PDA

Bekijk Volledige Versie : Gospel @ Key West/Homestead



Brechtje1983
08-02-10, 13:27
Met onze doorreis in Florida zouden wij de zondag een mis willen volgen, om het gebeuren van gospel in Amerika in real life mee te maken.
Heeft er iemand ervaring om zo'n mis in Key West of in Homestead te volgen? Zondag 11 april rijden wij van Key West richting Homestead. Dus het mag ergens onderweg zijn ook?

Ik vind enkel info over de gospelmis bij Walt Disney.

Dank voor jullie reply

irmaatje123
08-02-10, 15:09
Er is elke zondag wel een gospelbrunch,in the blue house down town disney.Wij gaan er aanstaande zondag heen.Ik laat weten op het forum hoe het was.Het lijkt me super.Wel van te voren reserveren.

Teleton
08-02-10, 18:11
Met onze doorreis in Florida zouden wij de zondag een mis willen volgen, om het gebeuren van gospel in Amerika in real life mee te maken.

Op je doorreis kom je vast voldoende kerken tegen. Geen dorp zo klein of je vindt er wel een. Of je daar als niet lid van de gemeenschap zo maar kunt binnen stappen om 'het' real life mee te maken is voor mij maar de vraag. Dat zijn ze bij Disney of in Harlem misschien gewend, maar niet in kleine gemeenschappen.

Tijdens een van onze rondreizen hebben we eens toevallig kennis gemaakt met zo'n gemeenschap. Men is zeer godvruchtig, menslievend, gastvrij en hartelijk, maar men zit niet op pottenkijkers te wachten. En terecht.......:-k

irmaatje123
25-02-10, 12:08
Vorige week zondag hebben we de gospelbrunch meegemaakt down town disney.We vonden het heel erg tegen vallen,maar waarschijnlijk hadden we er teveel van verwacht.In ieder geval hadden we een echt gospelkoor verwacht,echter er was een zangeres,en 3 achtergrond zangers.Het was zeer godsvruchtig,en de zangers verkeerde in hemelse sferen.Het eten was maar matig,en de drank was gewoon niet te drinken.Jammer maar weer een ervaring rijker.

Riverwood
26-02-10, 01:42
5 maart is er een Gospelavond in de First Baptist Church van Orlando, het is het optreden van het jaar en de toegang is $ 18,00 aan de zaal , aanvang 6.30 p.m., verleden jaar zijn wij ook geweest en wij hebben het als zeer bijzonder ervaren.
Dit jaar gaan wij met Nederlandse vrienden die op vakantie bij ons zijn.

Groetjes Henke.