PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Kelleke



Kelleke
21-02-10, 13:42
Hallo!!!

Al even lid van dit forum, maar nog niet zoveel gepost, dus zal me eerst ook maar even voorstellen! Mijn naam is Kelly, bijna 23 jaar en over 200 dagen zal ik voor de eerste keer naar Amerika gaan samen met 2 vriendinnen. We gaan 10 dagen doorbrengen in Orlando en daarna nog 4 dagen naar New York!

Heb er ontzettend veel zin in, het is een droom die uitkomt, al zo lang ik weet dat Amerika bestaat wil ik er een keer heen en nu gaat het dan toch echt gebeuren! Vind het heerlijk om de de tijd te doden voor het eindelijk 10 september is, om op dit (en andere fora's en sites) rond te snuffelen op zoek naar informatie!

Inmiddels hebben we ook al een weblog aangemaakt (en al 4 berichten gepost zelfs ;)) dus als jullie onze voorbereidingen en Amerika-ontmaagding willen meebeleven breng dan regelmatig een bezoekje aan: www.klmgoesusa.blogspot.com

Groetjes,
Kelly

Teleton
21-02-10, 17:34
Inmiddels hebben we ook al een weblog aangemaakt, dus als jullie onze voorbereidingen en Amerika-ontmaagding willen meebeleven ....

Hey Kelly, gij ook hier? Met alle vriendinnen in je kielzog hoop ik! Ik zag al dat je de weg naar dit vrolijke Floridaforum ook had gevonden. Jullie blije en bijzondere weblog is een aanwinst voor onze collectie en ook wij zullen ons nog 200 dagen af moeten vragen welke avonturen de Floridareis jullie zal brengen. Ik benijd overigens de immigrations officer die jullie als eerste toegang tot de VS verschaffen zal. Hou ons in de aanloop naar deze maagdenreis vooral op de hoogte, we zullen de ontwikkelingen met belangstelling lezen.