhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifAges 10+http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifAges 3-9http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifTotal Price*http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif
1 Day Tickethttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$85.00 http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$79.00http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $170.00http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif
2 Day Tickethttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$84.00http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $77.50http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $336.00http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif
3 Day Tickethttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$77.33http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $71.33http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $464.00http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif
4 Day Tickethttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$60.75http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $56.00http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $486.00http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif
5 Day Tickethttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$50.20http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $46.40http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $502.00http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif
6 Day Tickethttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$43.17http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $40.00http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $518.00http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif
7 Day Tickethttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$38.14 http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$35.43 http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$534.00http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif
8 Day Tickethttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$34.38http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $32.00 http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$550.00http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif
9 Day Tickethttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$31.44http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $29.33 http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$566.00http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif
10 Day Tickethttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif$29.10http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $27.20http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif $582.00http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif
http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/DRN_customize_tkt.gif (http://javascript<b></b>:submitCustomizeTixx();)http://images.tickets.com/images/wdpro/DRN_choose_ticket_checkout.gif (http://javascript<b></b>:displayWPPopup('submitCheckoutForm', 'btm');)http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif:?:http://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gifhttp://images.tickets.com/images/wdpro/spc.gif
Tickets purchased less than one week in advance must be picked up at will call.
For tickets purchased more than one week in advance, view shipping options. (http://javascript<b></b>:shippingForm())

*Prices do not include applicable taxes.

natascha666
22-07-11, 07:18
2x 85 = 170 plus de tax die er nog bij komt......maar het belangrijkste vindt ik dat je er toch een mooi doel mee steunt! :-) (bij de 165,- van de donatie komt er nog wel verzendkosten bij, wij waren uiteindelijk 62,- euro pp kwijt voor een ticket + nog een paar leuke vouchers rijker)

Bas en Ilse
31-07-11, 20:02
Ik heb even een vraagje, wij vertrekken 10 aug. naar Florida, gaan een rondreis maken met 4 dagen WDW (we willen kiezen voor de base tickets) en een dag Seaworld. Doordat mijn vader net is overleden ben ik nog niet bezig geweest met het bestellen van tickets en nu begint de tijd te dringen. Ik zag dat OrlandoFunTickets het voordeligst was en zou ze dan terplekke op kunnen halen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of is het misschien zinvoller om ze daar ter plekke aan te schaffen?
Alvast bedankt!
Ilse

Njit
31-07-11, 22:25
4 dagen zit een beetje op de grens. Het is iets goedkoper om ze van te voren te kopen maar het scheelt niet veel. De regel is dat het vanaf 3 dagen significant begint te schelen. Zie ook hieronder:

http://img94.imageshack.us/img94/1157/3172011222152.png

Ter plaatse ophalen gaat gewoon prima. In dit topic worden ook nog een aantal aanbieders genoemd: Disney Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112)

DUIN61
01-08-11, 03:44
Ik ben nu in Orlando. En zag vanavond op een bord naast een Publix winkel een aanbieding staan van twee dagen disney voor 98 dollar.
Niet verkeerd denk ik. Ik ga toch eens naar de voorwaarden informeren.

Bas en Ilse
01-08-11, 23:02
Bedankt voor de reactie! Ik heb de tickets besteld, meteen voor Seaworld en Arabian Diner. We halen ze in Orlando op. Thnx voor de tips!!!

whitney
17-08-11, 11:50
Hallo allemaal,

ik heb een account aangemaakt op dit forum, omdat er hier al erg veel antwoorden worden gegeven op vragen die wij hebben bij het plannen van onze disneyworld reis voor volgend jaar.

Nou heb ik alleen nog een vraag over het verschil van de tickets via de amerikaanse site van disney en de uk site van disney.

Via de Amerikaanse site zouden we een 10 dagen ticket incl hopper en waterpark fun & more kopen. we vragen ons af als we een 14 day ticket (premiium of ultimate) via de uk site kopen, of we dan precies hetzelfde pakket hebben. Dus is het slechts een kwestie van een ander naampje voor het zelfde beestje? of zit er echt verschil in?

Michael66
17-08-11, 14:38
Premium / ultimate: 14 of 21 dagen onbeperkt toegang tot alle WDW parken, waterparken, etc, inclusief hoppen.

10 dagen incl. hopper en fun&more: Binnen 14 dagen kun je 10 dagen alle "grote" WDW-parken in incl hoppen tussen de parken en kun je 10x een plus-optie gebruiken (waterpark, Disney-quest, WWoS of golfbaan).

whitney
18-08-11, 11:24
dank je wel voor de reactie!

r.teeuwsen
20-08-11, 02:19
Florida gangers:

Bij Billy Boys in Kissimmee kun je in mijn ogen redelijk goedkoop tickets kopen.
Deze ticket office van Billy Boys zit tegenover de Wal-mart op de 192.
Het adres is: Billy Boy's Tickets. 4499 West Vine Street in Kissimmee, Florida 34746
Hierbij de link om eventueel een vergelijk met andere aanbieders te maken.
http://www.greatorlandodiscounts.com/ (http://www.greatorlandodiscounts.com/)
Doe er je voordeel mee! Voordeel is dat deze aanbieder meteen een kopie van de tickets maakt, in geval van verlies heb je de barcode's nog en kun je een duplicaat aanvragen.

Greetz, Remco

Stigchel
13-09-11, 12:50
Ok, iedere keer denk ik het antwoord te hebben gevonden en dan lees ik weer iets anders. Dus even voor mijn beeldvorming
Ik heb een 14-day ultimate ticket
a) Mag ik dan wel hoppen of niet?
b) Heb ik nou 14 aaneengesloten dagen toegang tot alle parken vanaf het eerste gebruik of heb ik 14 dagen toegang en mag ik daar 18 dagen over doen om te gebruiken?

Het is vooral het laatste waar ik niet uitkom. Ik zie wel unlimited staan, maar de ene keer staat er dat de kaart na 14 dagen vervalt en de andere keer staat er dat ik geen consequetive days hoef te gebruiken.

Iemand?

Njit
13-09-11, 13:53
Laten we er even de informatie van de aanbieder bij pakken. Ik zal de relevante stukken even markeren:


Entitles you to 14 days of unlimited admission (hopping allowed) to:


Magic Kingdom® (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/magic-kingdom.html)
Epcot® (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/epcot.html)
Disney's Hollywood Studios™ (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/disney-s-hollywood-studios.html)
Disney's Animal Kingdom® (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/disney-s-animal-kingdom.html)
Blizzard Beach (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/blizzard-beach.html)
Typhoon Lagoon (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/typhoon-lagoon.html)
Disney's Oak Trail Golf Course
(tee time reservations are required and subject to availability)
Disney's Wide World of Sports® Complex (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/disney-s-wide-world-of-sports.html)
(valid only on event days; some events require an additional admission charge)
DisneyQuest® Indoor Interactive Theme Park (http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/disneyquest-indoor-interactive-theme-park.html)

(you could visit all the parks, every day for 14 consecutive days!) Key Points:

Ticket expires 14 days after the date of first use - you activate it by entering your 1st Theme Park.




Valid for the year 2011
Days do not have to be used consecutively.
Parking is not included, but the FastPass is; all Disney tickets sold include it.
Water Parks are subject to seasonal closure.

Dus om op je vragen een antwoord te geven:

- ja, je mag Hoppen
- na 14 dagen verloopt je ticket. Beetje krom dat er ook nog staat 'Days do not have to be used consecutively.' maar dat wil volgens mij alleen maar zeggen dat je niet perse 14 dagen achter elkaar naar Disney moet maar er ook een rustdag tussen mag houden. Maar na 14 dagen mag je niet meer gebruik maken van je pasje.

Stigchel
14-09-11, 09:53
Aha, thank you very much

Ik heb datzelfde textje op meerdere plaatsen gevonden in meer of mindere mate en dat hopping deel staat er niet altijd bij. Vandaar.

Heeft iemand ervaring met het verlengen van tickets? Ik zit 18 dagen in een disney resort en wil die 14 dagen toegang graag over die 18 dagen verblijf uitspreiden. Dat moet toch mogelijk zijn? Ik zit er toch al, het geld is reeds verdient. Iemand?

wendyenarno
19-09-11, 22:44
Florida gangers:

Greetz, Remco


Ik denk dat wij ook op onze aankomst dag even langs Billy rijden het is 20 min rijden van ons hotel en we komen al smiddags aan rond 14:00..

Wilde eerst op de site van Seaworld de tickets kopen maar na 5x poging lukte het steeds niet, op het moment dat ik wil gaan betalen >chekout>
kom ik in een scherm met een foto dia show over atracties, een maat van me had mee gekeken we kwamen er echt niet uit :/
2x 3 park ticket $259,90 seaworld, bush garden, Aquatica

Tessa35
22-09-11, 21:52
Hoi allen ik heb een paar vraagje(s), die wellicht al vaker zijn gesteld maar kan het zo snel niet terug lezen.
Ook wij gaan naar Florida eind oktober t/m eind november.

Nu willen we uiteraard Disney world bezoeken, we gaan in ieder geval voor Magic Kingdom en ik weet dat het park zeker niet klein is, maar heb toch een vraag, we zouden 1 dag willen gaan, is een hopper dan een optie...of is dit eigenlijk niet haalbaar qua grootte van de parken?

Vraag 2: stel we pakken een hopper voor 1 dag, Geld dit dan voor Magic Kingdom en 1 ander park van disney...of kunnen we bijvoorbeeld ik noem maar iets stoms ...met zo'n hopper de gehele dag alle parken in hoppen (met uitzondering van de waterparken enzo natuurlijk )

Vraag 3: een dag hopper of gewone dagkaart voor alleen Magic Kingdom : kun je net zo goed aan de deur kopen toch?
Qua prijs maakt dit geloof ik niet zoveel uit als dat je deze via internet besteld toch...of heb ik het verkeerd gelezen hier op het forum? (heb zoveel gelezen dat ik het spoor weer eens bijster ben)

Tips en antwoorden zijn zeer welkom.

Alvast bedankt, groetjes Tessa

Ta2 Gerrit
22-09-11, 22:31
Een hopper voor één dag is net zo iets als brunchen in Maastricht, dineren in Groningen en uitgaan in Antwerpen op één dag. Het is te doen, je ziet niks van de steden en bent 's avonds bekaf.

Advies; met kinderen> lekker een dagje Magic Kingdom, zonder kinderen> lekker dagje Epcot.
En je houdt gelijk een goede reden om nog een keer terug te keren :-)

calypso
23-09-11, 07:27
Vraag 2: stel we pakken een hopper voor 1 dag, Geld dit dan voor Magic Kingdom en 1 ander park van disney...of kunnen we bijvoorbeeld ik noem maar iets stoms ...met zo'n hopper de gehele dag alle parken in hoppen (met uitzondering van de waterparken enzo natuurlijk )
Park hopper geld voor alle parken dus je kunt van MK, naar Epcot gaan en terug of naar Hollywood studios gaan.


Vraag 3: een dag hopper of gewone dagkaart voor alleen Magic Kingdom : kun je net zo goed aan de deur kopen toch?
Qua prijs maakt dit geloof ik niet zoveel uit als dat je deze via internet besteld toch...of heb ik het verkeerd gelezen hier op het forum? (heb zoveel gelezen dat ik het spoor weer eens bijster ben)

Alvast bedankt, groetjes Tessa
Klopt een dagkaart kun je het beste aan de kassa kopen want die vind je toch nergens goedkoper.

Njit
23-09-11, 08:13
en om je een indruk te geven van de uitgestrektheid van Disneyworld is dit plaatje leuk om eens te bekijken: http://www.wdwinfo.com/resortmaps/Map_WDW_Resort.jpg
Met transport tussen de parken ben je ook al een tijdje kwijt. Hoppen tussen twee parken is al druk laat staan als je alle 4 de parken wilt doen.

natascha666
23-09-11, 09:24
Misschien nog wel interesant als je tickets voor 1 dag wilt: http://www.fhfoundation.com/Disney/85level/85level.htm

Heb ik mijn tickets hier ook bestelt, zijn toch iets goedkoper plus je steunt het goed doel.
Ik had mijn tickets binnen 2 weken in huis dus weet niet of je het nog red voor je vertrekt :-)

Tessa35
24-09-11, 00:22
Bedankt voor de info allemaal, en inderdaad ging ik er niet vanuit dat je met een dag hopper bijvoorbeeld 4 parken kon doen, ik had meer 2 parken in gedachten. In LA was dit goed te doen, maar goed is ook kleiner dan disney world natuurlijk.
Bedoelde eigenlijk of je kunt kiezen met je hopper...of dat je bijvoorbeeld echt vast zit aan 2 parken...
en Natascha666 klopt daar heb ik ook naar gekeken naar tickets fhfoundation, ticket voor 1 dag, en wellicht dat we dit ook gaan doen, echter was ik nieuwschierig of het te doen is...2 parken op 1 dag met hopper :-)

Njit
24-09-11, 09:57
Animal Kingdom sluit om 1700. Je zou daarna 's avonds nog een ander park in kunnen gaan, bijvoorbeeld de Studio's. Maar verder is het voor de eerste keer niet echt praktisch.

Bqtje
25-09-11, 12:40
Een hopper kan interessant zijn in een kalme periode zoals nu in september . Sommige avondshows of parades spelen ze nu maar één keer in de week . Dan kan je overdag naar een park gaan waar geen avondshow is ( = rustig , omdat er niks te doen is ) en dan 's avonds naar een park waar er wel een avondshow is ( drukker door de avondshow ) :-k

sybe1999
08-10-11, 03:08
Hoi,
Voor disneytickets vind ik de internationale disneysite wel interessant, zeker als je wat langer in en om de parken verblijft: http://wdtc.disneyinternational.com/Select-Tickets.asp voor £232 heb je 14 dagen onbeperkt hopper plezier, ook quest, de waterparken en de golf zijn inbegrepen.
Misschien voor sommigen een goede deal.

RobbieBoy
08-10-11, 11:45
ik wil graag 3 a 4 weken gaan, buiten het zomerseizoen, maar kan je als je meer dan 10 dagen blijft, echt niet meer dan 10 dagen het park in? Ik zag hier ergens zo'n prijslijstje, en die ging maar tot 10 dagen

sybe1999
08-10-11, 12:16
Toch wel, via de site hierboven kan je het disney ultimate ticket bestellen, geldig voor maar liefst 21 dagen.
Is eigenlijk voor de Britten op de markt gebracht, maar je kan ze gewoon vanuit Nederland of zo bestellen.

duikkie
18-11-11, 12:03
effe vraagje , hebben wij iemand gelukkig gemaakt of niet ???

wij hadden in nederland pakket gekocht 10 dagen disney. ter plaatsen werd ons duidelijk dat dit 10 dagen binnen de 14 dagen waren. wij zijn maar 5 keer geweest.
kaartjes voor de schoonmakers achtergelaten met briefje nog voor 5 keer en nog 1 week geldig

die vingerafdruk is trouwens wel onzin hoor , ik kaartje van partner gebruikt en andersom , maar telkens kwamen wij binnen. om en om elke dag gedaan ;)

Tinkerbell
18-11-11, 12:50
Nee ik denk het niet. Op de eerste plaats werken de scans wel degelijk. Zelf ondervonden.
Hoe ik denk over zoiets laten liggen voor de "schoonmakers" zal ik maar niet ventileren.

In onze optie is Mousecleaning een van de meest gewaardeerde medewerkers van Disney.
Ze komen twee keer per dag op onze kamer en wij maken ze blij met twee keer per dag een fatsoenlijke tip met een briefje hoe zeer we het waarderen dat ze onze troep opruimen.

Njit
18-11-11, 12:54
Daar heb je niet iemand blij mee gemaakt denk ik. Dat je de kaartjes van je partner kunt gebruiken klopt, zo is het systeem. De vingerafdrukken van de personen in jouw groep zijn aan elkaar gekoppeld. Anders zou je steeds moeten onthouden welk kaartje van wie is.


http://allears.net/pl/fingerscan.htm

I'm the one who held all the WDW tickets and I didn't keep track of who used what ticket during our trip. We never had a problem with the finger scan not working.

That's because the Disney computer system will tag tickets purchased at the same time whether at WDW or in advance as a group when you first use them. That allows any one of that group of tickets to match the stored finger scan of any one of the other tickets.

rolandino
18-11-11, 13:59
@Tinkerbell;
Ik lees nergens dat Duikkie de kaartjes heeft achtergelaten als vervanging van een (eventuele) fooi?

Wij hoefden afgelopen voorjaar helemaal geen vingerafdrukken achter te laten, terwijl we wel een kaartje hadden voor meerdere dagen. De mensen bij de poortjes gaven aan dat het systeem maar 50% van de tijd aan staat.

trails
18-11-11, 14:05
Je moet de Disney kaartjes op de achterkant voorzien van een handtekening, toch? Zo weten wij ook welk kaartje van wie is.

Kaartjes achterlaten is één ding, maar toch zeker niet i.p.v. een fatsoenlijke tip?? Wij leggen ook elke dag een tip neer met briefje en wat lekkers wat we van te voren thuis inslaan voor diverse mensen die ons op de vakantie "verzorgen". Gewoon als aardigheidje.

Tinkerbell
18-11-11, 20:53
@ Rolandino.

Misschien dat de nieuwe scanners die deze week in gebruik zijn genomen beter werken?

[verwijderd]
18-11-11, 22:03
Deze worden momenteel slechts getest en daar heb je dus een speciale RFID voor nodig op je kaartje. We moeten nog maar afwachten of dit uiteindelijk de nieuwe poortjes gaan worden.

moniquekruiningen
23-11-11, 15:14
Zojuist via American Estates kaartjes gekocht voor WDW 7 dagen Magical base (volwassene) voor de totaal prijs van € 386 dat is dus € 193 pp. Incl verzendkosten. Kaarten zijn ook voor 2012 geldig... ook dat is nu geregeld..

Gerard056
24-11-11, 15:30
@sybe1999;

Hallo Sybe,
vreemd genoeg kom ik op de off Disney ticket web site op een prijs van 322 en dan nog zonder waterparken / Quest en Golf.
of zijn de prijzen als je in een Disney resort verblijft goedkoper ?
Maar dan denk ik dat je het verschil wel betaald in de accomodatie.

Gerard.

duikkie
30-11-11, 10:54
effen reageren nog over het achterlaten van nog geldige kaartjes

wij ze gewoon laten liggen omdat ze niet werken in holland ;)

het lijkt me sterk dat het disney system zo snel werkt dat hij kaartje kan combineren met vingerafdruk. ze hebben 10.000 bezoekers. een vergelijking in database zou wel meer tijd kosten dan die 30 seconden. die het nu duurt.
dat de code wordt gecontoleerd ( nummer) daar zal hij wel 30 seconden voor nodig hebben. de vingerafdruk is waarschijnlijk een hebbe dinggetje.

ik had grootte problemen telkens weer, dan wilde mijn wijsvinger weer niet en moest duim, zelfs 1 keer mijn middelvinger ;). maar telkens na wat boze gezichten achter mij , mocht ik door.

die rfid kaarten is geen haar beter hoor , werking waarschijnlijk het zelfde als de nederlandse ov chip kaart.

Njit
30-11-11, 11:05
Het is ook niet echt een complete vingerafdruk maar een numerieke waarde. En die waarde kun je snel in een database vergelijken.


A Disney representative told Newsinitiative.org more about the technology in the fingerprint scanners that will retire the finger geometry readers:

"It's essentially a technology upgrade," said Kim Prunty, spokeswoman for Walt Disney World. The new scanner, like the old finger geometry scanner, "takes an image, identifies a series of points, measures the distance between those points, and turns it into a numerical value." She added, "To call it a fingerprint is a little bit of a stretch"


En het enige wat die RFID kaarten doen is het nummer van jouw kaartje doorgeven zodat je het kaartje niet in een sleuf hoeft te stoppen.


Guests visiting Epcot today have the option of having their tickets scanned and then equipped with a Mickey Mouse sticker with an embedded RFID chip, presumably encoded with the same information found on the ticket’s magnetic strip, normally used for entering the park. The sticker itself is a bit thicker than a standard paper ticket due to the chip inside, but not thick enough to be intrusive. If the test goes well, future tickets presumably will have RFID chips embedded inside them.

Upon approaching the new RFID scanners, guests are instructed to simply hold their chip-equipped tickets up to the Mickey Mouse head shape, then place a finger onto the biometric scanner, and wait for the green light to pass through. Reports suggest it is a faster process than going through traditional turnstiles, taking only a few seconds.

duikkie
02-12-11, 10:17
Het is ook niet echt een complete vingerafdruk maar een numerieke waarde. En die waarde kun je snel in een database vergelijken.

persoonlijk zie ik dat technisch haast onmogelijk die vingerafdrukken, natuurlijk kan je berekeningen uitvoeren en dan komt er best een nummer uit. als je dan geen beschadiging heb die week kan het getal overeenkomen met het nummer. blijkt ook wel want ik niet elke dag dezelfde druk op dat plaatje uitoefenen. zelfs bij de pas controle op vliegveld stond ik meer dan gemiddeld te "kloten" met die vingerafdrukapparaat ;). maar goed als disney er geloof in heeft moeten ze het vooral doen. het is nou niet dat er niet betaald is voor die kaartjes. het zal nooit zo worden als bij kenneydy space centrum hoop ik, daar stonden wij wel 45 minuten voor de kassa ( geen vingerafdruk maar bellen ,bellen bellen , wie wij nu wel waren.

christiand
16-12-11, 18:36
Is het interessant om deze nog dit jaar te kopen?
We gaan volgend jaar voor het eerst naar Orlando en zouden een 6 dagen pas met fun optie aankopen. Heb een paar verschillende sites bekeken en voor zover mijn Duits het toelaat begrijp ik dat je bij http://www.attractionticketsdirect.de/ nu nog tot eind dit jaar tickets voor 2012 kan kopen aan de prijs van 2011, op alle andere sites is het toch gevoelig duurder...

Heb hier al diverse positieve reacites gelezen op deze site dus zou ze nog dit jaar aanschaffen, of komen er na 01/01/2012 gewoon nieuwe promoties?

chippie
17-12-11, 09:21
Promoties zullen er altijd zijn. Het is echter altijd moeilijk in te schatten wat het juiste moment is om tot aanschaf over te gaan. Maar dit geldt eigelijk voor elke aanschaf van wat dan ook.
Wanneer JIJ het een goede deal vindt, dan moet je het gewoon doen.
Wij hebben vorig bij de genoemde site tickets gekocht, ook toen was er een promotie en wij waren er blij mee. Later was er weer een andere promotie die ook mooi was.
Bedrijven doen er alles aan om jou uit de markt te halen, en jou de keus om op een bepaalde actie in te gaan.
Lastig is het altijd, maar wanneer je eenmaal in Florida bent dan ben je allang vergeten hoe je de tickets hebt gekocht en ben je alleen maar aan het genieten. :D

loesje
26-12-11, 20:47
Als ik 2 pretparken wil doen en een waterpark, moet ik dan een 3dagen ticket kopen met optie Water Park Fun&More?

We gaan niet parkhoppen.

Michael66
26-12-11, 21:33
Als je die allemaal op 1 dag wilt doen, dan koop je een 1-dag ticket met hopper-optie aan de kassa bij het park en een waterpark-ticket aan de kassa van het waterpark.

Als je ze in drie verschillende dagen wilt doen, dan koop je 2x een 1-dag ticket aan de kassa bij het park en een waterpark-ticket aan de kassa van het waterpark.

Het ticket dat jij noemt (3-dagen Magic Your Way Base ticket met waterpark-fun&more) kost iets meer dan $300. Terwijl 2x een 1-dag ticket + 1x Disney waterpark $91 + $91 + $53 = $235 kost. Give-or-take een paar dollars.

Njit
26-12-11, 21:53
Met een 3-dagen Magic Your Way Base ticket met waterpark-fun&more kun je 3 dagen het park in én nog 3 dagen een Fun-optie gebruiken. Niet wat jij zoekt dus...

loesje
26-12-11, 22:09
@Njit;
Dus 3dagen pretpark en 3dagen waterpark aka 6dagen in het totaal?
Of 3dagen pretpark en op die 3dagen kan je ook nog naar een waterpark?

Gewoon uit interesse... Het zou dus idd niet beter zijn.

Michael66
26-12-11, 22:20
Kan allebei

looney
28-12-11, 20:27
als ik tickets koop via wdtc.disneyinternational.com moet ik een begin datum opgeven. Is dit de datum dat mijn reis begint (reis duurt 17 dagen) of de datum dat ik voor het eerst gebruik wil maken van de tickets?

Njit
28-12-11, 20:44
Maakt verder weinig uit toch? Je krijgt nadat je de datum kiest de keuze uit een aantal tickets. Deze tickets zijn wel UK Only!

looney
05-01-12, 08:47
Heeft er iemand al eens de tickets via wdtc.disneyinternational.com gekocht en gebruikt?

Teleton
05-01-12, 09:13
Heeft er iemand al eens de tickets via wdtc.disneyinternational.com gekocht en gebruikt?

Wat wil je precies weten? In de terms en conditions (http://wdtc.disneyinternational.com/Terms-Conditions.asp)vind je alle info over het bedrijf. Ze vallen onder de Britse wetgeving. Voor je tickets koopt wordt je tot twee keer toe gewaarschuwd dat de tickets alleen voor de Britse markt zijn. Njit wees hier al eerder op. Onthoud dat je altijd gevraagd kan worden on je te legitimeren. Vraag je ook even af waarom geen Nederlandse touroperator de vingers brandt aan de verkoop van deze aantrekkelijk geprijsde tickets.

En mochten er forumleden zijn die de tickets met succes hebben gebruikt, (good for them...) onthoud dan altijd dat resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden........:-k.

floridatoerist
08-01-12, 12:27
Hallo,
Wij willen één pretpark (Epcot) bezoeken. De rest van de parken slaan we over. Weet iemand of er ook kaarten voor één park, één dag te koop zijn? Ik zie deze nergens te koop staan?

Njit
08-01-12, 12:30
Gewoon aan de kassa.

Bqtje
08-01-12, 12:30
Zoals in een ander topic geschreven staat , kun je een kaartje voor 1 dag beter aan de kassa van het desbetreffende park kopen .:?

floridatoerist
08-01-12, 18:18
http://www.attraction-tickets.com/disney_world/epcot.htm

Hier kosten de kaartjes maar 80 dollar incl. tax of zijn deze ook alleen voor de engelse markt.

Teleton
08-01-12, 19:47
Hier kosten de kaartjes maar 80 dollar incl. tax .

Heb je al gebeld? Ben benieuwd.....The offer you selected is only available by phone
How can we offer these great prices?
We are able to offer such low prices because of our close relationships with local attractions and hotels. We have been doing business in the Orlando destination since 1976. Our parent company, Westgate Resorts, is one of the top sellers of theme park and attraction tickets worldwide. Due to the nature of fluctuating hotel rates and ticket prices, we can only offer these amazing deals by phone. So, call today and save even more! Call:

[verwijderd]
08-01-12, 20:34
En vergeet het mooie regeltje niet wat onder de hoofdpagina staat:


This advertising material is being used for the purpose of soliciting sales of a vacation ownership plan.

Oftewel, er zit een uurtje of 2 verkoop praat aan vast.

floridatoerist
09-01-12, 11:55
Thanx! Opletten dus..

shockblade
09-01-12, 13:19
Wat wil je precies weten? In de terms en conditions (http://wdtc.disneyinternational.com/Terms-Conditions.asp)vind je alle info over het bedrijf. Ze vallen onder de Britse wetgeving. Voor je tickets koopt wordt je tot twee keer toe gewaarschuwd dat de tickets alleen voor de Britse markt zijn. Njit wees hier al eerder op. Onthoud dat je altijd gevraagd kan worden on je te legitimeren. Vraag je ook even af waarom geen Nederlandse touroperator de vingers brandt aan de verkoop van deze aantrekkelijk geprijsde tickets.

En mochten er forumleden zijn die de tickets met succes hebben gebruikt, (good for them...) onthoud dan altijd dat resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden........:-k.

En dit is dus zo'n combinatie "zeer vervelende fout op website" plus hardnekkige mythes en zie hier. De typering "enkel voor Britten" is een hardnekkig fout gebruikte term door WDTC UK. Als de echt kleine lettertjes gelezen wordt -je weet wel, diegene waarop uiteindelijk teruggevallen wordt- dan zijn deze tickets gewoon voor EU-inwoners, worden ze ook als dusdanig aangemoedigd, verkocht EN algemeen geaccepteerd. Dit is precies hetzelfde als de zogenaamde "britse" aanbieding die elk jaar weer terug komt voor de combi free dining + 42% korting op een verblijf in OKW en SSR. Lees de kleine lettertjes en zie daar; een EU-inwoner gebeuren.

Dit is een hardnekkig verkeerd gehanteerde term door Disney, hetzelfde zie je terug komen bij DCL. Waarbij men een "britse" kortingscode aanbiedt die bij checken van alle kleine lettertjes ook wederom eigenlijk een EU-inwoner korting betreft. Gevalletje Disney is erg duf in het marketen van eigen producten en vergeet door het nog altijd hoge percentage Britten nog steeds al snel de rest van de EU.

En ja; been there, done that, en noem het maar op. Incl. controle persoonsgegevens, etc. etc.

Geloof vooral mij niet. Niet doen, wie weet wat voor gek ik ben en iets uit mijn mouw schud of elke maas in regelgeving gebruik. Maar doe eens gek; check het eens aan het loket van willekeurig elk WDW-park. Doe nog gekker, we kunnen er immers niet vanuit gaan dat een basic medewerker altijd alles bij het rechte eind heeft; begin eens een babbeltje met een van de managers hierin. Het zijn simpelweg EU-inwoner tickets die verkeerd gemarket worden als Brit-optie. Heck, zelfs op officiële WDW papieren die CM's dienen te informeren wordt het als dusdanig aangeduid.

Njit
09-01-12, 13:25
En waar kunnen we die écht kleine lettertjes vinden?

shockblade
09-01-12, 13:51
Heeft er iemand al eens de tickets via wdtc.disneyinternational.com gekocht en gebruikt?

Ja dus, genoeg ervaring. Beetje zot om te herhalen wat ik net gepost heb maar samengevat zijn het dus tickets voor EU-inwoners. Zoals gezegd; geloof mij niet op mijn groene ogen. Wie weet wat voor gek ik ben. :wink: Ben je er niet zeker van? Laat het valideren door WDTC UK of WDTC USA. Kan even duren, maar het antwoord is klip en klaar aangezien het EU-tickets zijn.

Ik heb zo recent als afgelopen December nog een ticket gekocht via WDTC UK (als los component) te activeren. Lang leve de vooruitgang, sinds najaar '11 kunnen deze tickets ook geupgrade worden naar een annual pass. Dat heb ik op dat moment ook meteen gedaan, aangezien er nog een reis in de pijpleiding zit voor najaar '12. Ticket was al aangeschaft toen daar nog geen zicht op was. Heeft me overigens bepaald geen windeieren gelegd. Werkmethode is dat men naar de officiële prijs voor dat ticket kijkt, dat omrekent naar dollars en vervolgens het verschil tussen betaald en prijs voor annual pass laat betalen. Iets waar ik een leuke winst op heb kunnen pakken. Ik heb mijn 14-dagen ticket voor de prijs van een 7-daags ticket kunnen kopen (jaarlijkse actie, alhoewel het niet zo heel veel scheelt) en kennelijk heeft men een koers gebruikt die ronduit gunstig uitvalt. Alles bij elkaar opgeteld heb ik ruim $100,- bespaard op mijn annual pass dan wanneer ik hem rechtstreeks in de US voor de huidige prijs van $550,- had aangeschaft.


Ik ben geen risico-nemer. Niet met bedragen zoals voor dit soort parktickets. Zou een ticket in ene niet geldig blijken, dan zou dat een dusdanige hap in mijn budget zijn dat het geen acceptabel risico meer is. Dat gezegd hebbende; de kleine regeltjes die geleverd worden met de tickets zijn klip en klaar. Geen risico. Het zijn EU-inwoner tickets, en dat zit wel snor met mijn Nederlanderschap. Sterker nog; men hanteert een hogere fee om een ticket te bezorgen binnen de EU maar buiten de UK. Das al een redelijke hint, zullen we maar zeggen. :wink: Niet dat die optie nodig is; tickets los kun je als voucher bestellen. Die print je, neem je mee naar de Willcall van een van de parken en wissel je daar in voor een daadwerkelijk ticket. Wel even je ID meenemen!

Teleton
09-01-12, 14:07
Maar doe eens gek; check het eens aan het loket van willekeurig elk WDW-park. .

Check dan ook eens waarom Nederlandse touroperators (die toch echt graag hun geld aan Floridagangers willen verdienen) deze tickets niet op de nederlandse markt kunnen/willen verkopen. Het enige dat ze weerhoudt is dat Disney ze officieel weigert te accepteren. Ik vraag zelf ook wel eens iets na en dan bij voorkeur niet aan een kassamedewerker maar aan een directeur......:wink:.

Disney, Universal en SeaWorld verkopen al jaren verschillende tickets voor verschillende markten tegn aangepaste prijzen. De Thuismarkt voor Floridians, de Zuid Amerikaanse Markt en ga zo maar door. En dit is mogelijk door de legitimatie te vragen. Disney is hier in mijn ervaring nog steeds soepel mee, SeaWorld en Universal controleren veel strenger.

Uit commercieel oogpunt zal de verkoper waar het hier om gaat, natuurlijk liever niet op zijn site vermelden dat de tickets bestemd zijn voor de Britse markt. Het ligt toch veel meer voor de hand dat ze deze tickets zonder restricties zouden leveren aan een ieder die maar wil? Waarom zouden ze dit dan vermelden als ze weten dat het mensen afschrikt? Ik vraag het me maar af.

Geloven doen we in de kerk. Persoonlijk laat ik mij graag overtuigen, maar dan wil ik het wel zelf na kunnen lezen in de voorwaarden. Helaas beschik ik niet over de officiele WDW papieren waar je naar verwijst. Ik zie ook niet waarom de voorwaarden die volgens jou voor de free dining actie gelden, per definitie ook voor de tickets zouden moeten gelden.

moonlight91
10-01-12, 12:28
ik heb in 2010 disneykaarten gekocht bij american estates
7 dagen met fun en more option
eenmaal in disney was er maar 1 ticket van de 3 met een fastpass
de andere 2 gaven elke keer een fout melding
dus daar heb je dan niets aan,en zeker frustrerend omdat er op alle passen een fastpass zou zitten
ik heb toen bij thuiskomst naar AE gemailt maar nooit antwoord gekregen
nu wil ik eerdaags weer tickets bestellen voor disney
maar ben en beetje huiverig,en weet dus niet precies waar ik goed aan doe

Njit
10-01-12, 12:47
Ben je niet gewoon bij Disney ter plaatse naar de kassa gegaan? Lijkt mij een stuk handiger dan wachten tot je thuis bent. Zij kunnen daar precies zien wat voor een tickets het zijn.

Teleton
10-01-12, 12:48
eenmaal in disney was er maar 1 ticket van de 3 met een fastpass

..... er zijn geen toegangstickets met een fastpass....ook niet zonder fastpass. Je kunt met ieder MYW-toegangsticket naar een fastpass machine gaan en daar dan een fastpass mee krijgen.

Is er iets met een ticket dan ga je direct naar de klantenservice en leg je het probleem voor. Het wordt dan direct opgelost. Daar heb je wat aan!

In de regel is het ook niet handig om dergelijke problemen per mail te melden. Een beller is altijd sneller!

moonlight91
10-01-12, 12:58
..... Je kunt met ieder MYW-toegangsticket naar een fastpass machine gaan en daar dan een fastpass mee krijgen.


ehh ja dat bedoel ik..op 1 ticket kregen we een fastpass,op de andere 2 niet (foutmelding)
en dit bij meerdere atracties,in verschillende parken
en idd had beter direct actie ondernomen..maar ja eerste keer op reis
alles wat onzeker...:wink:
nu wel wat wijzen hihi

trails
10-01-12, 13:25
Ja, daarmee had je meteen "Disney" moeten aanspreken.

looney
12-01-12, 18:00
Ivm de tickets via wdtc.disneyinternational.com heb ik een mail naar Disney Travel UK gestuurd. Hun antwoord is:

The Walt Disney Travel Company UK is able to assist with 5 Day Premium,
7 Day Premium, 14 Day Ultimate, and 21 Day Ultimate Tickets exclusively
for residents of the UK, Ireland, and the EU. The tickets are sold via
the website www.disneyworld.co.uk (http://www.disneyworld.co.uk/) or by contacting one of our Disney
experts at 0800 169 0730.

Voila deze tickets zijn dus ook voor ons te koop en niet enkel voor de UK

flora44
13-01-12, 19:34
Wij hebben ook deze ultimate tickets vaak gebruikt. Men heeft onze paspoorten ook bekeken, geen enkel probleem:-\"

Orlando2012
22-01-12, 16:00
Misschien is de vraag hier op het forum al eens eerder gesteld maar kan het zo snel niet vind!
Ik wilde weten ofdat iemand ervaring heeft met het kopen van bv tickets voor de disney parken in van die cheap ticket stores langs de weg in florida.
Dat zijn van die winkeltjes die alleen maar tickets verkopen...
ben er niet binnen geweest toen omdat ik de tickets al had gekocht bij american estates.
Maar ben toch benieuwd ofdat iemand dit wel heeft gedaan en hoe waren de ervaringen en de prijzen..
Voor onze vakantie in mei


Alvast bedankt voor de reacties

Teleton
22-01-12, 16:10
Maar ben toch benieuwd ofdat iemand dit wel heeft gedaan en hoe waren de ervaringen en de prijzen..

Is al eerder aan de orde geweest. Komt hier op neer: Koop Disneytickets alleen bij de geauthoriseerde verkopers.

Charlene
02-02-12, 23:11
Hallo iedereen,

Ik heb even een vraagje, ik ben aan het rondneuzen op verschillende sites waar ik het best mijn Disney tickets kan kopen en ben ook even aan het bekijken welk pakket ik het best zou nemen...
De bedoeling is dat we alle vier de parken, telkens één dag bezoeken en dat we ook één dag naar Typhoon Lagoon zouden gaan... Neem ik dan best een Magic Your Way Base Ticket met waterpark fun & more optie voor 4 dagen of voor 5 dagen? Bij het laatste staat er "Per dag waarop uw ticket geldig is, krijgt u extra toegang tot de volgende Parken en activiteiten (b.v. 4 dagen Base ticket geeft recht op 4 extra opties"... Het is mij nu niet helemaal duidelijk of ik dan 4 dagen toegang heb tot de gewone parken + nog eens 4 dagen extra toegang tot de waterparken op andere dagen? Als dat laatste klopt dan heb ik genoeg aan een vierdaags ticket, of zou ik toch voor een vijfdaags ticket moeten gaan? Wie kan mij duidelijkheid geven? Alvast bedankt!!!

Njit
03-02-12, 07:50
Zie dit topic: Disney Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112) . Daar vind je alle info over hoe de tickets werken.

Korte antwoord: 4 dagen MYW Base + Fun and More = 4 dagen disneypark + 4 dagen Fun-And-More.

fitnessmouse
23-02-12, 15:53
Wanneer je meedoet aan een Disney Event, kun je goedkoper Disney Tickets aanschaffen.
Ik heb me ingeschreven voor de Run Disney Expedition Everest 5k op 5 mei 2012. Daarna krijg je een code en kun je de tickets bestellen.

De tickets zijn alleen geldig tussen 28 april 2012 en 12 mei 2012.

Ik heb later mijn kinderen apart ingeschreven en die kregen ook de code. Dus theoretisch gezien, kun je een kind inschrijven voor $15 en dan daarna goedkopere tickets bestellen. Krijg je ook nog een (kinder)T-shirt. :p

Prijzen voor de tickets in dollars(exclusief tax):

aantal dagen / MYW
1 58.58
2 116.09
3 157.62
4 192.77
5 225.78
6 236.43
7 246.02

aantal dagen / MYW + hopper

1 76.68
2 134.19
3 175.73
4 210.87
5 243.89
6 254.54
7 264.12

aantal dagen / MYW + FUN

1 76.68
2 134.19
3 175.73
4 210.87
5 243.89
6 254.54
7 264.12

aantal dagen / MYW + Hopper + FUN

1 94.79
2 152.30
3 193.83
4 228.98
5 261.99
6 272.64
7 282.23

Dennan
23-02-12, 17:11
@fitnessmouse
Een paar vraagjes:
Kan je met de code meerdere tickets bestellen?
Zijn er nog voorwaarden voor de toegangstickets? Bijv. Alleen geldig voor de dagen erna? Of alleen voor US citizens?

fitnessmouse
23-02-12, 17:29
Daar de tickets gekoppeld zijn aan een specifiek event , zijn ze slechts geldig 7 dgn ervoor en tot 7 dgn erna.

Je kunt met een code meerdere tickets bestellen, maar 1 persoon uit het gezelschap moet gereistreerd zijn voor het event.

Ze zijn niet alleen voor us citizens, volgens mij kan iedereen bestellen, want bij registratie kon ik ook alle landen kiezen.

Zie www.rundisney.com/everest

Njit
23-02-12, 20:08
En dan moet je wel rennen zeker?

sleepwalker
24-02-12, 09:31
Lijkt me niet alleen mooi om korting te krijgen, maar ook te gek om mee te doen. Ik heb tot een paar jaar geleden nog survival runs gelopen en dit lijkt er een beetje op.

Noob question: 5K is toch gewoon 5 kilometer?

Question 2: Die kortingscode, daar staat helemaal niks van op de site. Krijg je die na registratie thuis gestuurd? Ik zie wel dat je tickets met korting kunt bestellen tijdens de registratie, maar dat geldt alleen voor de deelnemers zelf.

Q3: Hoe krijg je die tickets in bezit? Het ophalen gaat pas vanaf 4 mei lees ik. Of is dit een kortingscode waarmee je "gewoon" op de eigen site van Disney kunt boeken?

Dennan
24-02-12, 10:54
Noob question: 5K is toch gewoon 5 kilometer?


Denk dat ze 5000 mijl bedoelen in de VS. dus zo'n 3.106KM. Correctie 8046.72KM (bedankt Daan :) )

Zijn er al anderen die dit event al eens eerder hebben gedaan? Ben zelf niet zo'n renner, maar lijkt me een leuk event voor de kids.

Daan
24-02-12, 10:59
Denk dat ze 5000 mijl bedoelen in de VS. dus zo'n 3.106KM.

Zijn er al anderen die dit event al eens eerder hebben gedaan? Ben zelf niet zo'n renner, maar lijkt me een leuk event voor de kids.

Als het echt mijl is, dan zou 5000 mijl toch echt 8000 kilometer zijn ;)
En dat zou wel heel ver zijn om te rennen :shock:

5K walk (3.1 miles) is volgens mij inderdaad 5 kilometer.

Dennan
24-02-12, 11:42
Daan je hebt gelijk, is wel een hoop kilometers ;)

FF googlen en 5k walk is inderdaad 5KM. how-to-train-for-5k-walk (http://walking.about.com/b/2009/04/02/how-to-train-for-5k-walk.htm)

Dennan
24-02-12, 12:55
Hier (http://espnwwos.disney.go.com/events/rundisney/expedition-everest-challenge#pip-4-0) staat ook nog wat informatie over dat er discounted tickets verkrijgbaar zijn.


Q3: Hoe krijg je die tickets in bezit? Het ophalen gaat pas vanaf 4 mei lees ik. Of is dit een kortingscode waarmee je "gewoon" op de eigen site van Disney kunt boeken? Hier ben ik dan ook nog wel benieuwd naar.

Maar de prijzen zijn wel heel erg interessant, 4 dagen incl. Fun $210.87 in plaats van $298.00

fitnessmouse
24-02-12, 13:51
Het is inderdaad 5 km. Mag je bijna 50 minuten over doen, dus als je snel wandelt moet het ook wel lukken:razz:

De tickets voor de afterparty zitten bij je hardloop-pakket, die moet je dus ophalen op 4 mei of 5 mei. (yeah, Expedition Everest in het donker!!!)
Je kunt ook een 1-daags Disneyticket tegelijk met je inschrijving bestellen, maar die kun je dan dus inderdaad pas op 4 of 5 mei ophalen.

De meerdaagse Disney tickets kun je daarna (na de inschrijving) apart bestellen met de code en je kunt kiezen voor verzending of ophalen bij een (disney?)hotel. Ik heb het bestel-proces niet helemaal doorlopen, omdat ik reeds UK-tickets heb.

Ik ga de 5K alleen lopen, mijn man blijft dan bij de kinderen. De kinderen doen wel mee met de Kids RAce, die is een uur eerder (20.30u)

AFterparty tickets zijn inclusief bij inschrijving van een volwassene (of $44 als je niet meerent), voor de kinderen moeten die wel los besteld worden ($24)

Wij gaan er in elk geval een leuk feestje van maken\\:D/


Mijn gedachte was dus; als je niet wilt rennen, maar wel goedkope tickets wil, kun je 1 kind inschrijven voor de KidsRace voor $15. Tickets kun je vanaf 28 april gebruiken; en op 5 mei is je kind 'ziek' en kan niet meedoen. Of is dat een slechte gedachte?

sleepwalker
24-02-12, 14:01
bedankt voor de antwoorden.
Mijn echtgenote wil ook meerennen terwijl ik bij de kinderen blijf, dat hebben jullie goed geregeld...
Weet jij hoe in hoeverre we aanwezig zijn bij dat kids event. mijn dochter is zes en die wil meedoen, ik weet alleen niet in hoeverre ze de aanwijzingen begrijpt . Mijn zoon is echter net geen vier, dus die moet ik ook in de gaten houden.
Kan mijn vrouw eerst met mijn dochter mee en daarna starten?

Dennan
24-02-12, 14:18
@fintessmouse: Heb jij dit event al eens eerder gedaan?

Ik zelf ben niet echt een sporter, maar mijn dochter wel. Vroeg me meer af, hoe het gaat als alleen mijn dochters lopen.

Kan je dan wel een beetje meelopen/helpen. Het engels van mijn dochters is niet erg top dus af en toe een beetje begeleiding hebben ze wel nodig. Anders lopen ze zo de Safari op :lol:

Event zelf lijkt me wel erg leuk om mee te maken.

fitnessmouse
24-02-12, 14:54
Het is voor ons ook de eerste keer.
Ik hoop dat we langs de zijlijn onze kinderen kunnen helpen, zij zijn ook pas 6 en (net 5dgn) 9 jaar.
Het rennen zal het probleem niet zijn, meer de speurtocht elementen.

Dennan
24-02-12, 19:56
@fitnessmouse

Mijn dochters aangemeld hoor, en hebben er heel veel zin in om mee te doen. Ook gelijk kaartjes met korting besteld. Bedankt voor deze tip!!!

De prijzen die jij in je eerste post hebt staan zijn zelfs al incl. tax.. En shipping met Fedex naar NL is slechts $10.00.

diver99
24-02-12, 22:29
van harte beterschap met je kind, hoop dat het snel weer beter is, dit gebeurd soms met kinderen. Die van mij hebben er ook soms last van vooral aan het einde en aan het begin van de grote vakantie

sleepwalker
25-02-12, 00:01
ik heb een mailtje gestuurd en meteen antwoord gekregen. We kunnen meerennen met de kinderen. Er is geen entreeticket nodig om mee te doen, alleen voor de afterparty.
ik ga mijn echtgenote en dochter morgen inschrijven. ik denk dat ik ook mijn zoon maar inschrijf. die lijkt al vier...
(edit: zojuist vrouw en dochter ingeschreven. Durfde het niet aan met de jongste. Die rent maar met mij mee en krijgt van mij een shirt en pin)

hannie
25-02-12, 11:16
Gaan de Disneytickets elk jaar begin Augustus in prijs omhoog?
Wordt een prijsstijging aangekondigd, zodat ik nog daarvoor kan bestellen?

diver99
25-02-12, 20:57
Informeer ook eens bij het reisburo voor kaarten via Holland International.
Moet je wel een overnachting bij boeken maar hebben tot 31-3-2012 een actie
7 dagen voor de prijs van 4(189 volw, 175 kind)
10 voor de prijs van 6(215 volw, 199 kind)
Hoppen kost € 35,- per persoon extra, water parken extra kost ook € 35,- p.p

SasEs
26-02-12, 12:48
Hallo formumleden,

Wij hebben een vraag. Mag je bij een Base-Ticket ZONDER Hopper het park in de middag verlaten en 's avond terugkomen in hetzelfde park??

Verder zijn wij van plan om Waterpark en more Fun Options te kiezen
(10 dagen). Nu dacht ik dat wij 10 dagen entree zouden hebben en dat dit voor alles geldt. Nu lezen wij op het Forum dat als je 10 dagen Waterpark en more Fun Options kiest, dat je 10 dagen entree hebt voor de Disneyparken en daarnaast nog 10 dagen hebt voor de waterparken en Fun Option. Dit zou inhouden dat we in totaal 20 dagen hebben. Klopt dit!!!

Kan iemand ons hier een duidelijk antwoord op geven.

cindy74
26-02-12, 15:32
Ja dat mag je. Je hebt dus bij zo een pas 10 dagen inkom bij 1van de parken per dag en nog eens dagen in 1van de waterparken en disney quest.

Njit
27-02-12, 08:49
Verder zijn wij van plan om Waterpark en more Fun Options te kiezen
(10 dagen). Nu dacht ik dat wij 10 dagen entree zouden hebben en dat dit voor alles geldt. Nu lezen wij op het Forum dat als je 10 dagen Waterpark en more Fun Options kiest, dat je 10 dagen entree hebt voor de Disneyparken en daarnaast nog 10 dagen hebt voor de waterparken en Fun Option. Dit zou inhouden dat we in totaal 20 dagen hebben. Klopt dit!!!

Niet helemaal. Je hebt 20 bezoeken. Dat is afhankelijk van hoe je het planned wel/niet gelijk aan 20 dagen

- 's morgens bezoek aan waterpark + 's middags naar pretpark: 2 bezoeken op 1 dag
- hele dag naar waterpark en andere dag naar pretpark: 2 bezoeken op 2 dagen

rolandino
27-02-12, 09:02
Ik wil geen twijfel veroorzaken, maar is het ook niet zo dat het ticket maar 14 dagen geldig is? Dus niet 20 dagen (in het geval je dus geen 2 parken op één dag bezoekt)?

Njit
27-02-12, 09:07
Klopt helemaal ja, bedankt voor de aanvulling!
Daarom moet je ook uitgaan van bezoeken en niet van dagen. Je hebt dus in totaal 20 bezoeken die je in 14 dagen moet opmaken.

Anouukjjee
28-02-12, 14:31
hallo,
Ik en mijn vriend zijn van plan om een voor 4 weken naar florida te gaan.
Inclusief de parken. Doordat ik een chronische ziekte heb, weinig energie heb en vaak vermoeid ben zitten we momenteel druk te zoeken naar de tickets..

Nou hebben wij tickets gevonden via american estates
de Magic your way Base ticket (zonder hoppen)
Als wij dan voor 7daagse ticket nemen, voor 210,- euro
hebben wij het dan goed dat we bijv. 2 dagen naar magic kingdom kunnen gaan? of kunnen we elk park slechts 1 keer bezoeken in die dagen?

Alvast bedankt!

Njit
28-02-12, 14:36
Je hebt het helemaal goed hoor. Je mag zelfs 7x naar Magic Kingdom :)
Wat niet mag is op 1 dag naar Magic Kingdom én naar een ander Disney park gaan.

Lees ook dit topic eens door: Walt Disney World Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112)

Teleton
28-02-12, 14:38
hallo,
Ik en mijn vriend zijn van plan
Als wij dan voor 7daagse ticket nemen, voor 210,- euro
hebben wij het dan goed dat we bijv. 2 dagen naar magic kingdom kunnen gaan? of kunnen we elk park slechts 1 keer bezoeken in die dagen? Over dit onderwerp is eigenlijk al veel geschreven. Het MYW-ticket is gedurende twee weken geldig. Koop je een 7-ticket dan kan je gedurende 14 dagen in totaal 7 keer een park bezoeken. Welk park? Dat mag je helemaal zelf beslissen!

cindy74
28-02-12, 14:39
Mag ik je 1 tip geven neem de water optie erbij dan kan je ook heerlkijk relaxen in een waterpark dit is veel meer relaxen dan in een gewwon disneypark .

Anouukjjee
28-02-12, 15:04
Super voor de snelle reacties..
We zitten te twijfelen over de waterparken er bij te nemen..

We willen sowieso wet'n wild doen..
Ik ben paar jaar geleden ook in florida geweest en toen vond ik wet 'n wild heel gaaf..

Maar we zitten dus in dubio over de disney waterparken..
Tips zijn altijd welkom!

Njit
28-02-12, 15:22
Heb Wet'N'Wild nog nooit gedaan maar weet wel dat de Disney waterparken erg leuk zijn.
Ook veel leuke glijbanen maar ook lekkere lazy rivers, relaxte muziek, mooie aankleding etc..

Zie ook dit topic: Waterparken: Typhoon Lagoon vs Blizzard Beach. (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2533) ‎

cindy74
28-02-12, 15:31
Als wet en wild al gedaan hebt zou ik zeker voor de disney parken gaan het is er zijn daar rustige plekjes. Je kan ook een waterpark voormiddag doen en s' avonds het vuurwerk meepikken of de parade.

Dennan
29-02-12, 14:39
Vandaag de Disney kaartjes ontvangen die ik met de code had besteld \\:D/ \\:D/

Nu is het alleen nog maar aftellen. :-\"

sleepwalker
29-02-12, 22:51
wij hebben vandaag ook de kaartjes via Fedex ontvangen. $76 voor een MYW ticket met Fun optie. Zelfs als ik het renfeest ervan aftrek, houden we een flinke besparing over tov de normale prijs.

Super tip Fitnessmouse!

Dennan
01-03-12, 10:07
inderdaad supertip, en ook nog mooie plastic pasjes als entree kaartjes.. Leuk als souvenier als de reis voorbij is ..

Met onze 4 dagen incl Fun waren we maar $210p.p kwijt.

http://img85.imageshack.us/img85/5601/imageaam.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/85/imageaam.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Paul & Susanne
01-03-12, 10:24
Hallo allemaal, ik heb afgelopen weekend kaartjes besteld bij American Estates en woensdag al ontvangen. Maar nu heb ik het gevoel dat dit "oude" kaarten zijn. Het zijn nog gewoon papieren kaartjes ZONDER het logo dat er een chip in zit. Ook staat op de achterkant rechtsonder in de hoek een datum: WTS:019 01-04-12. Weet misschien iemand of dit de verloop datum is? Op een amerikaans forum heb ik gelezen dat er bij Epcot een nieuw systeem is om naar binnen te gaan en daar zou je een kaart met chip nodig hebben. Ook staat daar vermeld dat de nieuwe kaartjes dikker zijn. Dit klopt ook als ik de foto zie die Brennan bij zijn bericht heeft geplaatst. American Estates gebeld en die zeggen dat dit nieuwe kaartjes zijn, maar ik ben niet overtuigd hiervan. Wij willen natuurlijk niet voor verrassingen komen te staan.

Njit
01-03-12, 10:39
Waarom zou je eraan twijfelen als AE je zegt dat je nieuwe kaartjes gekregen hebt? Over achterdochtig gesproken :roll:

Epcot doet inderdaad proeven met RFID tags in de kaartjes maar het is nog een TEST. Buiten Epcot kun je niks met die RFID tag. Lees ook dit verhaal: http://www.insidethemagic.net/2011/11/disney-world-begins-testing-rfid-theme-park-entry-at-epcot-without-turnstiles/

Paul & Susanne
01-03-12, 10:59
Het probleem is: de kaartjes zien er precies hetzelfde uit als de kaartjes van 2010. En zoals jullie waarschijnlijk ook weten zijn de kaartjes een jaar te gebruiken na aanschaf. Als ik dan andere foto's zie van kaarten die uit 2012 zijn begin ik te twijfelen of onze kaarten dan wel werken in mei. En ik geef liever geen €450,- uit aan kaarten die verlopen zijn. Dus vandaar mijn vraag. Over AE heb ik veel postiefs gelezen en vandaar dat ik daar de kaarten dan ook besteld heb.