PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Stephan: jaarwisseling 2005/6



Stephan
15-08-05, 21:27
Hallo allemaal,

een paar dagen geleden geregistreerd, dag later reis geboekt en nu bezig om ons reisschema op orde te krijgen (fam bestaat uit pa,ma en zoon van 9 dus een paar parken zitten er wel in :D ).
Zoals jullie hieronder kunnen lezen gaan we drie weken en in die drie weken moeten er keuzes gemaakt worden. Ik weet nu waarom iedereen vaker naar florida gaat want het is zo mooi dat je bijna niet weet waar je wel en waar je niet heen moet gaan :shock:
Nu wil ik van jullie graag horen wat je van het schema vindt. Opmerkingen over alle zaken zijn welkom. Vooral tips over goede hotels zijn op dit moment welkom aangezien dit een grotere prioriteit heeft dan het invullen van de dagen. Ik ben in ieder geval nog niet zo thuis in de goede locaties voor eventuele hotels (ga denk ik toch ook via priceline proberen te boeken en dan zijn de zones dacht ik erg belangrijk?) en de afstanden tussen de verschillende plaatsen in florida.
OK gaan we dan:

23/12 arrival Ft Lauderdale
24/12 Ft. Lauderdale
25/12 Ft. Lauderdale moeten hotel nog boeken

26/12 Orlando denken aan Best Western Movieland orlando n.a.v. bericht
27/12 Orlando op het forum hier :D
28/12 Orlando
29/12 Orlando
30/12 Orlando

31/12 St.Pete Beach ipv Clearwater = goede keus qua ligging+ uitjes?
01/01 St.Pete Beach Moeten het hotel hier nog boeken
02/01 St.Pete Beach

03/01 Sarasota The helmsley Sandcastle Hotel ,nav revieuw Natasja :)
04/01 Sarasota waarvoor dank!
05/01 Sarasota
06/01 Sarasota

07/01 Fort Meyers Beach Hotel moeten we nog boeken
08/01 Fort Meyers Beach
09/01 Fort Meyers Beach
10/01 Fort Meyers Beach

11/01 Fort Lauderdale Hotel moeten we nog boeken
12/01 Fort Lauderdale

13/01 Retour Home :(


Pfewww dat was de opsomming ik hoop dat jullie willen schieten en mailen wat er in je opkomt want als ik alles op het forum zo een beetje lees zit er hier een hoop kennis.
Alvast many thanks.

Njit
15-08-05, 21:32
- Weet je ook al global wat je in die plaatsen wilt gaan doen? Dan kunnen wij ook beter inschatten of je daar dan genoeg tijd voor hebt.
- In welke periode willen jullie gaan?
- Wat willen jullie aan hotels uitgeven?

Njit
15-08-05, 21:52
Mooi rondje trouwens :)

http://img82.imageshack.us/img82/7843/routeflorida3zk.th.jpg (http://img82.imageshack.us/my.php?image=routeflorida3zk.jpg)

loef1900
15-08-05, 23:02
- - In welke periode willen jullie gaan?

Volgens mij december/januari als ik het goed lees :wink:

Njit
15-08-05, 23:21
- - In welke periode willen jullie gaan?

Volgens mij december/januari als ik het goed lees :wink:

Njit slaat zichzelf op z'n hoofd... Domme domme domme domme Njit :)

Lia
15-08-05, 23:33
He Njit, heb je voor mij ook zo'n mooi kaartje van mijn route.
Please, please, please........

Njit
15-08-05, 23:40
He Njit, heb je voor mij ook zo'n mooi kaartje van mijn route.
Please, please, please........

Ik moet me volgens mij gaan verhuren als 'FloridaForum Plaatjes en Praatjes maker' :)
Ik kan nog niet een complete route vinden op je weblog. Staan nog veel ?? in...

Lia
15-08-05, 23:45
aaaahhhh, alleen de weg langs de west en de oostkust is nog optioneel, we blijven waar we het mooi en leuk vinden, daar kan je toch wel wat mee, als plaatjes- en praatjesmaker :wink:

Stephan
15-08-05, 23:47
Njit, ik wil je alvast bedanken voor het maken van "ons" plaatje :D

Super !!

Voor wat betreft de periode....need i say more LOL

Ehh de exacte invulling van de dagen zijn we nog mee bezig, zit net mattrob zijn verslag te lezen en ben, naar aanleiding van dat verslag,nu eerst bezig de auto (equinox) te regelen bij usareisen.de Ben alleen niet helemaal zeker van welk verzekeringspakket hij toen heeft genomen. op de site lees ik er twee en mattrob noemt de ned uitvoering Alamo Gold. Denk voorzichtig dat hij super inklusiv bedoeld maar heb het, via zijn weblog, voor de zekerheid even nagevraagd.

:roll: heel voorzichtig voel ik ook al aan dat ik heeeeeeel misschien nog een mailtje naar hem stuur voor info over priceline

gr.stephan

Eric
15-08-05, 23:56
Dat kun je rustig doen hoor, hij is een echte expert op dat gebied.
Het grote verschil tussen de twee Alamo paketten is, dat je met een Gold pakket 3 extra bestuurders mag gebruiken, als je zeker weet dat je alles zelf rijd, is het all inclusive pakket voordeliger.
Eric

Njit
16-08-05, 00:00
aaaahhhh, alleen de weg langs de west en de oostkust is nog optioneel, we blijven waar we het mooi en leuk vinden, daar kan je toch wel wat mee, als plaatjes- en praatjesmaker :wink:

http://img90.imageshack.us/img90/8391/routefloridalia0pn.th.jpg (http://img90.imageshack.us/my.php?image=routefloridalia0pn.jpg)

Mocht je het plaatje op de Weblog willen plaatsen: http://forum.web-log.nl/viewtopic.php?t=13378

Om het plaatje net zo te plaatsen als in het Forum kun je gewoon dezelfde code gebruiken.

Lia
16-08-05, 00:06
SUPER SUPER SUPER
Echt heel leuk, dat heb je snel gedaan zeg!
ben je hartstikke dankbaar.
:lol:

Njit
16-08-05, 00:07
Het grote verschil tussen de twee Alamo paketten is, dat je met een Gold pakket 3 extra bestuurders mag gebruiken, als je zeker weet dat je alles zelf rijd, is het all inclusive pakket voordeliger.

Het andere verschil is de extra tank benzine die je bij Gold krijgt. Voor het extra bedrag krijg jij de auto niet volgetank :)

Lia
16-08-05, 00:14
ben ook een beetje blond, hoe zet ik dat vreselijk mooie plaatje op mijn log???? hellepie!!!

Stephan
16-08-05, 00:20
Jongens een misverstand.... op de weblog van mattrob beschrijft hij dat hij een auto heeft gehuurd bij usareisen.de. Hij heeft het daarna over het feit dat hij een soort van vergelijkbaar pakket heeft als bij alomo nederland te weten het alamo gold pakket.
Echter, nu komt het, op de site van usareisen de = een duitse site, wordt er geen alamo gold pakket genoemd!
Ze hebben het daar over super spar plus + super inklusiv plus.
Nu dus aan mattrob de vraag gesteld wat hij heeft genomen..gok op de laatste maar voor de zekerheid ff nagevraagd door een reactie te geven op zijn weblog (nu maar hopen dat hij dit leest) :lol:

Njit
16-08-05, 00:28
Echter, nu komt het, op de site van usareisen de = een duitse site, wordt er geen alamo gold pakket genoemd!
Ze hebben het daar over super spar plus + super inklusiv plus.

Hier even gekeken: http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/index_so.htm
De verschillen die ik zo zie is dat bij Super Inclusiv Plus er CPP en een extra tank benzine zit.

Alamo in NL heeft wel iets vergelijkbaars maar helemaal hetzelfde is het volgens mij niet:
http://www.exit-reizen.nl/reizen/huurautos/alamo_main.html#inklusive

Maar Mattrob zal wel kunnen vertellen wat de verschillen zijn :)

Stephan
16-08-05, 11:29
Mattrob heeft me een mailtje gestuurd waarin hij e.e.a. heeft toegelicht. Heeft gekozen voor het Super-Plus-Inklusiv pakket wat vergelijkbaar is met het nederlandse Alamo-gold pakket.

Belangrijkste overweging was dat er bij dat pakket door meer personen dan alleen degene die de auto huurt gereden mag worden!
Die extra tank met een waarde van 30 dollar is het i.i.g. niet geweest :wink:

Overigens bleek de chevrolet equinox niet aanwezig te zijn en kreeg mattrob een vervangde auto.....een Trailblazer. Tsja het leven bestaat uit behelpen 8) 8)

gr.stephan