PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Cas (Bart, Audrey en Anne)



cas
28-02-10, 11:06
hallo allemaal, wij zijn onze disneyworld reis aan het plannen voor mei 2011. wij willen graag een combinatie maken van ongeveer 7-9 dagen disneyworld en dan nog een 4 daagse cruise erachteraan. heeft iemand hier ervaring mee ? ik las op de disney-site dat vanaf 2011 er ook vervoer geregeld wordt tussen disneyworld en de cruise schepen.misschien dus maar gewoon boeken via disney ? alvast bedankt voor jullie tips of ideeën !

Teleton
28-02-10, 17:02
Hey Bart, welkom hier op het Florida Forum. Je schrijft dat 'we' aan het plannen zijn. Misschien leuk om iets meer over de samenstelling van het reisgezelschap te vertellen? Vader, moeder en dochter ligt voor de hand maar dochters komen hier in alle soorten en maten voor en 't is altijd leuk om een beetje beeld te hebben.

Je kunt hier best veel info vinden, ook over cruises. De info staat over het algemeen lekker duidelijk gerubriceerd zodat het gemakkelijk vindbaar is. Gebruik eventueel de zoekfunctie en je wordt vast helemaal gelukkig. Een uitgebreid topic over de cruises, vol tips en ideeën, vind je bijvoorbeeld hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2204&highlight=cruise). Mocht je er nog vragen over hebben, dan kan je ze daar het best in dat topic stellen.

Yvet
28-02-10, 18:10
Wlekom,

Zoals Teleton al schrijft is iets meer info handig om goed advies te kunnen geven.

Disney cruises kun je boeken bij verschillende amerikaanse reisburo's (persoonlijk heb ik heel veel goede ervaringen met DreamsUnlimited Travel) waarbij je ook de tranfers kunt boeken.
Gebruik even de zoekfunctie voor disney cruises en er is meer info over te vinden.

Transfers van WDW naar de Port worden altijd al aangeboden dus DCL begint daar niet pas in 2011 mee, het kost pp $65 per enkele reis.

cas
01-03-10, 09:48
dank jullie wel voor jullie reacties ! tja, wat te vertellen over onze dochter. In ieder geval is ze net als haar papa en mama "besmet" met het disney-virus \\:D/
we zijn al een aantal keer in disney parijs geweest en dat vond ze helemaal geweldig ! Nu zijn we toe aan het echte werk, dus plannen we onze droomvakantie. Hebben jullie enig idee wanner we het beste kunnen boeken ? Misschien zo snel mogelijk ; - ) ?fijn om te lezen dat er in ieder geval vervoer is tussen disneyworld en de haven. Dit kon ik zelf nergens terug vinden.. voor nu, veel dank, ik ga nog eens even het cruise gedeelte van het forum lezen .

cas
06-03-10, 17:00
jeetje, wat staat er een boel informatie op deze site, toch nog een ding wat ik niet ben tegengekomen,er zijn veel verschillende soorten staterooms. de binnenhut lijkt me eigenlijk niet zo fijn, ik zou toch graag naar buiten willen kijken als ik 's morgens opsta. Maar om nu een goede keuze te maken uit de andere staterooms vind ik heel moeilijk ! wie heeft tips ? dank jullie wel alvast !

Yvet
07-03-10, 16:39
Wij hebben beide keren in een binnenhut gezeten en zelf nooit problemen gehad met het feit dat er geen raam is waarbij je dus geen daglicht hebt.
Wat je kunt doen is de tv op het kanaal zetten waarbij je vanaf de brug kijkt, dus dan heb je ook een zicht naar buiten...

Qua ruimte in de kamer is een binnenhut al groot genoeg (Disney hutten zijn zo'n 25% groter dan bij andere cruise maatschappijen), je bent met zijn 3-en en je zult maar heeeeeeeel weinig tijd in je hut doorbrengen.
Wat wel een voordeel kan zijn is dat je vanaf cat 10 een split-bathroom hebt een badkamer en apart een ruimte met een wc en gootsteen.

Stel je vragen gerust maar mss is het ahndig toch nog iets meer te vertellen over de gezins samenstelling...
Hoe oud zijn jullie en hoe oud is je dochter, dat kan namelijk handig zijn voor verder advies over dingen die er te doen zijn enz enz.

Sunshine State
07-03-10, 19:15
Dag Cas ,

Welkom hoor ... kan je niet helpen helaas met de cruise.
De rest van Orlando zal wat beter gaan .

Leuk dat jullie aan een droomvakantie werken, heerlijk dat te kunnen doen.

cas
08-03-10, 19:27
we gaan toch voor een buitenhut. lijkt me erg mooi om 's avonds of 's ochtends heerlijk even buiten te kunnen zitten. onze dochter is dan bijna 8 dus die kan ik niet elke avond tot 22.00 uur laten rond rennen. wij zelf zijn 44 en 40 ( jeetje wat ziet dat oud uit als ik dit nu zo typ) maar voelen ons nog erggg jong ! we hebben al een aantal keer het filmpje van de glijbaan op de nieuwe disneyboot aan anne laten zien, die heeft er nu al zin in ! in disneyworld ( waar we eerst nog naar toe willen, willen we het all star movie resort boeken. iemand hier ervaring mee ?