PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: sonj@



sonj@
03-02-10, 11:05
Hallo allemaal, mijn naam is Sonj@ en met de dertiende keer Florida in het vooruitzicht werd het nu toch de hoogste tijd om eens actief deel te gaan nemen aan dit forum.
Ik lees altijd met groot plezier de tips en verhalen van alle verslaafden op dit forum dus lijkt het me leuk om misschien ook eens een tip te kunnen geven of mensen van mijn reisverslag te laten genieten.
Dit jaar delen wij met onze beste vrienden (Micktomar) een villa in Clermont. Reden des te meer straks een reisverslag bij te houden, je weet nooit of je nog onwaarheden recht moet zetten uit het andere blog :-D

Teleton
03-02-10, 11:15
Dit jaar delen wij met onze beste vrienden (Micktomar) een villa in Clermont.

Hey wat leuk Sonj@, welkom hier. 't Ziet er naar uit dat we een heel nest liefhebbers hebben gevonden. En liefhebbers willen nogal eens overdrijven, dus een streng toezicht op het waarheidsgehalte van jullie blogs kan geen kwaad. Wij kijken er naar uit........!

aggie
03-02-10, 11:23
Hallo Sonja,
Leuk dat je je ook aangemeld hebt, ben wel benieuwd naar jullie belevenissen, maak je ook reisverslagen? Trouwens, is er nog plek voor 5 in jullie villa??????? (hihi) Heel veel plezier met de voorbereidingen!;)

Micktomar
03-02-10, 12:49
Hee Son

Wat leuk dat je nu eindelijk eens lid bent geworden, enne...nu moet ik inderdaad gaan opletten wat er in mijn blog komt te staan:???: