PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: flevogirl



flevogirl
15-02-10, 10:22
Hey allemaal,

Ik ben al een tijdje aan het rondsnuffelen hier, en ideeen aan het op doen voor onze vakantie in mei...
Jahoe..Wij gaan naar Orlando, verblijven in Kissimee,willen zeker naar de outlets:D en gaan zeker miami bezoeken...:p

Alvast bedankt voor de info die jullie met iedereen delen op dit forum.

groetjes Sacha

Teleton
15-02-10, 12:40
Wij gaan naar Orlando, verblijven in Kissimee,willen zeker naar de outlets:D en gaan zeker miami bezoeken...:p


Hallo Sacha, van harte welkom gewenst als officieel aangemeld, netjes voorgesteld en actief Florida Forumlid. Leuke vooruitzichten voor de meivakantie. Vragen wij ons op dit nieuwsgierige forum natuurlijk gelijk af wie wij zijn.....ik gok: een gezin met schoolgaande kinderen misschien? Of juist niet, omdat de outlets wel, en de themaparken nog niet in de planning worden genoemd..... En hoe lang is de meivakantie voor jullie precies? In Orlando is al een heleboel te doen, past een retourtje Miami daar nog wel bij?

Hoe dan ook, veel plezier met alle voorbereidingen en mochten er vragen zijn of je hebt zelf leuke tips, dan zien we die graag komen!

flevogirl
22-02-10, 13:26
Hoi,
"wij" zijn inderdaad een gezin met 1 zoon van 13, onze mei vakantie duurt 16 dagen...en wij zitten in een park in kissimee.
wij we hebben 4 parken uitgezocht:
- sea world,
- discovery cove,
- Magic K ( helaas 1 dag )
- Thyfoon lagoon
- 2 dagen vrijgehouden voor Miami.
zo komen wij aardig uit met onze planning als we ook nog willen shoppen.
Maar ja volgens mij kun je daar wel 3 maanden rondlopen voor je alles een beetje gezien hebt..
Ik heb al heel wat gehad aan dit forum, adressen voor restaurants e.d...ben blij dat ik mij heb aangemeld.

groetjes

Sunshine State
22-02-10, 13:50
Jullie gaan in ieder geval hele leuke dingen zien en beleven !!
Leuk hoor Seaworld , en Discovery Cove enz ..:lol:
Dat worden 16 heerlijke dagen ..

[verwijderd]
22-02-10, 19:21
3 maanden maar ?

Er zijn mensen die komen nergens anders meer dan Florida als ze Nederland weer even mogen ontvluchten. En ik moet zelf eerlijk bekennen dat er slechts 2 plaatsen/regio's zijn waar ik heel erg graag bivakkeer, idd Florida en de andere is Rovaniemi (Finland).

Maar je kan altijd volgend jaar weer een vlucht die kant op boeken hoor om weer iets meer te zien van het mooie Florida.

flevogirl
28-02-10, 21:59
Nou inderdaad gezien alle leuke reacties hier over florida en het aantal mensen wat al voor de ....keer is gegaan...ben ik bang dat wij ons inderdaad daar goed gaan vermaken..en niet meer naar huis willen !
We zullen zien..................

http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10747;405/st/20100429/e/vakantie+%21%21%21/dt/7/k/be5f/event.png[/IMG]