PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mikkie (mike)



mikkkie
31-01-10, 09:04
Hallo allemaal k ben mike en ben al een paar keer met mijn zoon in floridat geweest ivm tenniscamps. nu zijn we vaker alleen maar langs de east side van florida geweest en we gaan nu wat meer toeren rond florida.
een vraagje van mij kant uit ik heb gehoord dat je je auto die je huurt in andere steden rustig kan inleveren klopt dat ?
:?:

Teleton
31-01-10, 10:26
we gaan nu wat meer toeren rond florida.


Mike welkom hier op het Forum waar je met al je vragen terecht kunt. WAt moeten we ons ongeveer voorstellen bij de toer? En hoe oud is is je zoon; wordt er nog gestopt bij de themaparken?

Een tip: Het is wel fijn als je je vragen in het daarvoor bestemde topic stelt. Net als in de supermarkt de doperwten bij de doperwten te vinden zijn en de fijne vleeswaren bij de fijne vleeswaren, zo hebben we hier ook een rubriek over auto's, hotels, sportactiviteiten en zelfs over wasbeurten......Je verzint het niet, maar zo blijft het wel een overzichtelijk forum. Kijk voor meer info in de Forumnavigatie, onder aan ieder pagina of gebruik de zoekfunctie; boven aan iedere pagina.

Even snel: voor de verhuurstations binnen de staat Florida wordt door de grote verhuurders geen drop-offkosten berekend. Landen in bijvoorbeeld Ft. Lauderdale en vertrekken uit Orlando is dus wat dat betreft geen probleem, maar je moet het wel van te voren vastleggen.