PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: marjoo.net (marjolein)



marjoo.net
28-01-10, 13:27
Hallo,

Ik ben Marjolein, ik ben 23 en vlieg 27 Mei voor 2 weken naar Orlando. Vorig jaar ben ik flink aangestoken door het Amerika virus na een bezoek naar Los Angeles en daarom hebben mijn vriendin en ik besloten om dit jaar naar Florida te gaan. Ik ben al maandelijks te vinden op dit leuke forum alleen was ik altijd alleen maar een stiekeme lezer ;). Sinds we eergisteravond impulsief ineens vliegtickets in ons mandje hadden zitten bij vliegwinkel.nl en die daarna ook daadwerkelijk betaald hadden dacht ik dat het maar eens tijd zou worden om me hier te registreren!

Van 27mei tot 10Juni zitten wij dus met z'n tweeen in Florida, dat staat al vast. We zijn nu hard op zoek naar een huurauto en een villa maar er is zoveel keus! Zoveel verschillende opties! Soms kun je door de bomen het bos niet meer zien dus ik ben heel blij dat ik op dit forum ben terechtgekomen! :p

Nou, dit was mijn 'even voorstellen'-topic! ;)

Groetjes Marjolein

Teleton
28-01-10, 16:56
Ik ben al maandelijks te vinden op dit leuke forum alleen was ik altijd alleen maar een stiekeme lezer...

Leuk, zo´n periodieke stiekemerd...;). Hallo Marjolein en company en welkom op dit vriendelijke forum vol Floridasuelen, Orlandofielen en Miamilogen die hun lotgenoten met plezier door de bomen het bos weer laten zien, ook wanneer zij geen keuze kunnen maken uit het enorme aanbod.

De moeilijkste opgave is vaak de keuze voor de villa want er zijn er inderdaad duizenden. Om de keuze gemakkelijker te maken kan je je eerst orienteren op de community waar je zou willen verblijven. Wil je in de ´buitenwijken´, dichtbij outlets, parken, malls? Dan kijk je naar de prijs en de ligging van de villa, et voila dan maar hopen dat de villa van je keuze nog beschikbaar is. Willen jullie overigens particulier huren of via een van de bekende aanbieders hier?

Over de autohuur is hier ook al veel info, maar dat heb je vast stiekem ook al gezien. Voor velen gaat de voorkleur uit naar een lekkere midsize suv die dan in de regel vanwege de aantrekkelijke voorwaarden bij onze Duitse vrienden van usareisen.de wordt gemieted.

Mogen we van jullie ook een reisverslag tegemoet zien? Zo leuk om te lezen welke avonturen mensen allemaal in Florida beleven. Hoe dan ook, veel plezier, hier!

marjoo.net
29-01-10, 10:22
Bedankt, Teleton! - voor de verwelkoming ;)

Ja, we maken waarschijnlijk een fotoblog aan in mei!

Ik moet nog even flink researchen welke community ons zou aantrekken. We zijn beide shop-a-holic's maar houden ook wel van wat rust! Ik ga dus nog maar even flink zoeken! Ook naar de pro's & cons van particulier huren! Ik vindt dat toch wel een beetje eng ofzo.. maar ik spit wel even de ervaringen van de mensen op dit forum door! :)

Groetjes!

Teleton
29-01-10, 10:53
Ik ga dus nog maar even flink zoeken! Leuk hoor, allemaal gratis voorpret. En vragen staat hier vrij he?

Nog even voor wat betreft de auto; kijk vooral ook naar het onderdevijfentwintigjarigenplan van usareisen.de. Jeugdige reizigers betalen nu eenmaal een toeslag, maar bij hen schijnt dat mee te vallen. Maar misschien is je vriendin wel boven de 25 en is zij de permanente BOB.....