PDA

Bekijk Volledige Versie : "eigen" topics



bem007
27-01-10, 19:02
misschien heb ik het gewoon nog niet ontdekt, maar misschien is het handig om onder je id een linkje te maken naar alle berichtjes waar je op gereageerd hebt?

belgske
27-01-10, 19:37
Succes met je verdere zoektocht. ;)

Teleton
27-01-10, 19:48
misschien heb ik het gewoon nog niet ontdekt,

Klopt! Maar we hebben 't al....\\:D/\\:D/ Ik neem aan dat je dit bedoelt. Op dit overzicht zie je precies of je op een bericht hebt gereageerd.

http://img11.imageshack.us/img11/8813/afbeeldingforum.jpg

Nu we toch even de weg wijzen....Kijk ook even naar het gebruik van quotes/citaten. Het is niet nodig om een hele quote over te nemen. Soms kan je er een woord of zin uithalen, dan weet iedereen waar je op reageert. Moderatoren hebben er veel werk aan om overbodige quotes te verwijderen. Voor het lezen van de berichten is het ook veel handiger als niet alles dubbel in de topics staat.

Ta2 Gerrit
27-01-10, 20:53
Dank je wel, Ton. Ook wij zijn bezig met het "quote-probleem", want we hebben inderdaad regelmatig werk met quotes aanpassen cq verwijderen.

Ik begrijp overigens de vraag van bem007 wel een beetje. Zelf heb ik dat niet zo, want als Mod. (en nieuwsgierig ;-)) "lees" ik alle berichten, maar bijv.op het AA forum open je met de optie "View your posts", zodat je alleen je eigen posts, en diegene waar je op gereageerd hebt, ziet.

Ik weet eigenlijk niet eens of dat hier ook mogelijk is :oops:, simpelweg omdat ik eigenlijk altijd al nieuwsgierig geweest ben :-k
Een vraagje voor de techneuten van het mod./beheer team, dus.

bem007
28-01-10, 11:33
@ teleton, kun je me dan vertellen waar ik dat heb gedaan, want ik ben me er niet van bewust. voor mijn werk beheer ik ook een website, dus ik herken het probleem
:-)

knaapje
28-01-10, 11:51
In je profiel onder statistieken kan je toch je eigen berichten vinden?

Knaapje

Teleton
28-01-10, 11:55
;113867want ik ben me er niet van bewust. ....en als ik nu in je berichten kijk, doe je het ook niet..:-&:-&. Waarschijnlijk heb ik je verwisseld met een ander nieuw forumlid. Excuses daarvoor!

Njit
28-01-10, 12:59
Deze functie is al sinds 2007 beschikbaar :)
Zie Mijn discussies / Mijn berichten (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3858)

Ta2 Gerrit
28-01-10, 14:51
F*ck, zie je nou wel. Ik wist dat er wat zou moeten zijn. Nooit op gelet, of gebruikt.

Gracias, Martino.