PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: sprongetjes (Paula)



sprongetjes
27-02-10, 13:06
Hallo ik ben Paula. Mijn man, zoon, dochter en ik zelf natuurlijk vertrekken
maandag 3 mei voor de eerste keer naar Orlando.
Voor ons allemaal super spannend. Mijn zoon wil graag naar Bush Garden en mijn dochter naar Sea World.

Teleton
27-02-10, 17:30
Voor ons allemaal super spannend.

Hallo Paula en familie (Sprong?) en welkom hier op het vrolijke forum voor verwende Floridavakantiegangers. En wat staat er nog meer op het programma of blijft het bij de twee favoriete themaparken van de kids? Of zijn het misschien nog wel kiddies? En hoe lang blijven jullie in Orlando? Is het een lekkere luie luxe villa met alles drop en dran geworden of logeert de familie in een resort? Voor ons als forumleden is een nieuwe loot aan de Floridaforumstam ook altijd weer spannend en vandaar dat we zo graag meer van jullie reis zouden willen weten (omdat we niet nieuwsgierig zijn maar wel graag alles willen weten).

Als ESTA in orde is en de paspoorten voor de kids zijn geregeld is het spannendste van de reis wel zo'n beetje geregeld. Nou ja, misschien moet Pa of Ma nog even de lokale verkeersregels bestuderen......;-). Hoe dan ook en wat er ook op het programma staat, Orlando heeft veel te bieden. En we hebben hier (bijna....:oops:) overal verstand van, dus als we ergens mee kunnen helpen, graag!

sprongetjes
27-02-10, 21:01
we blijven tot 13 mei in een villa in kissimee. Er staan nog wel een paar parken op het verlanglijstje. Mijn dochter van 8 wil ook graag naar Disney. we willen de kust aan de golf van mexico ook wel zien en zo nog veel meer dingen. Winkelen staat ook nog op het lijstje. Ik zie steeds meer dingen hier op het forum dus het gaat vast goedkomen. De paspoorten worden deze week gemaakt daarna regel ik de ESTA. gaat allemaal vast goedkomen.

andre-daphne
27-02-10, 21:08
Hallo Paula en de rest van de familie,

Wij (mijn man en ik) gaan dit jaar ook voor het eerst naar Orlando. Wij starten onze vakantie in New York, vliegen daarna door naar Memphis. Om dan op 5 mei aan te komen in Orlando. Hier verblijven wij eerst een paar dagen in een hotel in Kissimmee om daarna via de westkust naar beneden te zakken richting Key West. Via de oostkust gaan wij dan weer richting Orlando. Waar ons vliegtuig op 21 mei weer vertrekt. Ik heb voor ons inmiddels al een combikaart gekocht voor zowel Seaworld als Busch Garden. We hebben er ontzettend veel zin in.

sprongetjes
27-02-10, 21:17
Hallo Andre en Daphne,
Jullie reis ziet er ook geweldig uit hoor. Ik wil ook zeker een combi ticket voor die parken kopen. Ik weet alleen nog niet of ik dat daar zal doen of
hier al. Wij hebben er ook heel veel zin in. Voor de kinderen (zijn 8 en 12 jaar) is het de eerste keer met het vliegtuig, dus voor hun is het heel spannend. Mijn zoon zit veel op youtube naar alle parken en rollercoasters
te kijken.