PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ruthytje



ruthytje
31-01-10, 14:30
Hi ik ben Rute Rodrigues aka Ruthy een portugees/belgische madam van 32j oud wonend te Ieper Wvl.
Ik, mijn man Nico en mijn dochters amber 10jr + kyara 6jr gaan voor het eerst als gezin naar Florida - het magische Amerika!- in april 2010.
Ik ben reeds van mei 2009 deze reis aan het plannen, questie van zo weinig mogelijk aan het toeval over te laten en ik moet zeggen dat ik deze forum als een van de beste is qua inhoud.
We gaan naar orlando, we verblijven in een huurvilla gehuurd via homeaway in clermont.
groetjes!

Teleton
31-01-10, 15:30
Ik ben reeds van mei 2009 deze reis aan het plannen,

Hallo Ruthie & familie en van harte welkom op het verschrikkelijk fijne forum voor de verwende Floridaliefhebber. Je bent al zo lang bezig met de voorpret, zonder ons dit te laten weten...dat kan beter hoor..;). Leuk dat je nu echt actief mee gaat doen op het Forum en je jezelf ook even voorstelt. Het beantwoorden van vragen is immers veel leuker als je een beetje weet met wie je te doen hebt? Je hebt al gemerkt dat er hier altijd wel iemand is die je verder kan helpen. Dus als je nog vragen hebt, gooi ze gerust in de groep want we proberen onze reputatie van inhoudelijk forum steeds weer waar te maken. Ook al maken we ook wel eens een grapje tussendoor hoor!