PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: bisbis (De Beumertjes)



bisbis
24-01-10, 15:55
Hoi, wij gaan met z'n drietjes, man/vrouw/zoon van 12 dit jaar een rondreis door Florida maken. Wij zijn er nog nooit geweest, dus zijn wij bezig met informatie te verzamelen hoe wij deze vakantie op een leuke en spannende manier kunnen gaan doorbrengen. Wij zullen deze formum dus veel bezoeken om daar tips en andere belangrijke informatie af te halen.
Groet, De Beumertjes.

Lea
24-01-10, 16:10
Welkom op dit gezellig forum

In 2008 was ook onze eerste ontmoeting met Florida een rondreis.
Heb het destijds wel met een bus gedaan zeg maar kwam meer omdat ik als vrouw alleen het niet zag zitten om daar te gaan rijden nu spijt van als haren om mijn hoofd maar al met al toch veel gezien ( ook veel asfalt)

Hoe gaan jullie de rondreis maken , zelf rijden of ook georganiseerd en weet je ook al welke plekken je zeker wilt bezoeken?

In ieder geval al veel plezier met de voorpret en wees gewaarschuwd voor het Floridavirus waar iedereen hier zo'n beetje last van heeft ( wel prettig virus hoor)

bisbis
24-01-10, 19:25
Hoi,

wij hebben een auto gehuurd en rijden tegen de klok in Florida rond.
Wat wij van tevoren goed willen uitstippelen wat wij allemaal willen gaan zien..... eigenlijk alles maar dat is de duur van de reis te kort voor.
Dus keuzes maken, en dat vinden wij nog een hele uitzoekerij. Wij verblijven 4 dagen in Orlando, dag aankomst en vertrek meegerekend. De bedoeling is dat wij dan 2 parken willen bezoeken, maar, kom er maar eens uit welke en hoe je op de beste manier kaartjes kan kopen. Enig idee.

Trouwens, bedankt voor je reactie....

Ingrid

Lea
24-01-10, 19:54
Oei 4dagen Orlando kies dan inderdaad maar eens iets uit.
Disneyfan dan zeker disney doen en persoonlijk vind ik Seaworld echt te gek.
Maar er zijn er hier veel meer die je goede tips kunnen geven.
Ben tenslotte er zelf ook pas 1keer geweest.

Francien
24-01-10, 22:16
Haai Ingrid! De aankomstdag, is dat je vliegdag? Als dat zo is dan ga je dus de volgende dag al een park in? Best heftig, want je zit dan nog met je jetlag. Wij duiken de dag na aankomst meestal Disney Downtown in en de dag daarna nemen we een park. Maar goed, niet iedereen heeft een zee van tijd, dus als je echt keuzes moet maken adviseer ik in ieder geval Magic Kingdom te pakken. De moeder van alle parken. Ja, en dan wordt het moeilijk.....park nummer 2.....sorry..ik kan niet kiezen. Epcot is waanzinnig interessant vooral voor volwassenen, MGM is the most exiting park qua attracties (vind ik). The Tower of terror in MGM mag je niet missen. Animal Kingdom en de waterparken komen daarna op mijn lijst.
Ingrid, het maakt uiteindelijk niet uit wat je kiest. het mooie van Orlando is dat het allemaal even fantastisch is. Je komt gewoon weer terug een keer als je denkt wat gemist te hebben. Doen wij hier ook allemaal op het Forum:)

Lady-M
25-01-10, 17:11
Hoi Ingrid,

Je zoon van 12 vindt Magic Kingdom misschien niet meer zo leuk. Tenminste, mijn drie zoons vonden het in 2008 (toen waren ze 10, 12 en 14) het minst leuke park. Een beetje kinderachtig, zeiden ze. Ze zijn die Mickey Mouse en Goofy poppen duidelijk ontgroeid. Mijn mannen waren gek op Busch Gardens en Seaworld en aangezien zij (en hun vader) stapelgek op de meest wilde rollercoasters zijn, gaan we dit hjaar naar Universal Studios en Islands of Adventure. In mijn weblog staat een linkje naar de vakantie in 2008, toen ik alleen met mijn drie jongens heen ben geweest. Dit jaar gaat mijn man ook mee.

Francien
25-01-10, 19:23
Zo zie je maar Ingrid, iedereen beleeft het anders. De NON-Disneyparken zoals Seaworld en Universal missen wat mij betreft de Magical sfeer. Misschien ben ik wel nooit volwassen geworden, maar ik vind het heerlijk al die Disney figuren te spotten en die sprookjesmuziek te horen. Sommige attracties zijn trouwens niet echt kinderachtig daar. Ik heb dan weer niks met dieren in gevangenschap zoals in Seaworld..... Lees lekker veel op het Forum en ga op je eigen gevoel af zou ik zeggen.

agnes mooiweer
27-01-10, 21:20
Ha Ingrid,
Het is moeilijk om te kiezen hoor. Maar nu komt in het voorjaar ook nog het Harry Potter Park klaar. Tis wat.!! Wij hebben met onze zoon, die was toen 8 jaar, met een camper een rondreis gemaakt. Ook te gek hoor.
Inmiddels hebben we er een eigen huis. Heerlijk. Groetjes Agnes.

bisbis
28-01-10, 16:32
Hoi Francien,

Bedankt voor je reactie. Ben nog niet helemaal uit het forum maar begin er in te komen. Op de vijfde dag rijden wij van St. Augustine naar Orlando. Dat bedoelde ik met dag aankomst. Vervolgens blijven wij tot en met dag acht in Orlando. Op dag negen vertrekken wij dan weer. Zelf willen wij de vijfde dag op onderzoek uitgaan, zoals waar kunnen wij het beste tickets kopen enzo. Dag 6 en 8 willen wij parken gaan bezoeken. Mijn zoon Sven heeft aangegeven graag naar Disney te willen maar wij moeten met hem nog alle parken doornemen zodat hij inderdaad een goede keuze kan maken waar hij graag naar toe zou willen. Zelf willen mijn man en ik een bezoek brengen aan Seaworld. En als het goed is zijn wij de jetlag dan al te boven.\\:D/

Groetjes Ingrd



Haai Ingrid! De aankomstdag, is dat je vliegdag? Als dat zo is dan ga je dus de volgende dag al een park in? Best heftig, want je zit dan nog met je jetlag. Wij duiken de dag na aankomst meestal Disney Downtown in en de dag daarna nemen we een park. Maar goed, niet iedereen heeft een zee van tijd, dus als je echt keuzes moet maken adviseer ik in ieder geval Magic Kingdom te pakken. De moeder van alle parken. Ja, en dan wordt het moeilijk.....park nummer 2.....sorry..ik kan niet kiezen. Epcot is waanzinnig interessant vooral voor volwassenen, MGM is the most exiting park qua attracties (vind ik). The Tower of terror in MGM mag je niet missen. Animal Kingdom en de waterparken komen daarna op mijn lijst.
Ingrid, het maakt uiteindelijk niet uit wat je kiest. het mooie van Orlando is dat het allemaal even fantastisch is. Je komt gewoon weer terug een keer als je denkt wat gemist te hebben. Doen wij hier ook allemaal op het Forum:)

Teleton
28-01-10, 16:41
Zelf willen wij de vijfde dag op onderzoek uitgaan, zoals waar kunnen wij het beste tickets kopen enzo. Misschien is het handig om die voorbereidingen al hier te treffen. Op het forum vind je verschillende topics over tickets. De ervaring leert dat je de tickets in veel gevallen beter vooraf kunt bestellen. Ga in ieder geval niet daar aan een zoektocht beginnen, zonde van je tijd. Een ticket voor één dag Disney koop je het best aan de poort, voor Seaworld is dan wellicht het eticket dat je via hun site bestelt de beste optie.

bisbis
28-01-10, 16:59
Bedankt voor je tips.