PDA

Bekijk Volledige Versie : Terug van vakantie



RLS
18-08-05, 11:16
Ik ben een paar dagen terug van mijn vakantie in Florida, en het is echt super geweest! Eerst 1,5 week in longboat key gezeten (in de buurt van Sarasota) daarna nog 1,5 in Berkley (orlando), vlak bij de International drive. Het is echt heel erg goed bevallen. Heenreis economy gevlogen, maar zit zo ontzettend krap dat we dit voor de terugweg hebben proberen te veranderen en toen hebben we stoelen gekregen die normaal voor het personeel zijn,vlak achter de business seats (piloot lag naast ons te slapen) en dat is een echte verademing. Dan stellen die 8-9 uur vliegen helemaal niks meer voor.

marije
18-08-05, 19:05
Dat klinkt erg goed, via welke maatschappij en met welk toestel hebben jullie gevlogen? En moesten jullie daar extra voor betalen?

RLS
18-08-05, 20:16
Dat klinkt erg goed, via welke maatschappij en met welk toestel hebben jullie gevlogen? En moesten jullie daar extra voor betalen?

Met Delta, een 767-300 ER. Niets voor hoeven bij te betalen.Ik heb wel delta skymiles, misschien dat ze normaal moeilijker doen?! Stoelen in rij 15. Is echt perfect, je kunt nog net niet gestrekt liggen maar dan heb je het ook gehad! Je hebt een eigen televisiescherm, je kunt een gordijn naast je trekken zodat je alleen met z'n 2en zit (de piloten doen dit dus als ze aan het slapen zijn), je hebt 2 raampjes, been/voeten steun. Perfect dus.
Is wel meteen de laatste keer geweest dat ik economy heb gevlogen, dan maar meer betalen.

Dutch
20-08-05, 01:19
Dat klinkt erg goed, via welke maatschappij en met welk toestel hebben jullie gevlogen? En moesten jullie daar extra voor betalen?

Met Delta, een 767-300 ER. Niets voor hoeven bij te betalen.Ik heb wel delta skymiles, misschien dat ze normaal moeilijker doen?! Stoelen in rij 15. Is echt perfect, je kunt nog net niet gestrekt liggen maar dan heb je het ook gehad! Je hebt een eigen televisiescherm, je kunt een gordijn naast je trekken zodat je alleen met z'n 2en zit (de piloten doen dit dus als ze aan het slapen zijn), je hebt 2 raampjes, been/voeten steun. Perfect dus.
Is wel meteen de laatste keer geweest dat ik economy heb gevlogen, dan maar meer betalen.

Is wel een hoop meer hoor, tenminste, dat vind ik. Vorig jaar moesten wij per persoon $300,= bij betalen voor de terugreis in de business class.

RLS
20-08-05, 18:37
Dat klinkt erg goed, via welke maatschappij en met welk toestel hebben jullie gevlogen? En moesten jullie daar extra voor betalen?

Met Delta, een 767-300 ER. Niets voor hoeven bij te betalen.Ik heb wel delta skymiles, misschien dat ze normaal moeilijker doen?! Stoelen in rij 15. Is echt perfect, je kunt nog net niet gestrekt liggen maar dan heb je het ook gehad! Je hebt een eigen televisiescherm, je kunt een gordijn naast je trekken zodat je alleen met z'n 2en zit (de piloten doen dit dus als ze aan het slapen zijn), je hebt 2 raampjes, been/voeten steun. Perfect dus.
Is wel meteen de laatste keer geweest dat ik economy heb gevlogen, dan maar meer betalen.

Is wel een hoop meer hoor, tenminste, dat vind ik. Vorig jaar moesten wij per persoon $300,= bij betalen voor de terugreis in de business class.

Dat heb ik er wel voor over. En valt nog mee, zelfde vlucht die ik gemaakt hebt, met delta business/elite kostte €4000,-