PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Xinhier



xinhier
29-01-10, 08:28
hallo,

Ben in 1986 in Florida geweest. Vond het toen prachtig en zou nu dan ook graag met mijn echtgenoot en dochter van 10 naar ginder willen gaan, want ik denk dat ze nu op een leeftijd is waar ze begrijpt wat ze ziet en er ook van kan genieten

Wij zijn van plan naar Orlando te gaan voor 1 maand, vliegtuigtickets liggen vast, al de rest moet ik nog zoeken, en daarvoor kan ik alle hulp gebruiken die er is, en zo ben ik dus op dit forum terechtgekomen.

Dank bij voorbaat voor alle info

christel

Teleton
29-01-10, 11:25
Ben in 1986 in Florida geweest. Hallo Christel en familie. Welkom op het Florida Forum. Al weer een oudgediende die na vele jaren terugkeert en de rest van de familie ook maar probeert aan te steken met het vurrukkulijke Floridavirus. Een beter bewijs dat het nooit uit je gestel gaat, kan je niet leveren. En dan gelijk maar voor een maand, wel ja....;).

Maken jullie een rondje of blijven jullie op één plek? En wordt het dan een villa, een resort of een leuk hotelletje? Hoe dan ook, stel gerust je vragen als je door de palmbomen het strand niet meer kunt zien. Er loopt hier altijd wel een verdwaalde floridafan rond die je verder wil helpen! Veel plezier hier!

xinhier
29-01-10, 12:16
Het is iets dat je inderdaad nooit kwijtraakt. Was toen enthousiast, en ben dat nu zeker nog altijd, probeer nu hubby en dochter ook zover te krijgen (dochter is geen probleem, hubby durft al wat moeilijker te doen(vindt het allemaal nogal duur))
Als je toch al zoveel moet betalen voor een vliegtuigticket vind ik dat je er evengoed een langere periode kan verblijven.
Dochter staat erop dat we een villa met zwembad huren dus ... mama is op zoek. We dachten in Orlando te blijven, daar het in die periode toch wel warm is, en je dus zo nu en dan wel een rustdag nodig hebt, maar gaan zowiezo ook een huurwagen nemen voor de volledige periode dus zullen we ook wel andere daguitstapjes maken.

Enige wat momenteel vastligt zijn de tickets met united via washington, vertrek 8 juli, terug 7 augustus.
Al de rest ben ik momenteel aan het bijeenzoeken, en dit forum is een bron van informatie
Indien jullie tips hebben zijn die altijd welkom

christel