Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Patrickvdw

patrickvdw
31-01-10, 12:05
Hoi,

ik ben Patrick en ben al 3 maal in Florida geweest.De laatse maal was 1 jaar geleden met vrouw en 2 kinderen(12&14jaar).We hebben toen een rondreis gemaakt vanuit Miami-Key's-Everglades-Sint-Pietersburg-Orlando-Miami.Dit in een 10tal dagen.Dit allemaal zelf in kaart gestoken.Tevens hebben we een zeer korte cruise gemaakt van 4 dagen naar de Bahamas.Op die manier wouden we de kinderen laten proeven van verre reizen en luxe.Dit als stimulans om hun schoolwerken met 100 % inzet en succes te voltooien.Enkel als je ervoor werkt heb je resultaat.Ik moet toegeven dat dit voorlopig wel heeft gewerkt!(hoelang nog?):?:
Nu ben ik op zoek naar dingen die je nog in Florida kan beleven,die niet door iedere tourist gekend zijn.
Voorbeeld: met een jetski rond Key West is top!:D

Teleton
31-01-10, 13:05
Nu ben ik op zoek naar dingen die je nog in Florida kan beleven,die niet door iedere tourist gekend zijn.
Voorbeeld: met een jetski rond Key West is top!:D

Welkom Patrick & Familie. Dus dit jaar hebben jullie het kwartet Florida bezoeken compleet. Fijn vooruitzicht. Als je op zoek bent naar belevenissen die nog niet bij iedereen bekend zijn, ben je hier aan het verkeerde adres. Met z'n allen weten we hier namelijk alles.......;). En ik vermoed dat Forumlid Marcel je binnenkort alles over je favoriete onderwerp kan vertellen. Kan je niet wachten? Zoek dan even met het zoekwoord jetski of Marcel, grote kans dat je al een eind op weg bent.

Veel plezier hier op het Florida Forum.