PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Charly



charly
11-02-10, 23:03
hallo allemaal,

Mijn naam is Charlotte en samen met mijn man en onze twee dochters gaan we komende zomer drie weken naar Florida, van 14 augustus tot 4 september. De vlucht is geboekt en de villa is gehuurd. De auto moeten we nog huren. Mijn man en ik hebbben in 1993 al een rondreis van een maand gemaakt door Florida en willen nu samen met onze meiden een keer terug naar Florida.

Afgelopen maanden heb ik al veel gelezen op het forum en veel waardevolle informatie verzameld, waarvoor mijn dank.

Groetjes,
charlotte

Teleton
12-02-10, 10:01
samen met onze meiden een keer terug naar Florida.


Hallo Charlotte & Company, welkom op het Florida Forum! Leuk om te horen dat het virus dat jij en je man sinds 1993 bij jullie dragen, nu aan de rest van de familie wordt doorgegeven. Ben benieuwd of het bij 'een keer'blijft...... Hoe oud zijn de meiden? Hoe dan ook, een Florida vakantie is voor elk wat wils.

Als je het leuk vindt, kan je je reisplan eens met ons delen. En je hebt vast al gemerkt dat we gek op reisverslagen zijn, dus hierbij ben je ook van harte uitgenodigd om je bijdrage te leveren.......:wink:.

charly
12-02-10, 17:52
Onze meiden zijn als, we naar Florida gaan, 15 en 12 jaar oud. We blijven drie weken in dezelfde villa, dus we gaan niet echt rondtrekken dit keer. Een planning wat we allemaal willen gaan doen hebben we nog niet gemaakt, wel al heel veel leuke dingen gezien. Ik ben nu al tot de conclusie gekomen dat één keer Florida niet genoeg is om alles te gaan doen dat we graag zouden willen;)

Teleton
12-02-10, 17:59
Onze meiden zijn als, we naar Florida gaan, 15 en 12 jaar oud.

Die meiden boffen maar.....en jullie als ouders ook! Wij waren er in 2007 met een neef en nicht van die leeftijd en die gasten hebben genoten. We zijn toen overigens ook in de villa rond Orlando gebleven. Perfecte vakantie gehad.

ekkie50
14-02-10, 11:46
Hallo Charly!
je doet er inderdaad goed aan om 3 weken te gaan. Dan heb je ruim de tijd om pretparken te bezoeken en de andere bezienswaardigheden (want die zijn er ook) te bekijken.

En niet te vergeten: lekker genieten in je villa. Als je dat eenmaal hebt geproefd wil je nooit meer in een hotel...
Mijn debuut in Florida was drie jaar voor jullie reis, en sindsdien ben ik er niet meer weg te slaan [-(
Ik hoop dat je hier heel veel nuttige informatie vindt. Veel voorpret alvast!