PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: aliehenk



aliehenk
31-01-10, 12:10
Wij(Alie en Ik) gaan in maart twee weken naar florida.
Wij zijn al meerdere keren in Amerika en Canada geweest.
Het leek ons nu wel eens leuk om dit stuk van de states te zien

Wij hebben een vlucht naar Orlando geboekt en een auto gehuurd maar verder niets afgesproken .We hebben nog geen vast plan gemaakt.We zien wel wat er op onze weg komt.Spannend

Teleton
01-02-10, 10:30
Het leek ons nu wel eens leuk

Hallo Alie en Henk, welkom op Het Florida Forum. We kunnen jullie meteen uit de droom helpen; het is echt leuk om dit deel van de States te zien. Hoewel 'we zien wel" tot hele leuke vakantie kan leiden, kan het geen kwaad om toch zo'n beetje een beeld te hebben van wat de staat Florida te bieden heeft. Wij kennen mensen die er niks aan vonden. (Ja, ze bestaan, al moet je ze met een lantaarntje zoeken) Wanneer we dan vragen: "ben je hier geweest, heb je dit of dat gezien" dan reageren ze met "Nee, had ik dat maar geweten". Hoe dan ook, of je nu kiest voor de natuur, de stranden, de themaparken, de shoppingmalls, snorkelen, zeilen, wandelen of kitesurfen, het is zo 19 maart dus veel plezier met de voorpret op dit forum en straks op reis natuurlijk.

Riverwood
01-02-10, 16:36
Aliehenk.

Volgens mij moet je bij ESTA een adres invullen,zou waarschijnlijk handig zijn voor de eerste nacht een hotel te boeken.

Groetjes Henke.

corrus
01-02-10, 16:39
Aliehenk.

Volgens mij moet je bij ESTA een adres invullen,zou waarschijnlijk handig zijn voor de eerste nacht een hotel te boeken.

Groetjes Henke.

Om ESTA te completeren is geen verblijfsadres nodig… (het is géén verplicht veld).
Het voordeel hiervan is dat je dit dan bijvoorbeeld volgend jaar dit ook niet hoeft te doen. De ESTA goedkeuring is 2 jaar geldig.
Maar het mag uiteraard wél... :D

Francien
02-02-10, 14:05
He wat leuk! Ik ben er ook hoor in maart! Mooi weer, geen mug, maar helaas bietje druk hier en daar. Februari en maart zijn drukke maanden in Florida. Vooral het zuiden is bezet gebied. Veel rollators op je pad:D. Mocht je dus ineens de geest krijgen om toch een bepaald hotel aan te doen, houd er rekening mee dat het vol kan zitten.


Wij(Alie en Ik) gaan in maart twee weken naar florida.
Wij zijn al meerdere keren in Amerika en Canada geweest.
Het leek ons nu wel eens leuk om dit stuk van de states te zien

Wij hebben een vlucht naar Orlando geboekt en een auto gehuurd maar verder niets afgesproken .We hebben nog geen vast plan gemaakt.We zien wel wat er op onze weg komt.Spannend