PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: nootje2



nootje2
02-02-10, 20:15
Hallo allemaal,

Wij zijn Raymond en Linda, we zijn al jaren gek van Florida en zijn er dan ook al erg vaak geweest. Het is altijd handig om op het forum even wat tips of goede websites te zoeken, en aangezien we zelf ook al aardig wat kennis hebben willen we deze met jullie delen.

Ons favoriete deel van Florida is absoluut Orlando en daarnaast de Wekiwa Springs en de springs in Ocala National Forrest. Afgelopen jaar hebben wij samen gewerkt in Walt Disney World, ikzelf in Disney's All Star Resort en mijn vrouw in Disney's Animal Kingdom Lodge en nog wat andere resorts. Wij woonden daarnaast in Chatham Square, een gated community voor Disney medewerkers.

Dat was het wel zo'n beetje, we gaan nu snel wat op het forum rondlezen, we gaan nl. 11 mei met mijn ouders en broertje(eerste keer) met zijn vriendin naar Orlando. We zoeken nog naar een leuke villa.

Groetjes,

Raymond en linda

corrus
02-02-10, 20:46
Wij woonden daarnaast in Chatham Square, een gated community voor Disney medewerkers.
Ah...heb jij in Chatham gezeten???
Leuk dit te lezen... Zat je daar tijdens CP???

nootje2
02-02-10, 20:53
ja inderdaad, we waren cp's, erg leuke ervaring, ben jij er ook geweest?

corrus
02-02-10, 20:55
Nee...voor mij was het Vista Way...
Wel vreselijk plezier gehad daar... "zonder alcohol" hahaha :lol: :lol: :lol:

nootje2
02-02-10, 21:11
Was je nog geen 21 dan toen? Vista Way is nog steeds de party place, de andere locaties, er zijn er nu al 4, zijn een stuk rustiger en moderner dan Vista. Waar heb je gewerkt?

corrus
02-02-10, 21:23
Ik denk dat we even verder moeten gaan via PM...

Iemand anders heeft hier niets aan...