PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Thomas



Thomas
24-02-10, 16:28
Hallo!!

Ik ben Thomas, 23 jaar oud en binnenkort woonachtig in het zonovergoten Huissen.
In juni gaan, mijn vriendin en ik, EINDELIJK naar Florida. Haar 2de keer, mijn eerste keer. Ik kan niet wachten!!! :lol:
We vertrekken 21 Juni naar Miami en hopen op 9 Juli in Dusseldorf weer te landen.

Heb al heel wat informatie van dit forum kunnen halen die we goed konden gebruiken voor onze reis!!

Groetjes Thomas

Teleton
24-02-10, 17:34
Ik kan niet wachten!!! :lol:
En wij geloven je, Thomas!!! Welkom hier op het Forum waar we het leed van wachtende en naar Florida smachtende vakantievierders proberen te verlichten met tips, trucs en vakantieverhalen over het Beloofde Land.

Weten jullie al wat er op het program staat? Luieren en bakken aan het strand, slenteren door de themaparken, shoppen tot de rafels aan je creditcard hangen? Auto gehuurd? Misschien ben je tegen die tijd wel 24 want dat scheelt in de reiskosten en van dat geld kan je weer andere leuke dingen doen.

Hoe dan ook, het grote wachten is begonnen maar voor je het weet is het zomer en vertrekken jullie al. Wist je al dat je de achterblijvende Forumleden een enorm plezier met een zonnig reisverslagje doet? Denk er maar eens over....

Njit
24-02-10, 19:58
Auto gehuurd? Misschien ben je tegen die tijd wel 24 want dat scheelt in de reiskosten en van dat geld kan je weer andere leuke dingen doen.

Hoe bedoel je deze Ton? Je bent Underage tot 25..

Teleton
25-02-10, 09:12
Hoe bedoel je deze Ton? Je bent Underage tot 25..


Oeps, het is ook al zo lang geleden......:oops:

Sunshine State
25-02-10, 21:29
Oeps, het is ook al zo lang geleden......:oops:

Hahahahahaa