PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Ramada Inn, Naples (vh Holiday Inn)



beccie25
13-02-10, 15:15
beste collega forummers, :-D
zijn er mensen van dit forum al eens naar het ramada inn naples of eerder bekend als het holiday inn naples geweest?
wat zijn jullie ervaringen met dit hotel?
lees op tripadvisor goede ervaringen
ben benieuwd
groetjes rebecca

Francien
13-02-10, 15:22
Haai Rebecca! Mijn antwoord is nee, ik heb geen ervaring met dit hotel. Ik weet echter wel precies waar het zich bevindt. Als je dus vragen hebt over de locatie (aan een hele drukke weg) kan ik proberen je vragen te beantwoorden. Ik heb een huis in Naples en ben zo gezegend een aantal maanden per jaar hier rond te hangen:)......

kyra
13-02-10, 16:40
Hoi

Wij hebben dit hotel ook geboekt via priceline.
Hebben al een update gevraagd bij het hotel zelf voor een kamer op begane grond met poolview en geen parkinglotview. Was geen probleem.
Ook heeft iedere kamer een magnetron en ijskast.
En het gratis ontbijt schijnt ook goed te zijn.
Wij gaan in juni en betaalden $45 p.n.
Laten ons verrassen.

kyra

beccie25
17-02-10, 22:23
dank je wel kyra ben benieuwd, laat je even weten hoe het is geweest?
hoi francien, heerlijk zeg zo'n huis daar hebben lijkt me geweldig, maar ja :-)
ligt het qua locatie redelijk te doen van de winkels en de pier? loop of auto afstand?
en is het parkeren goed te doen in naples centrum?
naples is ons echt aangeprezen op de vakantiebeurs en nu ik er ook meer over lees, wordt ik er helemaal enthousiast over, dus hebben we besloten om hier 2 nachten te blijven, ipv het slechts te gebruik als tussenstop
groetjes rebecca

Tinkerbell
18-02-10, 05:28
We hebben wel in de La Quinta Inn geslapen en dat is prima bevallen. We hadden een mooie suite.
In mei gaan we in het Fairfield Inn Slapen. Deze hotels liggen naast elkaar aan de rand van de stad.
Een van de voordelen vinden wij is dat de Oliv Garden op het terrein ligt:D

jurgen&stefan
18-02-10, 12:09