PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: martin



martin
23-02-10, 21:29
Mijn naam is martin en woon in Gouda ben getrouwd en heb 2 kinderen een van 19 en een van 21\\:D/.
Ben 53 jaar en we zijn Amerika gek , in 87' zijn we in Vegas getrouwd , na een rondreis met een Camper .
10 jaar later zijn we met de auto en de kinderen dezelfde weg gereden , en 5 jaar geleden hebben we Florida met een Camper bekeken .
In 2009 hebben we New York gedaan en eind 2009 heb ik met 2 vrienden California onveilig gemaakt met de motor .
En nu willen we Florida weer gaan bezoeken voor 15 dagen met z'n tween.
Ik heb hier vast voor 2 dagen een hotel geboekt en voor 2 dagen een villa gehuurd in Daytona , daar is 27 februari een grote motor spektakel .

Ta2 Gerrit
24-02-10, 01:20
Hallo Martin, en welkom op dit fraaie en vooral informatieve Florum.
Over de US hoeven we jouw en de jouwen niks meer wijs te maken zie ik al.
Lees ik het goed dat je van de week al gaat vertrekken, of is het voor volgend jaar ?

De eerste bikers heb ik vandaag al gesignaleerd, en het weer gaat ook de goede kant op, op wat koude dagen net voor het weekend na. Eén en ander over de actuele situatie is te lezen in ons reisverslag (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=10497&highlight=daytona)op dit forum

Ook is er een speciaal topic over de Daytona Bike Week (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=304&highlight=daytona+bike+week)op het forum te vinden.
Wat ik wel apart vindt is dat jullie een villa in Daytona gehuurd hebben. In al die jaren dat wij hier komen heb ik nooit wat fatsoenlijks, en tegen een redelijke prijs in en rond Daytona kunnen vinden tijdens Bike Week. Zowiezo zijn de villa's daar schaars.
Dat is één van de redenen dat wij altijd in Kissimmee verblijven, plus dat hier zo veel meer te doen en zien is. Denk alleen maar aan de parken, restaurants en shopping malls. maar dat is ieder zijn eigen ding, uiteraard.

Wanneer je ook gaat, ik weet zeker dat je ogen (en oren) te kort komt. Have fun.
Mooie leeftijd trouwens, 53 ;-)