PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: lorida2010



lorida2010
03-02-10, 14:29
Hallo Allemaal,

Ik zal me even voorstellen ik ben Lori en 25 jaar oud. Ik heb veel leuke verhalen gehoord over een Villa huren in Florida, en mijn partner en ik gaan dat dit jaar ook voor het eerst doen.

De reden dat we voor een villa willen gaan met zijn 2en is omdat we erg van privacy houden en vooral van elkaar willen genieten (en niet van 100.000 andere mensen). Wat we ook zoeken is een Villa met veel privacy, maar dit valt nog niet mee!

Onze voorkeur gaat uit naar een villa met Zwembad en hottub in de orlandostreek, een gamesroom zou ook leuk zijn maar niet noodzakelijk. Echter vinden we veel van dit soort villas, maar de meeste zwembaden bij de villas zijn helemaal niet zo prive als wij voor ogen hadden.

Ik ben niet een van de slankste en ik wil me niet steeds bekeken voelen als ik in mijn zwembad lig te dobberen.. Vandaar dat ik advies en hulp vraag van de floridakenners op dit Forum!

Hebben mensen nog adviezen voor villas tot max. 45 min vanaf Orlando airport? Er mogen best buren rondom zijn maar niet rondom ons zwembad.. Een hoge heg, lake, etc. is prima maar ook geen torenhoge schutting recht tegen de "kooi" aan.

Wellicht klinken we veel eisend maar er is ook zooooveeeell aanbod! Mocht iemand tips hebben: IK HOOR HET GRAAG!

Zo, en nu ff rondsnuffelen op het forum :)

xxx

Ta2 Gerrit
03-02-10, 14:34
Ook wij hechten waarde aan een beetje privacy, dus snuffel ook maar eens op onze reissite.
Zeker de villa's van de laatste paar jaar hadden mooie beschutting, en anders moet je even wachten op die van over 2 weken, die heeft het (volgens ons) ook.

Veel plezier met de voorbereiding, en ook nog welkom op dit fraaie en vooral informatieve Florum.

ietie
03-02-10, 14:36
Vorig jaar zaten wij in een villa die erg vrij lag , wel buren aan de zij kant, maar die waren er zelden tot nooit, aan de achterkant geen buren maar een prachtig natuur gebied, helaas geen hottub of game room.
De villa lag aan een doodlopende weg helemaal aan het eind van de wijk.
Het adres: 17308 silver creek court, clermont.
De wijk waar het in lag heet clear creek.

Marita
04-02-10, 08:51
Vorig jaar zaten we in een villa in Davenport aan de achterkant was alleen natuur rechts op een afstandje de buren en links ook, maar die lagen iets verder naar achteren was ook niemand gedurende de 2 weken dat wij er zaten. Ook al was er iemand geweest we hadden heel veel privacy heerlijk iedere dag gezwommen ook met een maatje meer. Geen hottube wel een gameroom. Het adres: 1333 Sandy Ridge Road in de wijk Sandy Ridge. Ook heel rustig. Heel veel plezier met het zoeken naar een passende villa. Tips zullen er genoeg zijn.

Groetjes Marita

ekkie50
14-02-10, 12:07
Hoi Lorida2010. Leuke woordspeling trouwens!

Net als jullie hou ik van privacy, en wil ook geen blikken over en weer. Je voelt je dan toch een beetje opgelaten, en daarvoor ga je niet op vakantie toch? Ik heb die ervaring al eens gehad en dat wil ik ook niet meer.

De oplossing is simpel: vraag bij boeking om een villa met een schutting eromheen, of in ieder geval om het zwembad heen. Er zijn echt zat villa's die dat hebben (ik heb ruime ervaring). Maak er meteen een essentie van bij boeking, dan moet men het gewenste bieden.

Ik mag hier geen reclame maken, maar wil je toch een beetje op weg helpen: met bijvoorbeeld de reisagenten american vacations en american estates (al behoorlijk vaak genoemd op dit forum) val je je vast geen buil. Succes!