PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: cindy103



cindy103
04-02-10, 16:24
Hallo allemaal,

ik stel me even voor; ik ben Cindy en en heb een man en drie kinderen. Wij zijn van plan om dit jaar met de Kerst een dag of 15 naar Florida te gaan. Eerst dacht ik aan een Fly-drive, maar aangezien mijn man en oudste zoon helemaal niet van lange autoritten houden leek dat me toch niet zo verstandig. Dus dacht dat we misschien een weekje Orlando en een week Miami zouden kunnen doen en dan van daaruit uitstappen maken met een huurauto.
De kinderen zijn 8, 15 en 17 jaar, dus zouden we waarschijnlijk een appartement met minstens 2 slaapkamers nodig hebben. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik door de bomen het bos niet meer zie!! Er is zo ontzettend veel te zien en te doen..en dan al die honderden hotels!! In Miami zouden we wel graag een hotel aan het strand hebben.

Maar goed, nog tijd genoeg he..voorlopig is het nog geen Kerst he!!

Enige tips zou ik zeker op pijs stellen!!!!
Groetjes Cindy

Teleton
04-02-10, 17:01
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik door de bomen het bos niet meer zie!!

Hallo Cindy & familie, welkom op het Florida Forum vol verwende vakantiegangers die zelf vaak ook de bomen en het bos niet meer van elkaar weten te scheiden. Maar met een beetje geluk kom je dan uiteindelijk toch wel op een heerlijk wit strand met palmbomen terecht hoor....

Een splitsing Orlando/Miami wordt nogal eens gedaan en het is een aantrekkelijke optie. Zorg wel dat je een vlucht naar Miami en vanuit Orlando boekt. Of andersom...Dat zijn de eerste auto-kilometers die je jezelf bespaart. En liefst ook een vlucht met een hub in het zuiden, zodat je niet in een sneeuwstorm strandt. Over de appartmenten en hotels zijn goed gevulde topics waar je al veel informatie kunt vinden.

Lees vooral ook veel reisverslagen. Vergis je niet in de enorme drukte rond die tijd in Florida. Met name in Orlando hangen ze met de (bruine, dat dan weer wel...) benen buiten, zo druk dat de themaparken rond die tijd wel eens een poosje gesloten worden. Maar ja, je gaat niet voor niets in the most wonderful time of the year........

En met meer dan tien maanden voorpret in het verschiet, vermaak je je vast wel op dit forum. Vermaak je ons ook? Een reisverslagje wordt altijd erg op prijs gesteld.......=D>

marijke8
04-02-10, 20:34
Afgelopen jaar met de kerst naar Orlando geweest, een geweldige tijd gehad. Zoals Teleton al zij is het erg druk. Zeker in de parken en in de shopping malls. 3e kerstdag geprobeerd om een shoppingmall te bezoeken 3 uur rondjes gereden met de auto. Zijn uiteindelijk maar weer naar onze villa gegaan. De volgende dag teruggegaan toen ze net open waren dat is beter dan laat in de middag. Maar het is geweldig om kerst en oud en nieuw mee te maken. Ben al aan het kijken om van de winter weer te gaan. :cool: