PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Meerzorg



meerzorg
20-02-10, 22:45
Hallo allemaal,

Mijn naam is natascha (31) en ga in de zomervakantie van 15-07 t/m 02-08 met mijn gezin (man en 3 kinderen) op vakantie naar Orlando. Ik ben erg blij deze site te hebben gevonden want we gaan voor het eerst alleen als (pas getrouwd) gezin op vakantie. Normaal gesproken gaan we met familie en zijn we dan ongeveer met 15 man. Nu gaan we dus alleen met z´n 5en. Een beetje eng maar we hebben er heel erg veel zin in. We verblijven in het appartementcomplex Bella Piazza in Kissimmee. We hebben hele goede reviews gelezen over dit appartementencomplex, dus hopen we op een gezellige vakantie. Misschien dat er meer gezinnen zijn die toevallig;-) in hetzelfde appartement verblijven, dan horen we dat graag. Onze kids zijn 4, 10 en 12 jaar.

Groetjes,

Natascha

Teleton
21-02-10, 18:03
, dus hopen we op een gezellige vakantie.

Hey Natascha and company, welkom hier op het Floridaforum met de hele club. Jullie gan het vast enorm fijn en gezellig hebben, ondanks dat de hele familie deze keer niet met jullie meereist. Misschien is dat iets voor een volgende keer. Bella Piazza ligt volgens mij in Davenport, maar dat maakt voor een heerlijke vakantie niet veel uit.

Jullie hebben vast wel wat bezoeken aan themaparken op jullie verlanglijst staan. Lees vooral de tips hierover nog eens door. En als jullie nog geen auto hebben gehuurd, ook hier zal je waardevolle tips over vinden. En zijn de paspoorten voor de kids al in orde, is ESTA aangevraagd? Dan staat niks een flinke dosis voorpret jullie nog in de weg. Geniet er van!

Sunshine State
21-02-10, 19:13
we gaan voor het eerst alleen als (pas getrouwd) gezin op vakantie.

Tjeemig dat kan dan al niet meer stuk , dat wordt een top vakantie.

Welkom overigens, en er zijn altijd mensen die er wel naar toe gaan of zijn geweest. Wat gaan julllie doen in de vakantie ?

meerzorg
21-02-10, 22:39
Hoihoi Teleton,
In Davenport? Oh, op onze reisschema van het reisbureau staat Kissimmee maarja dat geeft niet, het ligt volgens mij dichterbij Kissimmee dan bij Davenport. Veel zal het niet schelen. We hebben een auto gehuurd bij Alamo, een fullsize. Met de paspoorten voor de kids zijn we bezig maar wat is ´ESTA´? Genieten gaan we zeker...dan doen we zelfs nu al:-)

Hey Sunshine,
dankje! We gaan uiteraard de themaparken bezoeken van Disney, de waterparken, Seaworld, Universal Studios, Islands of Adventure. Tussendoor nog wat shoppen en toeren. Naja, dan is de vakantie al weer om ahha. We gaan daar goedkope tickets zoeken, ik was al aan het snuffelen op het forum en heb wat sites in favorieten opgeslagen. Het is overigens niet de eerste keer dat we naar Orlando gaan. Zo´n 8 jaar geleden waren we er ook maar dan met de hele familie. Ik kom uit een grote familie (mijn ouders hebben 6 kids en 13 kleinkids). Haha, yep dat is idd veel ja. Daarom is het ook raar dat we nu ineens met z´n 5en zijn. Maarja...dat is een bewuste keuze geweest en we kijken er heel erg naar uit. Ga je er dit jaar ook heen?

Ta2 Gerrit
22-02-10, 06:06
Hallo Natascha, en welkom op dit fraaie en vooral informatieve Florum.
ESTA is de toestemming die je nodig hebt om richting de US te vliegen.
In dit topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=8374)kun je daar al heel veel over lezen.
De kinderen hebben inderdaad een eigen paspoort nodig, en dus ook een eigen ESTA.

Zoals je aan de tickers (die grappige aftellers onder aan een bericht) had kunnen zien gaan zowel Teleton als Sunshine State dit jaar naar Florida.
Dat is namelijk ook de makke van die staat, je wilt maar blijven terug komen :-)

Sunshine State
22-02-10, 10:09
We gaan uiteraard de themaparken bezoeken van Disney, de waterparken, Seaworld, Universal Studios, Islands of Adventure.

Nou dat leuke plannen, zeker met kinderen die zullen I.O.A en Universal S en dergelijke helemaal te gek vinden. Wij komen helemaal los van alles wat thuis is, in dat soort parken. Bij dit soort vakanties hoef ik niet in de stemming te komen, dit begint al op Schiphol na de douane.


Daarom is het ook raar dat we nu ineens met z´n 5en zijn.

Voor ons is dat toch een grote groep :-D .Leuk hoor.



Ga je er dit jaar ook heen?

Ja, wij vinden dat je er zoveel kunt doen van Jetski tot trike , van Daytona Race tot allemaal prachtige stranden, de mooie pretparken, het uit eten , de vrijheid met een auto, de Malls, de zwemparken ...

meerzorg
22-02-10, 17:56
Hoi Gerrit,
Ja, ik ben op de site geweest en heb gelezen over ESTA. Zodra we onze paspoorten binnen hebben, gaan we dit meteen aanvragen. Dat wisten we helemaal niet. =D> Lange leve het Forum!
haha ik had de aftellers niet eens gezien! Ik had er vorig jaar eentje voor onze trouwdag maar ga er zeker nu eentje aanmaken voor de vakantie.

@Sunshine State
Ja dat klopt! Er is zoveel te doen dat je bijna wel terug móet komen. Ik ben er echt helemaal gek van. Mijn man gaat voor het eerst en heeft nog geen idee wat hem te wachten staat. Maarre, de kids en ik zijn al met 1 been in Amerika..haha. Laatst reden we langs Schiphol, nou dan gaat het al helemaal kriebelen hoor. Super geweldig is het!

Ja de oudste vinden het helemaal te gek. Toen we 8 jaar geleden daar waren, waren hun nog klein. Nu kunnen ze overal in. We hebben op Youtube filmpjes bekeken van attracties in I.O.A. en U.S. ..Nou ze vonden het helemaal te gek. We gaan zeker een topvakantie tegemoet.

Haha..nou lopen hoeft gelukkig niet, we hebben een auto. Daarom zei ik ook dat het niet echt uitmaakt. Volgens het reisbureau was het ongeveer een kwartier a 20 min. van de parken af, dus dat komt wel goed. En ach, tis net wat Sunshine zegt...alles is beter dan hier! Genieten gaan we toch wel!! En ik zal het reisbureau er nog even wel op aanspreken wat betreft het Kissimmee/Davenport verhaal, want op hun reisschema staat Kissimmee, wil wel precies weten hoe het zit.
Maarre vraagje...hoe krijg ik nou die afteller onderaan de berichten? Ik heb hem al gemaakt en probeer de URL te kopieeren en plakken maar krijg een melding ongeldig bestand.

Sunshine State
22-02-10, 19:58
Maarre vraagje...hoe krijg ik nou die afteller onderaan de berichten? Ik heb hem al gemaakt en probeer de URL te kopieeren en plakken maar krijg een melding ongeldig bestand.

Hoi Meerzorg , kijk eens hier http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1686

En hier kun je rommelen : http://floridaforum.nl/showthread.php?t=1983

vr gr

Rick

sus
23-02-10, 07:24
Periode: 15 jul t/m 02 aug
Route: A'DAM - Washington Was-Orlando
Maatschappij: United Airlines
Personen: 5 PERS. 2 volw. 3 kids, 12, 10, 4jr
Geboekt bij: American Vac.
Totaalprijs:
Vluchten volwassenen: 2.712 euro
Vluchten kinderen 1.514 euro
Wij gaan wel in het hoog seizoen maar vind de bedragen wel heel erg hoog vergeleken met anderen hier. Klopt dit of betalen wij veelste veel? We vliegen met United Airlines. Iemand ervaring met deze maatschappij? We zijn benieuwd!


Hallo Meerzorg..
Ik heb ff je berichtje (wat je elders gepost had) hier gepost....
Inderdaad; Ik vindt dat je toch wel veel betaald hebt..Heb je verschillende offertes gehad? en was dit de goedkoopste?
Ik kan je (nog) niet vertellen of United fijn is om mee te vliegen (volgens de kenners wel) Wij vliegen op 19 aug t/m 2 sept met United via Washington naar Orlando. Wij betalen voor 3 volwassenen 1.470,00 en 1 kind (11 jaar) 436.00 euro.
vriendelijke groetjes Sus

Michael66
23-02-10, 08:01
Kind van 12 betaalt volwassenen-prijs. Dan klopt het wel zo'n beetje: ca. €900 pp voor volwassenen en €750 voor kids 3-11 jr.

Dat zijn vrij normale hoogseizoensprijzen. Zeker als je in het hoogzeizoen zowel heen als terug vliegt.

Sus,
jij vliegt heen op 't eind van 't hoogseizoen en terug in het laagseizoen. De prijs die jij betaalt is dus niet echt vergelijkbaar.

corrus
23-02-10, 09:35
Die terugreis in het laagseizoen doet er niet toe...
De vertrekdatum van de heenreis is bepalend voor het tarief... :D

sus
23-02-10, 22:20
Hoi Michael,
Hier in Noord Brabant is mijn terugreis nog steeds in het hoogseizoen (in Ned). De kinderen starten hier op 6 september weer op school. Als je uitgaat van het laagseizoen in Florida...daar gaat het laagseizoen in op 17 aug.....
Bovendien hebben wij ook al geboekt begin Okt ...denk dat daar vooral het verschil in zit denk je niet?

meerzorg
23-02-10, 22:31
@sus;
we hebben diverse offertes gehad en er waren ook wel wat goedkopere tussen maar veel scheelde het niet. En daar vonden we de accomodatie dan weer niet zo leuk van. D-reizen was toppunt, daar zouden we meer als 9000 euro betalen voor vliegtickets en verblijf, dus nog niet eens met auto erbij! Dat ging ons echt té ver. Maarja goed, het zal dus wel zo hoog zijn omdat het gewoon hoogseizoen is. Maar ik zal jou denk ik eerder kunnen vertellen hoe United was aangezien wij eerder vertrekken. :wink:
Bovendien hebben wij ook al geboekt begin Okt ...denk dat daar vooral het verschil in zit denk je niet?In onze ticketprijs zit ook een vroegboekkorting, dus we zouden eigenlijk nóg meer betalen. :-k volgend jaar maar een vakantie in de meivakantie boeken.

sus
23-02-10, 22:39
Hallo Meerzorg
Ja inderdaad daar heb je een HEEL sterk punt:wink::-\"
Dan kom ik tzt nog ff bij je aankloppen hoe de vlucht jullie bevallen is.
Maar....voor het geld wat wij nu besparen wachten we wel ietsje langer:wink:(flauw he?)
Gaan jullie ook een reisverslag bijhouden?
groetjes sus

p.s of meerzorg; je boekt 330 dagen voor de terugreisdatum (hebben wij ook gedaan...dan heb je W- Tickets)

Sunshine State
23-02-10, 23:12
Ik kan je (nog) niet vertellen of United fijn is om mee te vliegen (volgens de kenners wel) Wij vliegen op 19 aug t/m 2 sept met United via Washington naar Orlando. Wij betalen voor 3 volwassenen 1.470,00 en 1 kind (11 jaar) 436.00 euro.
vriendelijke groetjes Sus

Hoho mensen voordat Meerzorg denkt veel te veel te betalen lees de Post Michael nog eens goed.


Kind van 12 betaalt volwassenen-prijs. Dan klopt het wel zo'n beetje: ca. €900 pp voor volwassenen en €750 voor kids 3-11 jr.

Dat zijn vrij normale hoogseizoensprijzen. Zeker als je in het hoogzeizoen zowel heen als terug vliegt.

Sus,
jij vliegt heen op 't eind van 't hoogseizoen en terug in het laagseizoen. De prijs die jij betaalt is dus niet echt vergelijkbaar.




Ik zie dat men de kreet W tickets ook gebruikt wat de goedkoopste klasse is . Allereerst wanneer is het hoogseizoen van United.
Zomervakantie tickets zijn dus vrij normaal voor de prijs van Meerzorg.
De W tussen United en de datum is de klasse prijs
908http://vliegusa.nl/fares/ualogo2.gifW1 jul 2010 - 16 aug 2010Za/jaar

Zo is zijn er meerdere klassen voor de Zomer.
Hier de Q klasse.
1099http://vliegusa.nl/fares/ualogo2.gifQ1 jul 2010 - 16 aug 2010Za/jaar

Vanaf 17 Augustus en later betaal je een stuk minder per ticket.
Maar dat moet je dan wel kunnen met school gaande kinderen.
496http://vliegusa.nl/fares/ualogo2.gifW17 aug 2010 - 13 okt 2010Za/jaar

Zo kunnen mensen die boeken eind Juni met United ook besparen.
Ook dit moet dan kunnen met de schoolvakanties !!
496http://vliegusa.nl/fares/ualogo2.gifW1 apr 2010 - 30 jun 2010Za/jaar


Dus zonder de waarheid geweld aan te willen doen denk ik wederom dat Meerzorg heerlijk op vakantie kan zonder te denken dat ze teveel hebben betaald voor de United Tickets in hoogzomer waar 15 Juli en 2 Augustus echt wel binnen vallen.

sus
24-02-10, 07:34
(Dus zonder de waarheid geweld aan te willen doen denk ik wederom dat Meerzorg heerlijk op vakantie kan zonder te denken dat ze teveel hebben betaald voor de United Tickets in hoogzomer waar 15 Juli en 2 Augustus echt wel binnen vallen.)

Natuurlijk heb je GROOT gelijk!!
Ze krijgen een wereld vacantie\\:D/\\:D/zonder teveel betaald te hebben.

Sunshine State
24-02-10, 07:46
hmm als ik het zo terug lees zet ik het wellicht wat zwaar aan :oops:
Maar de strekking is dat Meerzorg een goede deal heeft.

Natuurlijk kan er goedkoper worden gevlogen door iemand en wellicht ook voor iets meer. Maar de data's zijn in dit geval wel belangrijk.

famvis
24-02-10, 13:55
Hallo,
wij hebben in december geboekt, voor 5 personen bij martinair voor 3000 euro. Allemaal volwassen.
Wij hebben mazzel gehad, want een paar dagen later was het ook al ruim 1000 euro duurder.
Geboekt bij american estates.
groetjes Carolien

Oja wij gaan trouwens van 8 tot 21 juli

sus
24-02-10, 19:18
Een hele mooie deal!!
Zo zie je maar....je moet toehappen wanneer jij vindt dat het een redelijk goede prijs is. Veel plezier!!

meerzorg
24-02-10, 20:47
Hoi allemaal,
Wat zijn wij blij jullie reacties te lezen! En wat fijn dat jullie zo meeleven en denken. Nu kunnen we dat iedergeval achter ons laten en uitkijken naar een top vakantie!!! We zullen gaande weg vast nog wel tegen het een en ander aanlopen maar dan weten we het forum wel te vinden!!