PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema jena1953: april/mei 2010



jena1953
28-02-10, 20:52
Nadat wij vorig jaar voor het eerst een weekje Orlando hadden gedaan, zijn we zoals zoals velen voor ons, verslingerd aan Florida, dus dit jaar maar langer en twee keer \\:D/

19 tm 22 april Orlando
22 tm 24 april Daytona Beach
24 tm 27 april Fort lauderdale
27 april even Miami bekijken, als we het leuk vinden, zoeken we een hotelletje en blijven een paar dagen, dus onderstaande data zijn variabel.

28 tm 29 april Tampa
29 april tm 1 mei Clearwater of St Petersburg
1 mei tm 5 mei nog in te vullen, wel willen we in elk geval de laatste 2 dagen in Orlando door brengen om te shoppen.

Graag jullie meningen en of suggesties, waarvoor alvast mijn dank :D

p.s. de tweede keer Florida wordt waarschijnlijk ergens in oktober.

Teleton
01-03-10, 12:30
Graag jullie meningen en of suggesties, waarvoor alvast mijn dank

Tsja, wat is er van te vinden? Lekker relaxed programma waarin jullie ruim de tijd nemen voor de plaatsen die je bezoekt. Bij sommige periodes ( begin van de vakantie in Orlando) vraag ik me af of het niet wat kort is, maar jullie zijn daar pas geweest. Bij andere (FT L'dale en Daytona) lijkt de periode mij persoonlijk weer wat lang, maar misschien hebben jullie daar wel hele leuke activiteiten op het programma staan.

Hoe dan ook, als je je keuze bewust hebt gemaakt, dan is het altijd goed!

aggie
02-03-10, 17:29
Hallo jena,

Aan je schema te zien zijn jullie geen Park fanaten? Persoonlijk vind ik het een erg relaxed schema, genieten maar van alle moois, dat Florida buiten de parken, ook te bieden heeft!

Veel plezier met de voorbereiding...voor je het weet heb je toch een vol programma!:-k

jena1953
02-03-10, 19:05
Tsja, wat is er van te vinden? Lekker relaxed programma waarin jullie ruim de tijd nemen voor de plaatsen die je bezoekt. Bij sommige periodes ( begin van de vakantie in Orlando) vraag ik me af of het niet wat kort is, maar jullie zijn daar pas geweest. Bij andere (FT L'dale en Daytona) lijkt de periode mij persoonlijk weer wat lang, maar misschien hebben jullie daar wel hele leuke activiteiten op het programma staan.

Hoe dan ook, als je je keuze bewust hebt gemaakt, dan is het altijd goed!

Wij zijn geen echte strandfanaten, leuk om een paar uurtjes te doen, wel wat slenteren en shoppen, en voor de rest kijken we gewoon wat er te doen is. Zo willen we in elk geval naar het Florida auqarium in Tampa, moet erg mooi zijn en die doen ook ecotours, lijkt me ook wel wat. Voor de rest moet ik gewoon nog even uitzoeken wat er in een specifieke plaats te doen is of juist niet.

jena1953
02-03-10, 19:11
@Aggie,
Nee wij zijn inderdaad geen park fanaten, vorge jaar naar Seaworld geweest en ik ben zelf al een aantal keren in Californie naar een aantal parken geweest, en persoonlijk vind ik dat leuker wanneer je met kinderen of kleinkinderen bent. En ja, ik was eigenlijk op zoek naar een zo relaxed mogelijk vakantie met toch wat dingen om te doen, zoals het Florida aquarium in Tampa, en in Ft Lauderdale schijn je toch ook wel leuke dingen te kunnen doen, maar ik moet gewoon nog even zoeken of en wat. Verder willen wij gewoon wat van de staat Florida zien zonder al te veel te rijden. Het meest belangrijk voor ons is eigenlijk de vrijheid, na jaren van georganiseerde groepsreizen, nu lekker samen in een tempo dat ons bevalt, en niets moet maar alles mag, heerlijk.

Maar als je iets hebt van, goh, dat zou je(buiten de parken om dan) beslist moeten doen of zien, dan heel graag.

Sunshine State
07-03-10, 21:54
Aanraders van mijn kant buiten de parken.
Seascreamer doen in Clearwater Beach om dolfijnen te kijken, St Pete Beach Speedboat huren om de Dolfijnen om je heen te zien spelen, Kelly Park, en wat wij nog willen zien is lowry park zoo in Tampa.

Ach gewoon lekker genieten !!

jena1953
16-03-10, 23:27
Aanraders van mijn kant buiten de parken.
Seascreamer doen in Clearwater Beach om dolfijnen te kijken, St Pete Beach Speedboat huren om de Dolfijnen om je heen te zien spelen, Kelly Park, en wat wij nog willen zien is lowry park zoo in Tampa.

Ach gewoon lekker genieten !!

Dat laatste zullen we zeker doen, en je tips ga ik even uitpluizen, daar zien we wel iets in, dank je wel.

A.Hofman
16-03-10, 23:42
Zo willen we in elk geval naar het Florida auqarium in Tampa, moet erg mooi zijn .

Dat lijkt ons ook een mooie attractie. Misschien combineren met een paar uurtjes Fort Desoto park, of een ander strand.

jena1953
20-04-10, 18:11
Ik ga het even bekijken, ook bedankt voor je reactie A.Hofman