PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Fien



Fien
26-01-10, 14:31
Dag iedereen,
deze zomer gaan wij voor de 2de keer naar Florida. Vorige keer dateert (alweer) van in 2007. Toen verbleven we 5 weken in een villa in Venice. Van daaruit hebben we dan een heel aantal dingen bezocht (the keys, Everglades, Tampa, Orlando,...). Een prachtige, heerlijke en rustige vakantie...
Deze keer nemen we onze dochter van (tegen dan) 1 jaar mee. We verblijven eerst twee weken in een villa in Orlando (Davenport) om de parken te bezoeken en verhuizen dan weer naar de westkust. We kunnen weer gewoon in Venice verblijven maar misschien zijn er nog leuke stadjes/dorpjes aan de westkust om te verblijven? Welke plaats krijgt jullie voorkeur? Kunnen jullie misschien ook een leuke villa aanbevelen?
Alvast heel erg bedankt!

Teleton
26-01-10, 18:31
Hallo Fien & Family, van harte welkom op dit vrolijke vakantieforum voor Floridaliefhebbers. Je loopt al lang mee hier, leuk dat je je nu voorstelt. Wat een leuke vooruitzichten hebben jullie, met de kleine meid naar Florida. Hoe lang blijven jullie deze keer, weer vijf weken? En hebben jullie een zwembad bij de villa om heerlijk met z'n drietjes te dobberen en te drijven? Veel plezier met de voorbereidingen gewenst en horen we straks hoe jullie het maken? Zoals je misschien wel weet, zijn we gek op reisverslagen.

Fien
27-01-10, 13:32
Hey hey!
We blijven twee weken in Orlando (mijn broer en zijn gezin zijn er dan ook, voor hen wordt het de eerste keer Amerika!) en daarna verhuizen we onder ons drietjes naar de westkust voor 5 weken.
Ik ga zeker mijn best doen om een blog te maken. Ik vind het zelf super leuk om reisverslagen te lezen, daar leer je zoveel van!

aggie
27-01-10, 14:45
Hoi Fien,

Welkom op dit leuke forum!! Wat een heerlijk vooruitzicht...7 weken Florida!!!=D> Wauw, dat wordt zeker een fantastische reis, zelf vinden wij de west kust ook erg mooi. Nou, heel veel plezier met de voorbereidingen:sun:

mineke
27-01-10, 16:05
Hallo Fien, ook namens mij een welkom op dit bijzonder leuke forum.
Wat een heerlijkheid 7 weken in Florida te mogen zijn, en ik zal je zeker gaan volgen als je een reisverslag gaat maken. Geniet maar vast van de voorpret en kijk uit voor de verslaving aan Florida, want die kan heel erg zijn.
grt. Mineke

Teleton
27-01-10, 16:27
Even een technische vraag, Fien: weet je zeker dat je reisverzekering gedurende 7 aaneengesloten weken geldig is? Doorlopende reisverzekeringen hebben namelijk een maximumperiode van 45 dagen. De moeite waard om ven te controleren.