PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Ramada Inn, Naples (vh Holiday Inn)



beccie25
13-02-10, 15:15
beste collega forummers, :-D
zijn er mensen van dit forum al eens naar het ramada inn naples of eerder bekend als het holiday inn naples geweest?
wat zijn jullie ervaringen met dit hotel?
lees op tripadvisor goede ervaringen
ben benieuwd
groetjes rebecca

Francien
13-02-10, 15:22
Haai Rebecca! Mijn antwoord is nee, ik heb geen ervaring met dit hotel. Ik weet echter wel precies waar het zich bevindt. Als je dus vragen hebt over de locatie (aan een hele drukke weg) kan ik proberen je vragen te beantwoorden. Ik heb een huis in Naples en ben zo gezegend een aantal maanden per jaar hier rond te hangen:)......

kyra
13-02-10, 16:40
Hoi

Wij hebben dit hotel ook geboekt via priceline.
Hebben al een update gevraagd bij het hotel zelf voor een kamer op begane grond met poolview en geen parkinglotview. Was geen probleem.
Ook heeft iedere kamer een magnetron en ijskast.
En het gratis ontbijt schijnt ook goed te zijn.
Wij gaan in juni en betaalden $45 p.n.
Laten ons verrassen.

kyra

beccie25
17-02-10, 22:23
dank je wel kyra ben benieuwd, laat je even weten hoe het is geweest?
hoi francien, heerlijk zeg zo'n huis daar hebben lijkt me geweldig, maar ja :-)
ligt het qua locatie redelijk te doen van de winkels en de pier? loop of auto afstand?
en is het parkeren goed te doen in naples centrum?
naples is ons echt aangeprezen op de vakantiebeurs en nu ik er ook meer over lees, wordt ik er helemaal enthousiast over, dus hebben we besloten om hier 2 nachten te blijven, ipv het slechts te gebruik als tussenstop
groetjes rebecca

Tinkerbell
18-02-10, 05:28
We hebben wel in de La Quinta Inn geslapen en dat is prima bevallen. We hadden een mooie suite.
In mei gaan we in het Fairfield Inn Slapen. Deze hotels liggen naast elkaar aan de rand van de stad.
Een van de voordelen vinden wij is dat de Oliv Garden op het terrein ligt:D

jurgen&stefan
18-02-10, 12:09
Vorig jaar hebben wij hier 2 nachten geboekt. Rustig hotel, er waren toen niet veel gasten. De kamer was rokers op verzoek, met een kingbed. Ruime kamer, schoon en goede service aan de balie. Toen wij vertelden op doorreis te zijn naar de Everglades heeft Wally, de bediende aan de balie wat oudere man volgens mij Duits, ons wat tips gegeven over waar te stoppen.

Naples zelf was niet zo interessant voor ons verder. De pier is goed te doen met de auto, net als 5th Avenue. Hier was het vrij rustig, veel winkels waren aan het opruimen of al gesloten. Zeker mooi om langs te gaan is trouwens de Waterside Shops mall. Erg mooi opgezet, en Brio Tuscan Grille (http://www.brioitalian.com/) daar is zeker een aanrader om te gaan eten, net als The Dock at Crayton Cove (http://www.dockcraytoncove.com/).
http://img692.imageshack.us/img692/1176/dsc00217xn.jpg

SEC
19-02-10, 09:25
We zijn hier in November geweest. Is een prima hotel, we kregen een gratis upgrade naar poolside view. Nette kamers, leuk complex. Was prima. We hebben er geen ontbijt gegeten.

sjemmie
19-02-10, 20:14
Ik heb hier afgelopen oktober 2 nachten gezeten.
Ik vond het geen bijzonder hotel. Classificatie 3 sterren wat het krap aan waard (mijn mening). Kamer was schoon, ruim genoeg. Helaas een bakbeest van een airco onder het raam, die regelmatig aansloeg en best wat geluid produceerde.

Ontbijt wat prima. Ruime keuze in het buffet en all you can eat.

Naples zelf was niet erg druk. Ze hebben er wel lekkere hamburgers bij Cheeburger Cheeburger.

beccie25
19-02-10, 22:11
super bedankt allemaal voor de reacties!
groetjes rebecca

beccie25
25-11-10, 23:23
Inmiddels zit ik zelf in dit hotel en moet zeggen dat wij erg tevreden zijn.
Een mooie grote kamer, met 2 queensize bedden. Badkamer is wat krapjes, maar hoef je natuurlijk alleen maar in te douchen. De wastafel staat in de kamer. Kluisje, koelkast en magnetron en tv en wifi gewoon op de kamer.
Alleraardigste mensen, kunnen zelfs ook gratis dingen printen indien dit nodig is(kwam nog wat kortingsbonnen tegen) en het ontbijt vonden wij echt top.
keuze uit 4 warme gerechten, mogelijkheid van wafels te maken, 4 soorten brood, fruit en muffins en wat danish. 4 soorten sap en koffie en thee
echt prima!
Inderdaad de airco maakt een behoorlijke herrie, maar die zetten we dan ook gewoon uit voor het slapen gaan.
Voor ons een zeer positieve ervaring bij het ramada inn naples (dichtbij het strand en het centrum ook, alleen niet voor ons op loopafstand(misschien voor een ander wel)
groetjes rebecca