PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Felix.Daan



Felix.Daan
26-01-10, 21:55
Wij zijn Felix & Danielle uit het brabantse Waspik.

Onze eerste reis naar Florida was in mei 2007. Om precies te zijn Orlando en omgeving. We hebben toen samen met mijn ouders, ons gezin en de gezinnen van mijn broer en zus een villa in Davenport gehuurd. Zonder een vast reisprogramma hebben we kennis gemaakt met de Amerikaanse gastvrijheid. We hebben de gebruikelijke parken bezocht en zijn natuurlijk aan het shoppen geslagen. In die 2 weken hebben de Amerikanen een positive onuitwisbare indruk bij ons achter gelaten. Dit jaar gaan we alleen met onze twee dochters Nova van 8 en Dali van 4,5. We zullen deze keer als hoogtepunt gaan zwemmen met dolfijnen in Discovery Cove. De voorpret is al in volle gang zeker met onze dagelijkse bezoeken aan het forum.


Groeten,

Felix

Teleton
27-01-10, 11:05
We zullen deze keer als hoogtepunt gaan zwemmen met dolfijnen in Discovery Cove. De voorpret is al in volle gang zeker met onze dagelijkse bezoeken aan het forum.

Hartelijk welkom op het Florida Forum, Felix & Family. Hier kan je voor veel voorpret en vakantietips terecht. Gaan jullie dit jaar weer in Mei? En wordt het een vaste villa of trekken jullie ook weer rond? Discovery Cove lijkt mij een heerlijk hoogtepunt, ook voor de meisjes. Is het een verrassing of gunnen jullie ze de voorpret? Voor beiden is wat te zeggen, natuurlijk. Misschien maken jullie ook wel een reisverslag, dan kunnen we allemaal meegenieten. Hoe dan ook, veel plezier van dit forum en voor straks een fijne vakantie gewenst.

Felix.Daan
27-01-10, 12:44
Hartelijk welkom op het Florida Forum, Felix & Family. Hier kan je voor veel voorpret en vakantietips terecht. Gaan jullie dit jaar weer in Mei? En wordt het een vaste villa of trekken jullie ook weer rond? Discovery Cove lijkt mij een heerlijk hoogtepunt, ook voor de meisjes. Is het een verrassing of gunnen jullie ze de voorpret? Voor beiden is wat te zeggen, natuurlijk. Misschien maken jullie ook wel een reisverslag, dan kunnen we allemaal meegenieten. Hoe dan ook, veel plezier van dit forum en voor straks een fijne vakantie gewenst.

We zullen dit keer een vaste basis hebben op Club Cortile. Vanuit de basis gaan we verschlillende trips maken. Tampa, Clearwater beach, Daytona beach en natuurlijk de verschillende shoppingmalls bezoeken.

pascalbrouwers
27-01-10, 13:39
Welkom Felix en Danielle,
Geweldig vooruitzicht hebben jullie
Discovery cove is helemaal top.
Houd er wel rekeing mee dat de jongste niet mag mee zwemmen met de dolfijnen.
Je moet minimaal 6 jaar zijn en kunnen zwemmen.
Voor de rest zal ook zij daar een hele leuke dag hebben, al is het maar voor het gratis snoep drinken enz
vel plezier met de voorbereidingen.

groet,
Pascal

baluga
27-01-10, 16:33
Hey, wat leuk!! Deze brabanders vertrekken ook de 29e en hebben Discovery Cove al geboekt. We zijn met 2 meiden van 8 en 10.

Groetjes, Baluga

Felix.Daan
27-01-10, 21:54
Hey, wat leuk!! Deze brabanders vertrekken ook de 29e en hebben Discovery Cove al geboekt. We zijn met 2 meiden van 8 en 10.

Groetjes, Baluga

Grappig zeg, wij zitten op 5 mei in Discovery Cove.

Groet,

Felix

Felix.Daan
27-01-10, 22:02
Welkom Felix en Danielle,
Geweldig vooruitzicht hebben jullie
Discovery cove is helemaal top.
Houd er wel rekeing mee dat de jongste niet mag mee zwemmen met de dolfijnen.
Je moet minimaal 6 jaar zijn en kunnen zwemmen.
Voor de rest zal ook zij daar een hele leuke dag hebben, al is het maar voor het gratis snoep drinken enz
vel plezier met de voorbereidingen.

groet,
Pascal

Hallo Pascal,

Dat de jongste helaas niet mag mee zwemmen hebben we inderdaad begrepen toen we aan het boeken waren. Ik heb gehoord dat ze de dolfijn wel mag aanraken vanaf het strandje (als ze dat al durft) .Bedankt voor de leuke reacties. Eindelijk mensen die ons een beetje begrijpen als we het enthousiast over de vakantie naar Florida hebben...

Groet,

Felix

pascalbrouwers
27-01-10, 22:15
Nou als je geluk hebt, mag je wellicht ook nog wel even met de kleine het water in om een mooie foto te maken.
Heb dit laatst ergens gelezen dat hier wel eens een uitzondering voor wordt gemaakt.

Wellicht dat zij er dan vanuit gaan dat je de foto's koopt die ze dan maken.. dus commercieel aantrekkelijk
Weet alleen niet meer of ik dit hier heb gelezen of op een ander forum...

1 ding is zeker dit wordt een geweldige dag.


Wij hebben 2 jaar geleden op advies van een DC mederwerker heel vroeg gezwommen met de dolfijnen.
Dan schijnen ze erg actief te zijn, tevens heb je dan nog een hele dag om gebruik te maken van de rest van het park.


Groet,
Pascal

baluga
28-01-10, 22:24
Ik begrijp wat je bedoelt, soms draaf ik ook een beetje door in mijn enthousiasme!!!!
Wij gaan 6 mei naar DC, heel veel plezier!

Groetjes, Baluga

Felix.Daan
28-01-10, 23:22
Dank je, jullie uiteraard ook heel veel plezier
en wellicht komen we elkaar tegen.

Groet,

Felix