PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: patriciap



patriciap
28-01-10, 14:30
Hallo Allemaal,

Al over een aantal dagen namelijk 12 februari ga ik samen met m'n man en ouders voor 2 weken naar Florida. We vliegen naar miami en ook weer vanaf miami terug. Ben nog niet eerder naar Florida geweest. Mijn enige amerikaanse ervaring is van 2 weken geleden toen ben ik voor een week naar San Francisco geweest, dat was in ieder geval geweldig ben dus zeer benieuwd hoe florida is.

Groet Patricia

Ta2 Gerrit
28-01-10, 14:47
Hallo Patricia, en welkom op dit fraaie en vooral informatieve Florum.
Twee weken geleden de US Westkust en over twee weken naar het zonnige zuiden, toe maar.

Nou heb dus nog maar 14 dagen om dit hele forum door te spitten. Tijd tekort, eigenlijk.
Maar je zult ongetwijfeld vele tips en weetjes tegenkomen waar je wat aan hebt.
En mocht je nog vragen hebben, kun je ze ook gewoon stellen.

Je kunt ook veel vinden via de index en de zoekfunctie (boven aan iedere pagina) van dit forum.
Veel plezier met de voorbereiding, en natuurlijk jullie verblijf in de Sunshine State.

Francien
28-01-10, 17:25
Zo Patricia, net bekomen van je jetlag\\:D/ en huppekee:razz: daar gaat ze weer!!!! Florida is zo'n geweldige staat, ik zou continue heen en weer vliegen als het moest. Ik zit nu op ongeveer 5x per jaar en dat maakt me gelukkig:-({|= . Welkom dus op dit fijne Forum, maar nu willen we graag alle details van die 2 geweldige tropische weken die je voor de boeg hebt. Wellicht kunnen wij met zijn allen je nog aanbevelingen doen of zaken afraden, zodat je eerste encounter met onze heerlijke Sunshine State fantastisch gaat worden......