PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Job



Job
07-02-10, 14:51
Beste mede forum gebruikers,
Hierbij wil ik mezelf even voorstellen.

Ik ben job
woonachtig in Veenendaal
22 lentes jong
en studeer momenteel bouwkunde.

Voor mijn studie ga ik een studie reis maken (28 maart - 15 april) naar New York en heb samen met een klasgenoot besloten om hier nog 2 weken Florida aan vast te knopen, omdat we toch al over de grote plas heen gevlogen zijn.

In het verleden heb ik veel geleerd over meningen van diverse vakantiegangers en die know how zou ik graag voor deze reis ook weer op doen.

zo heb ik in australie geleerd bij het snorkelen dat niet de firma met de mooiste aankleding de beste snorkel locatie heeft, maar dat je van het plaatselijke bevolkining te horen krijgt dat je bij die oude bende moet gaan snorkelen, omdat dat geen commencieel iemand is maar iemand die graag zijn omgeving met andere wilt delen. dat soort informatie hoop ik hier ook op het forum te kunnen bemachtigen.

groetjes job

Teleton
08-02-10, 09:54
Voor mijn studie ga ik een studie reis maken (28 maart - 15 april) naar New York en heb samen met een klasgenoot besloten om hier nog 2 weken Florida aan vast te knopen, omdat we toch al over de grote plas heen gevlogen zijn.

Hey Job, welkom hier op het fijnste forum voor verwende en veel verlangende Floridagangers. Hier moet je zijn, hier moet je wezen! Voor alle ins, outs, do's en dont's zodat je straks heerlijk twee weken kunt genieten.

Veel vragen worden bij spreke van wijzen al automatisch in de bestaande topics beantwoord, maar als je iets niet kunt vinden, of, nog leuker, er bestaat nog een topic over, gooi het dan gerust in de groep. Tip van Ton: lees wel je berichtjes even door voor je ze plaatst. Zo hier en daar een puntje meer en een hoofdletter op de juiste plek, maakt ze zoveel gemakkelijker leesbaar. En goed leesbare berichten worden nog beter en sneller gehonoreerd......;)

Voor de beeldvorming: hebben jullie al een auto gehuurd voor de Floridareis, of proberen jullie het OV ter plekke uit? En hebben jullie al een idee waar de reis precies naar toe leidt? Wordt het alleen snorkelen, of staan er nog andere leuke activiteiten op het program? En, tot slot maar ook niet onbelangrijk: is ESTA al aangevraagd?