PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Oma van tijn: 2010



oma van tijn
22-02-10, 08:36
Tja de kogel is al lang weer door de kerk. Wij gaan weer naar Florida. Deze keer niet met ons hele gezin (onze jongste dochter en haar vriend gaan niet mee). Maar onze oudste dochter en haar man onze kleinzoon Tijn tegen die tijd ook met haar dochtertje. Ook neem ik mijn broer mee. Hij is verstandelijk beperkt ben benieuwd hoe hij alles zal ervaren. De baby wordt omstreeks 11 juni geboren dus de kleine meid vliegt dan de grote ocean over.
Wij hebben onze vakantievilla alweer geboekt. De villa ligt op hetzelfde park als waar wij vorig jaar hebben gelogeerd: Orange Tree aan de 27. Wij hebben nu en villa met 6 slaapkamers en 3 badkamers wel zo handig. Ik ben nog even aan het zoeken naar tickets. Met overstap zijn ze wel goedkoper maar dat gedoe. Zeker met twee kleintje. Wij hebben het vorig jaar meegemaakt nee dat is niet helemaal optimaal.
Wij vliegen op de 11 september en komen op dinsdag de 28 september weer in Nederland terug.
Het plan is om dit keer de Disneyparken te bezoeken en natuurlijk nog naar Seaworld te gaan. Tijn onze kleinzoon heeft het nog steeds over Shamu. Ik zal via deze site onze vorderingen met betrekking tot de reis neer pennen en als ik aan mijn weblog begin de link.
Wij hebben er in ieder geval veel plezier in en maar hopen dat de euro niet verder wegzakt ;-)

Teleton
22-02-10, 09:32
Deze keer niet met ons hele gezin ...maar wel weer met een heel gezelschap! De villa is toch maar weer mooi vol. Leuk dat je je broer mee kunt nemen. En op grond van de statistieken is 9-11 ook een hele veilige datum om te vliegen. We kijken uit naar je nieuwe blog, maar volgen de voorpret voorlopig hier op het Floridaforum.