PDA

Bekijk Volledige Versie : Lindsfield, Kissimme



Jikke
24-02-10, 22:04
Hallo,
wij hebben een villa gehuurd in de wijk Lindsfield. Bij het boeken van deze villa dachten wij dat deze wijk rechts van Disney etc. was, maar nu zie ik dat deze wijk toch aan de andere kant ligt van Disney. Een van de reden dat wij Lindsfield hadden geboekt was de locatie; dicht bij de parken, maar ook dicht bij de restaurants, malls en de supermarkten. Nu begin ik zeer te twijfelen of Lindsfield wel de juiste keuze is geweest.
Is er iemand die ook een villa in Lindsfield heeft geboekt en zijn/haar ervaringen met mij wil delen? Ik zit er sterk aan te denken om de reisorganisatie te bellen en om te boeken?
Ik hoor het graag van jullie!

vondutchga
24-02-10, 23:15
Lindsfield is redelijk dichtbij de parken, het enige "probleem" zijn misschien de verkeerslichten op de 192.

Als je een beetje mazzel hebt moet je toch binnen 20 minuten bij de parken kunnen zijn.

corrus
24-02-10, 23:28
Lindsfield is redelijk dichtbij de parken, het enige "probleem" zijn misschien de verkeerslichten op de 192.

Als je een beetje mazzel hebt moet je toch binnen 20 minuten bij de parken kunnen zijn.


Lindfields is een uitstekende lokatie... Supermarkt om de hoek...
Richting disney, pak je gewoon Black Lake Road en Sherbert... scheelt een hoop stoplichten... en je staat in een mum van tijd in Animal Kingdom.

Of anders pak je de 429... (US$1,- Toll) maar wél zeer de moeite waard... :D Je rijdt dan tot aan Western Way (Disney), daar rechtsaf en je staat zo op Buena Vista Drive... :mrgreen:


Trouwens... Ta2Gerrit zit er héél vaak... :D (NU ook geloof ik)

Ta2 Gerrit
25-02-10, 01:00
Helemaal goed, Corrus. Dus lees vooral mijn (laatste) reisverslagen.

De kortste weg naar Sherbert is geheel stoplichtloos, behalve dan de oversteek van de 192, via Funie Steed Road.
Er zit een heel klein stukje hard zandpad in maar dat maakt het extra leuk :lol:
http://img200.imageshack.us/img200/221/funiesteed.jpg (http://img200.imageshack.us/i/funiesteed.jpg/)

Ik denk dat je dan binnen 10 minuten bij DAK bent aanbeland.

Verder is Lindfields een wat oudere open community met veel vaste bewoners, maar heel erg rustig.
Er zitten heel wat restaurants en winkels in de buurt, en dat worden er steeds meer, mede dankzij "nieuwe" buurman Westside.

Eind vorig jaar is er nog een mooi stukje strip mall bij gekomen, op de 192 net aan de andere kant van de 429 tolweg. Met een grote Supertarget, wat kleinere winkels, en tot nu toe 2 goede restaurants. En ze breiden nog uit.

Er recht tegenover zite een grote Publix supermarkt met een aantal kleinere winkels.
Kortom, het is goed toeven op Lindfields, zelfs vandaag, met een beetje regen :-(

Mocht je nog wat willen weten, dan gooi het maar in de groep ;-)

"Live from Lindfields" Ta2 Gerrit.

ekkie50
25-02-10, 20:55
Nog leuker is dat stukje zandweg op Funie Steed road als het heeft geregend (ervaring mee.....blub).