PDA

Bekijk Volledige Versie : Mickey's Very Merry Christmas Party



mapsit
16-08-05, 10:39
Kwam dit event tegen, leek me wel interesant, alhoewel de site van disney niet veel informatie los laat.
Bij deze dan ook mijn vraag. Is dit de moeite waard? Moet ik hiervoor ook entree betalen voor MK?

Njit
16-08-05, 10:56
De site: http://disneyworld.disney.go.com/wdw/parks/specialEventsDetail?id=MickeysVeryMerryChristmasPa rtySpecialEventPage&bhcp=1

Delight as the joys of Christmas meet the fantasy of Disney at the merriest party around. Live stage shows, holiday entertainment and a snowy forecast are just a few of the seasonal surprises in store for you at this Yule time celebration.

En als je goed leest dan staat het ook op de site:

Additional Information

* Admission to this event requires a separate ticket
* Tickets valid only during specific dates and hours..

- Hier vind je nog wat meer info over wat er allemaal te doen is: http://allearsnet.com/tp/hol_mk.htm
- Hier vind je een Webshots album van dit feest: http://community.webshots.com/album/224745966RtiBqw

mapsit
01-09-05, 14:31
Zijn er nog ander dingen, waar je het kerst gevoel kunt krijgen.

Via de wdw website zijn er diverse events, welke allemaal wel leuk lijken. Bij universal is er shake up the hollidays. Zijn er nog meer plekken?
Wat zijn de aanraders?

Kun je buiten orlando ook ergens het kerst gevoel opdoen?

Hier ook nog veel informatie:
http://www.wdwinfo.com/holidays/christmas_world.htm

Anita
02-11-05, 10:38
Mickey's Very Mery Christmas Party is écht een aanrader!
Het is vreselijk leuk. Geweldige sfeer, warme chocolademelk, koekjes, zangkoren. Ik zou het zeer zeker nog een keer doen. Wij hebben het in 2001 gedaan.

Je moet er wel extra voor betalen (was niet goedkoop). Niet alle attracties zijn open. Er zijn een paar gedeeltes van het park open.
Erg leuk.

Anita

Jasmino
03-12-05, 23:24
Wij zijn vorige week zondag naar Mickey's Very Merry Christmas Party geweest. Het sneeuwde in Main Street, overal kerstsfeer, warme chocolademelk.......... Erg druk, maar wel erg gezellig. De parade was ook helemaal in kerstsfeer, en vooral het vuurwerk was werkelijk prachtig! Het is zeker een aanrader dus!

Wat trouwens ook erg mooi is, is het Osborne Family Spectacle of Lights in MGM Studios. DIt is een gedeelte van het park dat helemaal is versierd met speciale kerstverlichting. Je weet niet wat je ziet, het is prachtig!

Ook Epcot is in Kerstsfeer zeer de moeite waard, vooral de World Showcase. Alles in kerstversiering, heel mooie versierd en verlicht. Het heeft ons erg verrast!

Na 4 dagen pretparken met alleen maar kerstliedjes waren wij absoluut in kerststemming toen we gisteren thuis kwamen. We waren prompt vergeten dat Sinterklaas hier eerst nog langs komt.......

mapsit
12-12-05, 11:38
We zijn tussen de dagen door (dat je extra moet betalen voor 's avonds entree) naar MK geweest, was tot 11 uur open, en er werdt gefilmd door ABC of het een en ander, Het was harstikke druk, maar de kerstparade gezien en de licht parade. Beide zeer de moeite waard. Ook het vuurwerk aan het einde was zeer de moeite waard om op te wachte, alhoewel we wel moe waren na al die parken zo achter elkaar.

Bij MGM ook de kerstlichten gezien. Ook zeer de moeite waard om even langs te lopen.

Bij Epcot geweest, maar iets te weinig van de kerstsfeer kunnen zien, groot park om in 1 dag te doen en dan nog alles van kerstsfeer in world showcase mee te krijgen.

Ps wel een aparte ervaring om in kerststemming te komen bij 25 a 30 graden, korte broek en t-shirt. Maar wel heel mooi alles.

vandermeij
18-07-06, 20:51
Wij gaan voor het eerst naar Disney en willen graag jullie ervaringen weten over Mickey's Very Merry Christmas Party in Magic Kingdom. Vraag: Is het verstandig om die dag een ander park te gaan bezoeken bijv. Epcot en savonds naar Magic Kingdom te gaan omdat je weer opnieuw entree moet betalen voor die show? Of is het handig om die dag al in Magic Kingdom te zijn en daarna de show extra meepakt, omdat niet alle atracties dan open zijn. Jullie advies is welkom.
Las ook dat er in de MGM studio's The Osborne Family Spectacle of Lights de moeite waard is. Dat is toch gratis te zien aan het einde van je bezoek?

Extra info. We zijn met z'n tweeen van 26 nov. tot 30 nov. en hebben dus 3 volle dagen om het park te bezoeken.

Marcel (24) & Monique (21)

Njit
19-07-06, 01:43
Welkom op dit gezellige forum.
Je kan je hier voorstellen: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=20
En hier vind je de FAQ: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=28

Om op je vraag terug te komen - op AllEars staat een uitgebreid stuk over MVMCP. Zie hier: http://allearsnet.com/tp/hol_mk.htm


Gates usually (but not always) open before 7 p.m.

You can enter the park with your event ticket beginning at 4 p.m. and you'll be given a wrist band. At 6 p.m., those attending the party are directed to Tomorrowland while Cast Members clear the park. At 7 p.m. the park reopens for the party.

Wat nu het slimste is om te doen kan ik niet zo zeggen. Omdat je er extra voor dient te betalen zouk ik zelf denk ik niet beide op 1 dag plannen. Je mag met je Party ticket ook al om 4 uur het park in dus dan zou je ook nog wat dingen kunnen meepikken. Best een lastige vraag :)

- De Osborne Family Spectacle of Lights is inderdaad gratis. Hier meer info: http://allearsnet.com/tp/h_osb.htm

Jasmino
19-07-06, 09:44
WIj hebben beiden ook gedaan tijdens onze laatste reis naar FLorida, vorig jaar november. MVMCP in MK is erg leuk, maar wel super druk. Het vuurwerk is geweldig, en ook de sfeer in het park is geweldig, maar ik denk niet dat het nodig is om het park de hele dag te bezoeken. Ik zou het park om 4 of om 5 uur ingaan en dan wat attracties meepakken die 's avonds niet open zijn, en verder gewoon genieten van de attracties die je 's avonds kunt doen. Het is niet de moeite om er daarnaast nog een hele dag te besteden, ik zou dan een ander park in de planning opnemen. Als je dat nog dezelfde dag wil doen, wordt het wel een heel lange dag, aangezien MVMCP tot 12 uur 's nachts duurt. Ik zou het diezelfde dag rustig aan doen, en een ander park op een andere dag doen.

OFSOL in MGM is inderdaad gratis, en kun je meenemen tijdens je bezoek aan het park. De lichten gaan op een bepaald moment aan, en het is adembenemend mooi! Zou ik dus zeker niet overslaan.

vandermeij
21-07-06, 16:03
Hoi Marcel,

MVMCP is niet een grote show. Het is gewoon het normale pretpark MK, maar dan in een ietwat ander jasje gegoten (deels). Volgens mij kun je tezijnertijd op de website precies zien welke attracties geopend zijn, en welke niet. Het hoogtepunt van de avond is de vuurwerkshow, die is dan ook enorm spectaculair. Verder is overal de kerstsfeer volop aanwezig, en kun je gratis een foto laten maken. Het sneeuwt in Main Street en je krijgt gratis chocolademelk. Verder doe je gewoon de attracties die open zijn, en geniet je van de sfeer. Het is dus niet 1 grote show in zijn geheel. Je hebt wel voldoende tijd voor de attracties, maar zorg er wel voor dat je alle tijd kunt benutten.

Het is wel een heel populaire party, die bovendien maar enkele dagen per jaar wordt gehouden, dus die is hoe dan ook elke avond uitverkocht. Het maakt niet uit op welke dag je gaat, het is sowieso enorm druk! Je moet er ook aparte tickets voor kopen en je kunt er niet aan deelnemen met een hopperpass.

Als je de kans hebt om te gaan, zou ik zeker gaan, het is een heel leuke belevenis die niet iedereen kan meemaken!

Groetjes
Jacqueline

PS: je kunt deze vragen eigenlijk gewoon beter stellen op het forum zelf, dan heeft iedereen er iets aan! Als je wil, kun je je vraag en mijn antwoord erop gerust alsnog op het forum posten (in hetzelfde onderwerp waar ik eerder mijn reactie gaf!)

Jasmino
21-07-06, 22:37
Hey Marcel, zie dat je mijn advies hebt opgevolgd! Leuk!

vandermeij
22-07-06, 13:09
Tuurlijk volg ik je advies op. Helemaal geen gek idee van je toch? Nu maar hopen dat er mensen gaan reageren die weten welke attracties open of dicht zijn tijden de MVMCP.

Mickey99
25-09-07, 19:51
Wie heeft er ervaringen met een bezoekje aan Mickey's very merry christmas party in het Magic Kingdom?

Wij willen er heel graag naar toe maar hebben geen idee of het verstandig is om de kaartjes van te voren aan te schaffen. Zijn deze avonden snel uitverkocht of kunnen we ook nog ter plekke beslissen welke avond we zullen gaan?

Njit
25-09-07, 19:57
Zie http://www.allearsnet.com/tp/hol_mk.htm

Je moet de kaartjes een dag van te voren kopen en er zit een limiet op het aantal kaartjes om het niet TE druk te laten worden. Van te voren kopen lijkt me dus erg aan te raden...

Mickey99
25-09-07, 20:04
Oke, dat van die dag van te voren aanschaffen was ik nog niet tegen gekomen. Ik denk dat we ze dan toch vooraf gaan bestellen. We zijn er 10 dagen maar de laatste dag valt al af.

Bedankt voor de link/tip!

Nicole
25-09-07, 20:13
Ik zou zeker van te voren de kaartjes aanschaven. Wij zijn daar een paar jaar geleden geweest en het is zo leuk. Overal kan je ook warme chocolade melk krijgen.

Nicole

Njit
25-09-07, 20:14
Dat van die dag van te voren kopen kan ik hier ook niet vinden: http://disneyworld.disney.go.com/wdw/parks/specialEvents?id=MickeysVeryMerryChristmasPartySpe cialEventPage

Maar meestal is Allears wel accuraat...

Eric
25-09-07, 23:31
Ik ben vorig jaar geweest, en de kaartjes vooraf besteld.
Dan ben je in ieder geval zeker van toegang.
Vorig jaar kon je gewoon in het park blijven, opzij van het kasteel kon je vanaf 18:00 de speciale polsbandjes ophalen tegen overlegging van je ticket.
Eric

Mickey99
26-09-07, 13:06
Ik ben vorig jaar geweest

Was dat ook die dag dat Michael Bolton ook in het Magic Kingdom was of was dat op een andere dag?

We gaan de kaartjes vanavond bestellen, nu nog even een datum prikken ;)

Eric
26-09-07, 13:54
Ja precies, overdag optreden van Michael Bolton, 's avonds naar MVMCP geweest.
MGM mag je ook niet missen, met de Osborne Spectacle of Lights.
Ook de parades zijn aangepast aan de kerstsfeer.

Eric

bono
26-09-07, 19:20
Leuk hoor, heb je dat nog nooit meegemaakt Sonja, omdat je toch al zo vaak er bent geweest???

Gr. Monique

Mickey99
26-09-07, 19:56
Nee, we zijn nog nooit in de wintermaanden geweest. Vorig jaar kwamen we eind oktober terug en toen begonnen sommige winkels (o.a. Wal*Mart) al met het inrichten van een kerstafdeling en toen had ik wel zo iets van het lijkt me gaaf om een keer in de kerstsfeer daar te zijn... :-\"

Eric
26-09-07, 21:30
Eind november is een prima periode om te gaan, omdat het dan nog niet zo druk is in de parken, maar wel al volop kerstsfeer.
Eric

bono
27-09-07, 09:42
Kijk de drukte in Orlando en de parken in November daar weet ik helemaal niets van maar van de kerstsfeer................
Dat vond ik vorig jaar wel heel bijzonder.
Tijdens het filmen in en om The Everglades in de auto hoor je ook alleen kerst muziek en als je dan kijkt dan zie je een blauwe hemel en veeeeeel zon.
Dat komt moet ik zeggen toch wat raar, vreemd over.
Maar de sfeer daar...................was echt geweldig.
Toen we thuis kwamen vond ik het gelijk heel anders, donker, koud etc.
Maar ja weet bijna zeker dat je het super gaat vinden Sonja en dat je achteraf denkt, had ik dit maar eerder gedaan..................:razz:
Of vaker ..........

Nog even wachten, nu gaat het sneller hoor, dat aftellen, vooral na mijn verjaardag, dan gaan de koffers al open hoor.

Gr. Monique

Gr. Monique

Mickey99
01-10-07, 12:37
Tuut tuut... Woensdagmiddag hebben we de kaartjes besteld en vanmorgen zijn ze al thuis bezorgd \\:D/

bono
02-10-07, 10:38
Dus.............het kerstfeest kan beginnen want Sonja en haar man zijn binnen, ze gaan er tegen aan........................\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/


Veel plezier daar hé.

Gr. Monique

Sander
25-11-07, 22:32
Hoi!

Nog minder dan 2 weken te gaan en dan reizen we af naar Orlando (en van daaruit verder). "Wij" zijn 4 volwassenen die graag 1 dag het opperste Disney-sfeertje mee willen maken (en dan is het ook wel weer mooi geweest).

We willen dus graag het maximum uit die dag halen en dachten daarom op de 11e of 13e december te gaan en ook naar Mickey's Very Merry Christmas Party. Wij hebben gelezen, hier op het prikbord, dat je het best je kaartjes voor MVMCP van tevoren koopt. Is het ook mogelijk dat je via internet een deal sluit en je de kaartjes ergens aan een loket ophaalt? Of kan het alleen via de post? In het laatste geval dringt de tijd, want we vliegen 8 december. Weet iemand welke pagina concreet het beste is? En koop je dan ook meteen je dagticket het beste of kan dat dan weer net zo goed los, gewoon bij de entree? Op allears.net kon ik het allemaal niet zo gauw vinden.

Ik heb ook een keer op een pagina zitten neuzen waarop bezoekersaantallen werden voorspeld en uitgedrukt in een cijfer. Die kan ik ook niet meer vinden... dit om te bepalen of nou bijvoorbeeld de 11e of de 13e het slimst is.

Misschien zoek ik met m'n neus, zoals m'n moeder vroeger zei, excuses dan, maar ik zag door de bomen het bos even niet meer!

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Groet,
Sander

PS is er nog een bepaald kaarttype dat handig is? We gaan naar verwachting niet parkhoppen, volgens mij hebben we aan Magic Kingdom meer dan genoeg voor 1 dag.

Eric
25-11-07, 23:47
In jullie geval is gewoon een één dags Disney ticket dde enige mogelijkheid. Met de huidige dollarkoers gewoon ter plaatse kopen.
Kaartjes voor het MVMCP moet je inderdaad vooraf bestellen, denk dat het makkelijkste per telefoon is, dan liggen ze daar aan het 'Will Call ' loket klaar.
Het kan ook per internet, maar dat moet je even uitzoeken op de Disney site. Ook dan kun je ze bij het 'will call' loket laten klaarleggen.
Eric

Michael66
26-11-07, 06:24
Kaartjes bestel je gewoon via de website van Disney, ook voor Mickey's Very Merry Christmas Party. Kijk op http://bookwdw.reservations.disney.go.com/ibcwdw/en_US/_framework/components/processEngine?startOver=true&gatewayID=landing

Voor 11 december zijn de kaartjes voor de Party $ 7 goedkoper dan voor de 13e. Maar dat maakt op het totaal ook niets meer uit ..... Geeft wel aan dat Disney zelf verwacht minder bezoekers te hebben op de 11e. Dus als je iets minder drukte wilt ....

Boterletter
26-11-07, 13:17
Volgens een andere site die advies geeft is de 11e de perfecte dag voor de Christmas party. Overigens zou ik, als ik alleen met volwassenen zou zijn en maar één dag te besteden hebt, niet Magic Kingdom uitkiezen maar een ander park. Maar das mijn persoonlijke mening. Als je een MVMCP ticket heb kun je overigens al om 16:00 bij Magic Kingdom naar binnen en heb je geen ander ticket nodig...

Eric
26-11-07, 14:05
Als je een MVMCP ticket heb kun je overigens al om 16:00 bij Magic Kingdom naar binnen en heb je geen ander ticket nodig...

Kijk dat is een goede tip.
Dat betekent dat je zonder extra kosten 2 parken kunt bezoeken ipv. één.
Eric

Sander
26-11-07, 18:16
Wow, dat zijn zeker goeie tips, dank jullie wel! Nu kunnen we dus bijv. tót 16:00 uur Epcot Center bekijken en daarna Magic Kingdom inclusief MVMCP?! Ik zal gaan rondneuzen op de site. Wellicht kunnen we dan inderdaad maar beter de 11e ipv de 13e kiezen.

Boterletter
26-11-07, 18:40
Ehh Epcot zou ik die dag niet doen, de verwachtingen zijn niet zo best voor de 11e. Animal Kingdom, MGM studio's en Magic Kingdom staan die dag op "groen"....(uiteraard geef ik geen garantie op deze verwachtingen :-))

Sander
27-11-07, 12:38
Ok, we doen Magic Kingdom met MVMCP's op de 11e vanaf 16:00 uur en we bekijken nog of/wanneer we naar Epcot gaan.

Mickey99
28-11-07, 04:36
Bedankt voor de tip!

Ik dacht dat wij a.s. donderdag pas om 19.00 uur naar binnen zouden kunnen. Nu gaan we natuurlijk eerder \\:D/

Sander
28-11-07, 21:14
Ho stop! Het klopt volgens mij niet!

Ik heb een email gestuurd naar WDW met de vraag of het klopt dat we om 16:00 uur al het Magic Kingdom in kunnen met alleen een kaartje voor MDMCP, en het antwoord dat ik terugkrijg is:

Admission with Mickey's Very Merry Christmas Party ticket is at 7pm.

Ik kon namelijk die tijd van 16:00 uur helemaal nergens op de site van WDW terugvinden, dus vandaar dat ik het voor de zekerheid nog even gecheckt heb.

Boterletter, hoe was jij aan die tijd van 16:00 uur gekomen dan? Staat het nog ergens vermeld dat ik het WDW onder de neus kan drukken? Ben erg benieuwd...

Groet,
Sander

calypso
29-11-07, 07:48
Officieel zullen ze dit nooit zeggen, maar heb zelf ook gezien in Spetember tijdens de Halloween parties dat het wel oogluikend wer toegelaten. Maar officieel is de tijd voor alle parties normaal wel 19:00 uur.

Yvet
29-11-07, 21:43
Ja het kan vanaf 16.00uur. En nee, Disney zal dit nooit officieel bevestigen, officieel is het vanaf 19.00uur.

Waar heb ik het vandaan... Meerdere trip reports van verschillende mensen van verschillende sites. Meerdere verschillende podcasts over Disney. Meerdere sites over Disney waar ik nu even te lui/moe voor ben om de links te plaatsen.

Maar ja, het klopt dus gewoon, je kan vanaf 16.00uur terecht.

Sander
29-11-07, 22:40
Nou, da's kras, ik heb net telefonisch m'n kaartjes gereserveerd en de telefoniste van Disney zelf zei: "we welcome you to enter the park from 4 pm!"

Niks geheimzinnigs aan! Kaartjes liggen klaar aan het Will Call loket, en ik heb geen schriftelijke bevestiging, alleen een reserveringsnummer. Dus misschien dat ze het daarom wel durfden te zeggen.

Ronald van der Meij
21-03-08, 11:08
Ik lees over de speciale kaarten voor Disney. Ik ga dit jaar met kerst en oud en nieuw naar Florida. Ik ben er al op 14 dec. Moet ik voor die Mickey's Very Merry Christmas Party al kaarten kopen voor ik naar Florida ga of pas als ik daar ben. Wil natuurlijk niet de kans lopen ernaast te grijpen. :-(

marin237
21-03-08, 11:28
Ik ben er 2 jaar geleden geweest en wij hadden wel van te voren de kaartjes online gekocht. Deze worden gewoon naar je huisadres verzonden. De avond dat wij de kaartjes voor gekocht hadden was helemaal uitverkocht (dus wij waren blij dat we de kaartjes van te voren hadden gekocht), maar voor een andere avond waren nog wel kaartjes.

Maar ik zou je wel aanraden om de kaartjes van te voren te kopen. Je kan altijd als er nog kaartjes zijn voor andere avonden bijkopen.

calypso
21-03-08, 11:34
Het ligt er ook aan de periode wanner je gaat, de periode dat jij gat is altijd druk en daarom zou ik het risico niet nemen en ze gewoon onlne bestellen. Ik ga in de week voor kerst ernatoe en heb de kaarten ook besteld, ze worden gewoon netjes bij je thuis afgeleverd.
Zo weet je zeker dat je erin kunt. Plus ik denk met de huidige dollars koers is het goedkoper ze nu te kopen, al is die wel iets gezakt nu.

Ronald van der Meij
23-03-08, 12:55
Koop je deze kaarten gewoon in Amerika of kan je ze ook via ne.kanalen kopen en wat is de ongeveer prijs

calypso
23-03-08, 13:35
Ik koop ze via Disney rechtstreeks, en dan krijg je ze binnen 1 week toegestuurd. Je kunt ze via de website of telefonisch bestellen, persoonlijk doe ik het telefonisch, vind ik makkelijkere. Volgens mij is dat ook de enigste manier om ze in de voorverkoop te krijgen. Heb deze nog nooit ergens anders in de voorverkoop gezien.

Maar heb ze ook al een keer daar ter plekke gekocht, hoewel dat natuurlijk een gok is kan uitverkocht zijn, en je dan wat duurder uit bent. De ticket gaan in de voorverkoop op 1 Mei 2008, dus nog even wachten...

De kosten voor een ticket in 2008 zullen ongeveer gelijk zijn als deze;
Prices 2007:
Gate Price (including taxes): (aan de poort)

Adult (age 10+) $51.07
Child (age 3-9) $43.62

Gate Pricing subject to availability, many nights will sell out in advance.

Advance Purchase Savings Price for select nights only (including taxes);in de voorverkoop alleen speciale datums!)
Adult (age 10+) $43.62
Child (age 3-9) $36.16

Meer info en foto's (om een indruk te krijgen) vind je op ALLEARSNET (http://www.allearsnet.com/tp/hol_mk.htm)

Ronald van der Meij
23-03-08, 13:58
Oke, begrepen maar die prijs komt niet bovenop het normale kaartje toch? dit is een ticket voor de hele dag plus het special event gebeuren!

Michael66
23-03-08, 14:05
Die prijs komt WEL bovenop de normale dagprijs. Dit is gewoon de prijs die je betaalt voor het speciale avond-attractie.

Yvet
23-03-08, 14:22
Je normale dagkaart is dus ook NIET geldig voor de MVMCP.

Je normale dagkaart geldt tot 19.00uur die avond en vanaf dan heb je een kaartje nodig voor de MVMCP.

Chris71
30-03-08, 14:33
Stel je wilt alleen naar de MVMCP vanaf 1600 uur, dan hoef je niet ook de dag entree te betalen of toch ook?

calypso
30-03-08, 15:05
Klopt als je alleen naar MVMCP wilt hoef je niet ook een dag ticket te hebben, aangezien dit ticket dan alleen voor de avaond is.

Miriam-Albrecht
28-10-08, 23:53
Wij vertrekken a.s. maandag naar Orlando. We hebben de tickets voor de parken al besteld. Kan iemand mij vertellen of deze tickets ook te gebruiken zijn op speciale avonden, zoals 10 november = Mickey's Very Merry Christmas Party.
Of moet je hier speciale tickets voor kopen.

<<Moderator Michael66: Ik heb je vraag en de reacties daarop toegevoegd aan een bestaand topic over dit onderwerp.>>

Teleton
29-10-08, 01:21
Of moet je hier speciale tickets voor kopen.

Yip, voor de special events heb je aparte tickets nodig en....warme kleding want de nachtvorstgrens zit nu vlak bij Orlando.....Na het weekend wordt het weer warmer hoor;-)

calypso
29-10-08, 07:28
Yep Zoals hierboven gezegd heb je dus aparte tickets nodig maar die zijn het geld echt waard, als je dit nog niet gedaan heb zeker doen als je de kans krijgt. Je zult een leuke avond hebben...

Voor de mensen die nog nooit geweest zijn naar zo'n party en eens willen weten wat het inhoud kijk maar eens naar deze links;

Mickey's twas the night before Christmas (http://www.laughingplace.com/Lotion-View-758.asp) Video & Pictures

Castle Dreamlights ceremony (http://www.disunplugged.com/2008/11/10/castle-dreamlights-debut-at-magic-kingdom/#more-824)

AllAers Report over Mickey's Very Mery Christmas Party 2008 (http://land.allears.net/blogs/jackspence/2008/11/mickeys_very_merry_christmas_p_2.html) en Part 2 (http://land.allears.net/blogs/jackspence/2008/11/mickeys_very_merry_christmas_p.html)

calypso
26-11-08, 19:56
Vond net deze mooie video van de gehele Mickey Very Mery Christmas parade op Laughing place (http://www.laughingplace.com/Lotion-View-771.asp)
Het is een lange video van 21 minuten maar wel de moeite waard.
Echt mooi om te zien.

Helaas kreeg ik hem er niet direct hier geplaatst dus heb het maar met de link gedaan.

Vrijdag de 19 december wow dat is de laatste party van het jaar verwacht wordt dat deze zeker uitverkocht zal zijn.

Naar het schijnt was Mickey's Very Mery Christmas Party gisteren 9 December helemaal uitverkocht!

Yvet
10-12-08, 17:29
Hij was idd helemaal uitverkocht en ook stervensdruk...
Ik heb het zelden zo druk gezien.

Zelfs de 2e Parade wat normaal veel rustiger is was gewoon 8 rijen dik op main street en in de landen ook 4 rijen dik.....
Wij zijn er geweest en gebleven tot 12 uur en het was niet echt rustiger dan 7 uur toen de party begon.

Wij zijn om 6 uur in de rij gaan staan voor de 1e voorstelling van 'Twas a night before Christmas en we zaten al flink achteraan.

Wil je gaan, dat kan maar boek van te voen, de dag zelf is zeker uitverkocht en dan is het helaas pindakaas.
En reken op heel veel wachten, dus ruim 60 min voor de 'Twas show, een 45 min voor de Belle show, minimaal een uur voor het vuurwerk en de 2e parade, wil je de 1e parade doen dan is het gelijk gaan staan bij binnenkomst.

Op de foto betekende rijen van 15-20 min voor de gewone foto's (het kasteel en Main Street in), wil je met characters dan was de rij zomaar 60-70 min. lang.......

Chanti
16-02-09, 19:13
Heeft iemand enig idee vanaf wanneer MVMCP kaarten gekocht kunnen worden dit jaar? (2009) Wij gaan in December naar Disney World toe en volgens mij is dit echt iets wat we niet willen missen :)

Las ik het goed dat je ook online kon bestellen? Dat lijkt me wel ideaal want ik ben niet zo'n 'beller'.

En klopt het dat het in meerdere parken is? Of is het alleen in Magic Kingdom en is Hollywood studios gewoon alleen mooi aangekleed met lampjes enzo? Want dat kan je ook met je gewone ticket bekijken volgens mij. Of is het het waard om heen en weer te 'hoppen' tussen de parken?

Mickey99
16-02-09, 19:35
Mickey's Very Merry Christmas Party is alleen in het Magic Kingdom en als je deze (http://disneyworld.disney.go.com/parks/magic-kingdom/special-events/mickeys-very-merry-christmas-party/) site in de gaten houdt zie je op een gegeven moment wanneer je de tickets kunt bestellen. Ik denk zelf dat het nog wel een paar maandjes duurt voor het zo ver is.

calypso
17-02-09, 08:07
aangezien ik er nu een paar keer geweest ben en de tickets besteld heb via Disney kan ik zeggend at dit meestal rond augustus de verkoop begint.

Kan het echt aanraden een leuk evenement om te bezoeken, maar doe het niet de laatste week voor kerstmis want dan is het zeker allemaal uitverkocht en te druk. ben deze keer de week daarvoor geweest en toen was het allemaal goed te doen.

Ticket zijn inderdaad online of telefonisch te bestellen via Disney, en alleen daar!
Het evenement is alleen zoalsMickey99 al zei in Magic Kingdom en is in e avond, de gewone gasten word om 16:00 gevraagd het park te verlaten zodat om 19:00uur de party kan beginnen. alleen gasten met een armbandje kunnen dan nog in het park blijven. Dus als je alleen naar de party wilt gaan hoef je niet eens een dag ticket te hebben.

Het Osbourne spectacle of lights is inderdaad in Hollywood studios en kun je elke dag doen heb je geen extra ticket voor nodig.

Hier wat foto's die ik gemaakt heb afgelopen December Mickey's Very Mery Chirstmas Party (http://www.reindersh.smugmug.com/gallery/6834415_Gv6Dv#437012143_4XqmZ)
en hier nog ene paar van dag 2 (http://reindersh.smugmug.com/gallery/6852164_s4QmZ#438171355_RutMa)

Erika
06-03-09, 20:48
Op de website van magicalkingdoms.com staan de data's voor 2009.

De kaarten zijn vanaf 1 mei beschikbaar.
Voor meer info:

http://www.magicalkingdoms.com/wdw/events/index.html

Even klikken op MVMCP en dan zie je nogmaals alle data en meer info hierover.

Ook op www.allears.net (http://www.allears.net) staat veel info.

We zijn een paar jaar geleden ook drie keer naar MVMCP geweest. Erg leuk en als alles meezit gaan we eind van het jaar hier weer naar toe.
En als ik de foto's zie van Calypso, krijg ik erg heimwee. :wink:

Groetjes, Erika.

(p.s. zal me ook nog even voorstellen op het forum)

calypso
08-03-09, 08:08
Trouwens een foto tip voor iedereen die graag foto's van de parades maakt!
Een echt goeie plek om foto's te maken is het bruggetje dat je neemt als je vanuit het kasteel naar Liberty Square loopt. Al mijn foto's zijn daar gemaakt ook die van de Spectro parade, en dat gefet een mooi effect met het kasteel erbij!

Als je net aan de overkant vanuit het kasteel gezien dan, je plek inneemt direct grenzend aan de brug heb je echt een compleet vrij uitzicht op de parade. En een vrij zicht naar het kasteel toe. Dit is vooral belangrijk tijdens de Spectro parade dan kun je namelijk het kasteel op de achterkant nemen.

Dus neem de brug naar Liberty Square ga aan de linkerkant staan daar waar de prullenbak staat. Er wordt daar een uur van te voren een plek gemarkeerd (die dan later gebruikt wordt door een Disney medewerker die het touw lost maakt dat de brug afsluit) waar je niet mag staan, als je daar naast gaat staan heb je echt een goeie plek om foto's te maken.

Wel op tijd aanwezig zijn want anders kun je het vergeten ik was er zeker een uur van te voren!

jurgo
05-10-09, 08:34
Luitjes,vraagje.
Wie weet hoe laat je naar binnen mag voor dit festijn.
Op de kaartjes staat vanaf 19:00 uur maar heb naar horen zeggen dat je er al vanaf 16:00 naar binnen kunt,iemand ervaring?
Thanks,

Teleton
05-10-09, 08:42
Op de kaartjes staat vanaf 19:00 uur maar heb naar horen zeggen dat je er al vanaf 16:00 naar binnen kunt,

Klopt helemaal, maar resultaten uit het verleden.........Ik zou de gok wel durven nemen. Misschien nog beter: wij komen zelf om een uur of vijf, want ik heb om vier uur wel eens hele grote rijen zien staan.

Yvet
05-10-09, 09:24
Idd vanaf 4 uur hebben ze tegenwoordig een aparte iongang voor de party.

Normaal als je aankomt kun je zowel de pportjes rechts als links gebruiken om naar binnen te komen.
Met een party is dat de rechter poortjes en dan de linker voor de gewone bezoeker (van 16.00 tot 19.00).
Als je door het pportje bent met je speciale party ticket krijg je gelijk een bandje om je pols dat aantoont dat je een party bezoeker bent...

freddyfingers
08-11-09, 09:00
begrijp ik het goed dat je bijkomend moet betalen voor toegang tot magic kingdom van 19u tot midnight owv deze christmass party?

Ik heb de rekening gemaakt --> voor ons komt dit op 196 usd????

We zijn van 1 dec tot 8 dec in orlando en hebben voor die periode tickets voor disney.
Is dit event waard om 200 dollar en plus te betalen?

Is er nog een ander vuurwerk en avondparade los van de christmass party?

Teleton
08-11-09, 09:45
begrijp ik het goed ?

Yip! Of het de moeite waard is, blijft een persoonlijke afweging. Maar er is genoeg Gratis Kerstsfeer in de periode dat julie er zijn. Denk aan De Lichtjes in de Hollywood Studio's en de opnamen voor de ABC Kerstshows op 3, 4 en 5 december in MK. Veel optredens en een speciale, uitgebreide parade, je kijkt je ogen uit maar reken op grote drukte. Je kunt ook 'gewoon' op woensdag- en zaterdagavond naar MK gaan, inclusief het gebruikelijke vuurwerk. En vergeet de grote kerstvoorstelling in Epcot niet, reken op grote drukte en combineer je bezoek met een diner in een van de restaurants, zodat je een gegarandeerde zitplaats in het theater hebt. De avonden in Seaworld zijn overigens ook erg sfeervol en je betaalt geen toeslag.

Zelf hebben we wel een bezoek aan MVMCP gepland, maar we kopen de kaartjes ter plekke. Mocht het onverhoopt niet voldoende dooien dan kunnen we gemakkelijker met de planning schuiven[-o<

Angmars
01-01-10, 21:35
Geweldig zo'n forum. Wij waren lekker om 16.15 uur in het park ipv pas om 19.00 uur.

beccie25
21-07-10, 11:28
nu zijn wij eind november begin december daar
en wil ik juist wat dingen aan inplannen qua character dining, en de wishes dessert party (ik weet het een beetje laat) maar wil wel graag naar de christmas party maar dan een andere dag dan dat dit evenement plaats vind, daar willen we aparte kaartjes voor kopen
alleeen heeft iemand enig idee wanneer disney deze data bekend maakt?

ik zit totaal met mijn neus te kijken
heb de data al gevonden
voor iedereen die ook geinteresseerd is deze link:
http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/events.htm

Sunshine State
01-10-10, 13:24
Ik heb de etickets mbt Very Merry Christmas Party, vandaag geboekt.
De datum 8 November dan zijn we er nog net, krijgen we toch een kerst sfeertje mee...

http://disneyworld.disney.go.com/parks/magic-kingdom/special-events/mickeys-very-merry-christmas-party/#/Dates

En een paar uur later de etickets in mijn mailbox hoppa.
We zijn er erg ........benieuwd naar...:grin:

flowerscaper
05-10-10, 16:29
Echt balen dat gaan wij net niet redden,,

Sunshine State
05-10-10, 20:48
Wij redden het net aan, we gaan de een paar dagen later alweer naar huis, maar zo maken we toch wat kerstsfeer en stemming mee..

Autumnspirit
06-10-10, 20:47
Wij hebben kaartjes voor de 18e november geboekt. En ik moet zeggen ik was als een kind zo blij toen dat geregeld was. Mijn ogen beginnen al te glinsteren als kerstballen als ik denk aan de kerstsfeer in Disney. Ik hoop alleen dat mijn verwachtingen dadelijk niet te hoog blijken te zijn.

Sunshine State
06-10-10, 21:33
Ik geloof nooit dat je teleurgesteld kunt raken..
Wij vinden de haloween al helemaal mooi aangekleed, laat staan de kerstsfeer... Ik neem mij fotocamera mee, en ik weet zeker dat ik wat foto's neem :mrgreen:

Met deze foto's kan ik een fotoverhaal vullen denk ik :-k

calypso
07-10-10, 07:26
Kerst is wat mij betreft de mooiste tijd in Disneyworld!!

Sunshine State
07-10-10, 08:44
Kerst is wat mij betreft de mooiste tijd in Disneyworld!!

De echte Kerst perionde zit ervoor ons niet in, dan kan ik niet op vakantie.. dan hebben we het gewoon weg te druk. Maar ben helemaal in mijn nopjes om een induk te krijgen op 8 November :D..

beccie25
14-10-10, 23:02
hallo allemaal
heb het hele topic nogmaals doorgelezen en lees wel wat terug over het vantevoren bestellen van kaartjes, maar lees ook dat anderen ze gewoon ter plaatse kopen
we willen begin december, of de 2e of de 7e naar mvmcp
wat is jullie ervaring? van tevoren toch liever bestellen omdat het toch vaak is uitverkocht, (als we rond 4 uur de kaartjes gaan kopen) of toch ter plaatse?
zit een beetje te twijfelen omdat we maar weinig rustdagen ingebouwd hebben tussen de dagen van de parken in en daarom het niet zeker weten wanneer we dit willen doen, of dat we het toch achter een dag disney aanplakken.....
vandaar maar lijkt me echt prachtig om mee te maken, vooral omdat we alledrie gek van de disney en kerst sfeer zijn
bedankt voor de afviezen
groetjes rebecca

Sunshine State
15-10-10, 07:59
Wij hebben het maar vastgelegd, omdat we het gewoon willen meemaken, dan zou het heel wrang zijn, wanneer we bij de kassa staan, en de kaarten zijn uitverkocht. Het is toch op is op..

In het geval je het nog niet zeker weet... of jullie de Christmas Party willen bezoeken, kun je de gok nemen. Er is een risico dat de kaarten niet meer voorhanden zijn.

Op het moment dat je beslist ..... we gaan er toch heen, dan zou ik het gewoon vastleggen... ja toch.

PENPE
15-10-10, 12:17
Wij kopen de tickets voor de Disney Party's altijd 'last-minute' ter plekke bij de Disney Outlet in Premium Outlet. De reden hiervoor is dat wij dan een avond kunnen uitzoeken waarvan wij aan de hand vd weersverwachting weten dat het dan goed (vooral droog) weer is.

Vorig jaar zouden wij eerst ook voor een bepaalde datum in december de tickets al ruim van te voren via internet bestellen en hebben dan toen toch maar niet gedaan. Dat was ons geluk want die bewuste avond die we dan wilden boeken is compleet verregend, wij gingen toen 2 dagen later en hadden een zwoele avond waarbij we gewoon in onze tee's konden lopen.. :-\"

http://penpeintheusa-dec2009.blogspot.com/2009/12/mickeys-very-merry-christmas-party.html

Dus ik zou aan de hand van de beschikbare data een lijstje maken en dan een mooie dag/avond uitzoeken want als je wegregend is echt zonde...

Behalve bij Disney Outlet zijn de tickets ook in Disney Store verkrijgbaar en zij kunnen uiteraard ook zien of er nog tickets beschikbaar zijn. Dus als je met shoppen langs een Disneywinkel komt, altijd vd zekerheid ff checken :wink:

Groetjes,
Pieter & Petra

Chanti
15-10-10, 14:20
Kerst is wat mij betreft de mooiste tijd in Disneyworld!!

Ik sluit me hier helemaal bij aan!!

En MVMCP heeft wat mij betreft de gaafste parade!! Wij hebben genoten! Het is wel zo, als je echt tijdens de kersttijd gaat dan is het niet heel bijzonder want dan zijn die parades en het vuurwerk er ook, maar als je voor 18 december gaat (volgens mij) is het heel speciaal.=D>

mattrob
15-10-10, 15:23
Het is wel zo, als je echt tijdens de kersttijd gaat dan is het niet heel bijzonder want dan zijn die parades en het vuurwerk er ook, maar als je voor 18 december gaat (volgens mij) is het heel speciaal.=D>

Dat was ook voor ons de reden om hier niet heen te gaan, omdat wij er juist met de Kerstperiode zelf zitten, en veel van de extra's van MVMCP zijn er dan ook 'normaal' te zien. Dus naar mijn idee, voornamelijk interessant als je er met de echte Kerstperiode niet bent of voor de rest toch niet naar Disney gaat, en dus een soort eendaags pas hiermee koopt. Wij hebben Annual Pass, en dan is dit toch weer extra.

beccie25
15-10-10, 20:07
Dus ik zou aan de hand van de beschikbare data een lijstje maken en dan een mooie dag/avond uitzoeken want als je wegregend is echt zonde...

Behalve bij Disney Outlet zijn de tickets ook in Disney Store verkrijgbaar en zij kunnen uiteraard ook zien of er nog tickets beschikbaar zijn. Dus als je met shoppen langs een Disneywinkel komt, altijd vd zekerheid ff checken :wink:

Groetjes,
Pieter & Petra

thanks voor dit advies, want deze store gaan we of coure bezoeken, hahahahaha
maa ris idd wel een goede tip want wist niet dat ze hier ook te koop waren, dacht alleen aan de kassa's bij disney
dan gaan we er toch voor om ze ter plaatse te koipen (als mijn reisgenoten het hier mee eens zijn ;)) ga ook nog even je verslag van vorig jaar lezen
thank you very very much!

calypso
17-10-10, 10:12
Nog een TIP:
Als je naar Disney gaat gedurende de kerstperiode en je koopt een parkeerticket, kijk dan goed naar dit ticket, Disney geeft in deze periode regelmatig gratis pin's weg. Dit staat dan op het parkeerticket welke je dan moet inleveren in de Disney shop op main street.
Deze is alleen geldig voor de dag waarop het ticket is gekocht, dus mis dit niet.....
heb al diverse gratis pin's hierdoor kunnen ophalen. :-)

A.Hofman
19-10-10, 00:26
Ik heb de etickets mbt Very Merry Christmas Party, vandaag geboekt.
De datum 8 November dan zijn we er nog net, krijgen we toch een kerst sfeertje mee...



Wij hebben ook geboekt voor de 8e november! Zo vroeg in het jaar hebben we nog nooit kerst gevierd.:grin:

Sunshine State
19-10-10, 08:50
Wordt ook voor ons een hele vroege kerst ervaring \\:D/..
Het lijkt ons helemaal te gek, Disney kennende wordt je spontaan vrolijk bij het lopen door de mainstreet, de vrolijke muziek heeft een giga invloed op je, dat kan niet anders dan genieten worden. We kunnen er nu al naar uit kijken.

Chanti
19-10-10, 14:05
Ik ben een echte kerst-kip en voor mij is de kerstsfeer in Disney ook echt het kersje op de al zalige ghirardelli's ijscoupe ;)

calypso
19-10-10, 17:22
Even offtopic :

Voor de mensen die in November-January gaan nog een tip, Ga eens naar ICE (http://www.gaylordhotels.com/gaylord-palms/best-of-florida-christmas/ice-experience/index.html?intcmp=gp-pl=lNav-cid=bofc-ice) in het Gaylord Hotel (http://www.gaylordhotels.com/gaylord-palms/best-of-florida-christmas/ice-experience/index.html?intcmp=gp-pl=lNav-cid=bofc-ice). Heel erg leuk om te doen en te zien.

Ben er zelf in 2008 geweest en heb toch een leuk gehad, en koud heb je het niet met die jassen aan :-)

Mijn foto's ervan klik hier (http://reindersh.smugmug.com/Vacation/2008/2008-12-14-ICE-Tentoonstelling/6826719_Cx7mJ#436315071_wmQZG)

Elisa
01-11-10, 00:20
Wij zijn bezig onze vakantie voor nov 2011 te plannen (jaja we zijn er vroeg bij!) en we willen zeker naar MVMCP. Sterker nog dat is de reden dat we pas in nov gaan.
We hebben inmiddels besloten enkel Orlando aan te doen en vroegen ons af of het nog steeds zo is dat je om 16.00 al naar binnen kan? Want dan kopen we geen dagticket voor MK, zijn maar een stuk of 3 attracties die we daar aan willen doen, voor de rest willen we genieten van de parade, vuurwerk etc.

calypso
01-05-11, 22:30
Voor de mensen die ernatoe willen de datums zijn nu ook bekend en tickets kunnen besteld worden:
Bron :WDW

Mickey's Very Merry Christmas Party is a special event held each winter on select nights at Magic Kingdom theme park. Purchase of an additional event admission ticket is required to attend Mickey's Very Merry Christmas Party. This festive celebration is filled with live entertainment, spectacular fireworks and an oh-so-jolly holiday parade.

Celebrate the magic of the season in the holiday wonderland of Magic Kingdom theme park. Gather with loved ones for a festive sight- and sound-filled special event that is sure to make you merry! *Entertainment is subject to change without notice.
**Advance tickets are for sale up to and including the day prior to the event. Advance purchase savings is available for the events on November 8, 9, 11, 13, 15, 18, 27, 29, 30 and December 2, 4, 6, 7, 9, 11, 13, 14, 16 and 18.

mrjojo13
27-02-12, 22:06
Hoi,

Ik vraag me af wanneer WDW in [-o< kerstsfeer wordt omgetoverd.
Is er hiervoor al een datum bekend voor 2012?

Greez
Johan

Njit
28-02-12, 07:40
Hier staan alle special events: http://disneyworld.disney.go.com/special-events/
Mickey's Very Merry Christmas Party begint vanaf november. Staat alleen nog niet bij vanaf welke dag :)

esther 1972
15-05-12, 09:13
De datums staan erop, op de site van waltdisney world. wij gaan 23 november. en nu had ik nog wel een vraag. op de site van wdw kon je de kaartjes al bestellen, is dat een aanrader of kan je ze beter daar kopen.? We hebben al een 7 dagen pas gekocht.

Teleton
15-05-12, 09:29
, is dat een aanrader of kan je ze beter daar kopen.? We hebben al een 7 dagen pas gekocht. Het aantal beschikbare toegangskaarten per avond is beperkt, sommige avonden (zeker in december) zijn al vrij vroeg uitverkocht. Voor november zou je het risico kunnen nemen, maar ja....waarom zou je ze eigenlijk niet bestellen? Vooraf bestellen is immers voordeliger!

Overigens is er op 23 november (http://disneyworld.disney.go.com/parks/magic-kingdom/special-events/mickeys-very-merry-christmas-party/)geen MVMCP!

esther 1972
15-05-12, 11:40
We widen net op 23 november gaan maar dan vertrekken we. ik heb op de site gekekenmaar snap het niet heel goed, er staan datums en daarachter prijzen en dan staan daaronder ook die zelfde datums en dan staat erachter verkoop begint die datum. kan iemand mij daar raad over geven voordat ik tickets koop waar ik niets aan heb. Heb namelijk nog nooit kaartjes gekocht voor iets in amerika op internet..

Mushu
15-05-12, 12:16
Op de site staan de prijzen voor de kaartjes op een bepaalde datum voor kinderen en volwassenen. Je kan ook op de dag zelf kaartjes kopen, dan staat er achter dat de verkoopdatum gelijk is aan de dag waarvoor je het kaartje koopt. Die kaartjes zijn dan wel duurder.
Het is dus aan te raden om vooraf kaartjes te kopen, dan ben je goedkoper uit en weet je zeker dat ze niet uitverkocht zijn.

Ik heb ooit jaarkaarten via de Disney site gekocht en MVMCP via de telefoon en dat is beide keren goed gegaan. Kreeg de kaarten netjes per post.

epfan
13-08-13, 10:10
Hallo allemaal,

Nog een kleine 3 maanden en ik ga eindelijk naar Orlando nu zag ik dat disney al met zijn kerstopeningen bezig is dan. Nu wil ik dit al jaren in Parijs doen maar nog nooit de tijd gehad en is het de kans om dit in Het Magic Kingdom te doen. Nu vraag ik mij af of iemand hier al ervaring mee heeft met dit event. Zo ja is dit zeer druk bezocht ( zouden op 11 november, de 2e party gaan)
Wat zijn zo de dingen die we zeker moeten bezoeken of enkele andere tips zijn altijd welkom.

Boris

Ebelix
13-08-13, 13:04
Het is een gewild evenement. Wij hebben het in 2011 bezocht. Je moet zorgen dat je van te voren kaarten hebt. Deze kan je nu al bij Disney online kopen. VAnaf 4 uur 's middags mag je met die kaarten naar binnen. Wij vonden het heel erg leuk om te bezoeken.

Michael66
20-11-13, 11:57
Waarom heet het eigenlijk Mickey's VERY merry Christmas Party?

Dat lees je in Mickey's VERY merry Christmas story!
Op de Facebook pagina van het Florida Forum: http://on.fb.me/1jlYL4U

http://img585.imageshack.us/img585/2249/m1lp.jpg (http://on.fb.me/1jlYL4U)

marjolijne
31-08-14, 13:00
Wij zijn begin November een weekje in Orlando.
We (3 shoppende dames:D) hebben besloten om niet naar Disney te gaan.
Maar nu is er wel de Mickey's very merry christmas party.

Misschien toch leuk om dan een avondje heen te gaan.
Maar hoe druk is het dan in de parken?
Als we er heen gaan willen we in de middag (na 16:00 uur) wel nog wat attracties doen.
Maar geen uur willen wachten.

Volgens de crowd calender is het die week erg rustig, maar ja is dat tijdens die avonden ook?

Mushu
31-08-14, 13:17
Begin november zal het nog niet heel druk zijn tijdens MVMCP. Als jullie er om 16u zijn en niet te veel tijd besteden aan het diner (zorg dat je in de middag lekker gegeten hebt) dan kan je echt heel veel doen zonder een uur in de rij te staan. Kijk wel even op internet welke attracties na 19u (als het feest begint) open zijn, dan kan je die attracties die dan gesloten zijn nog voor die tijd doen. En vergeet ook niet de speciale feest dingen te doen/zien want anders had je net zo goed overdag kunnen gaan met een normaal kaartje.

calypso
31-08-14, 13:50
Ga zelf ook weer dit jaar in begin November (13 en 20 November) naar de MVMCP en die zijn meestal best goed te doen.
Jazeker het is er wat drukker dan een normale avond rond die tijd maar niet zo dat je er niet kunt rondlopen zoals bv. in de laatste week van het jaar.
Alleen de allereerst avond is meestal erg druk omdat het dan nog nieuw is. Dus die zou ik persoonlijk mijden, meestal is die avond ook wel uitverkocht.
laat het vooral over je heen gaan de atmossfeer en geniet van de extra dingen die er zijn zoals de shows, vuurwerk, gratis warme chocolade melk en koekjes.
Die attracties kun je elke dag doen die gaan niet weg, maar de sfeer rond die parties doe je niet elke dag.

Dirk
31-08-14, 16:10
Hallo
Op de avonden dat er geen Verry Merry Christmas party is ,is het park dan wel in kerststsfeer of is het als een gewone Disney avond. Ik bedoel voornamelijk het vuurwerk en de parade's in de avond..

Mushu
31-08-14, 16:14
Is wel in kerstsfeer maar wel de gewone parade en vuurwerkshow. Dus een gewone Disneyavond in de kerstperiode.

beccie25
27-09-14, 18:41
yess tickets geboekt voor 9 december!!! zin in!

peterwoudje
29-10-14, 15:56
Wij hebben een jaarpas van de disney parken met blockout dates, als we in de middag gaan kunnen we dan gewoon in de avond blijven en very merry meemaken ( behoudens gebruik kunnen maken van de attracties) ?

Mushu
29-10-14, 16:08
Wij hebben een jaarpas van de disney parken met blockout dates, als we in de middag gaan kunnen we dan gewoon in de avond blijven en very merry meemaken ( behoudens gebruik kunnen maken van de attracties) ?
Nee, je moet echt een kaartje voor de Party kopen om in het Magic Kingdom te mogen blijven. Op verschillende punten in het park staan Disney medewerkers te controleren of je een wristband hebt voor de party. Als je die niet hebt word je naar de uitgang gewezen. Als je een andere route probeert kom je uiteindelijk toch weer een medewerker tegen die je de andere kant op stuurt. In theorie zou je ergens op een bankje kunnen gaan zitten of niet te ver rondlopen zodat je geen medewerker tegenkomt en zo toch kunnen blijven. Maar dat is natuurlijk illegaal en je hebt er ook niets aan. Het feest is vooral leuk vanwege de andere shows, parade, vuurwerk (misschien kan je dat nog zien vanaf je bankje), de "gratis" hot choco en cookies en de sfeer. Vanaf je bankje ga je dat niet helemaal ervaren :). Je krijgt voor sommige data wel korting als jaarkaarthouder (in het verleden in ieder geval). Niet iedereen vindt het de prijs waard dus verdiep je er goed in want de kaartjes zijn niet heel goedkoop (zeker als je al een jaarkaart hebt).

Michael66
26-02-15, 11:58
De data voor 2015 zijn al bekend:

http://s7.postimg.org/mjeswzgwr/11021269_1561607350755357_5369641998880873813_n.jp g

moonlight91
26-02-15, 14:03
Mmm wij zijn er pas de 19 de..
maar is het niet zo dat in de kerstweek de kerstparade gewoon dagelijks is ...

frankz
27-02-15, 21:04
zijn de kaarten ook al te bestellen???