PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Liki Tiki Village, Kissimmee



Saskia
21-04-05, 20:58
Ik twijfel nog tussen deze en Liki Tiki in orlando. Die heeft een mooi zwembad met glijbanen maar is duurder. Dit resort kunnen we voor 89 dollar per nacht in met zijn vieren. Als we er terecht komen (over 2-3 weken) hoor je nog van me hoe het was ok?
Groetjes Saskia

mickey
22-04-05, 10:29
Liki Tiki kan ik zeker iedereen aanraden ,wij komen er al jaren en wilden steeds nergens anders ze zijn erg mooi ingericht er zijn 3 zwembaden waarvan 1 waterpark zoals ze dat noemen.Het enige nadeel vonden wij is dat er erg veel bezoekers komen,en het waterpark wel erg druk wordt.Zij komen dan via de timesharing bezoekjes.Maar omdat we nu toch eens wat anders wilden proberen(we zijn al minstens 10 keer daar geweest),gaan we nu naar bahama bay.Het is overigens wel de zelfde kant uit.

eric_daan
14-08-05, 01:10
wie is hier wel eens geweest en kan hier meer over vertellen

liki tiki village in kissimee

gr danielle

Njit
14-08-05, 01:45
wie is hier wel eens geweest en kan hier meer over vertellen

liki tiki village in kissimee

Hallo Danielle,
dit forum heeft ook een zoek-functie. Ik heb hier al 1 reactie kunnen vinden.

Zie dit topic: http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=711

Quote:


Ik twijfel nog tussen deze en Liki Tiki in orlando. Die heeft een mooi zwembad met glijbanen maar is duurder. Dit resort kunnen we voor 89 dollar per nacht in met zijn vieren. Als we er terecht komen (over 2-3 weken) hoor je nog van me hoe het was ok?
Groetjes SaskiaLiki Tiki kan ik zeker iedereen aanraden ,wij komen er al jaren en wilden steeds nergens anders ze zijn erg mooi ingericht er zijn 3 zwembaden waarvan 1 waterpark zoals ze dat noemen.Het enige nadeel vonden wij is dat er erg veel bezoekers komen,en het waterpark wel erg druk wordt.Zij komen dan via de timesharing bezoekjes.Maar omdat we nu toch eens wat anders wilden proberen(we zijn al minstens 10 keer daar geweest),gaan we nu naar bahama bay.Het is overigens wel de zelfde kant uit.

Misschien dat Mickey er je nog iets meer over kan vertellen?

ps,

Hier kun je je voorstellen: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=20
En hier vind je de FAQ's: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=28

mickey
18-08-05, 15:22
Ik kan het zeker aanraden het zijn zondermeer mooie appartementen,en als je oon 3 kamer boekt krijg je vrijwel altijd een van de townhouses je hebt dan een beneden en bovenverdieping,eigenlijk een huisje op een resort,en er zijn buiten het waterpark nog 2 zwembaden die een stuk rustiger zijn.s'Morgens kun je gratis koffie en donuts halen bij het zwembad(waar overig ook een fitnessruimte is).

Daan
22-01-06, 22:23
Ik kan dit alleen maar beamen.
De huisjes zijn super(groot), schoon en de mensen zijn heel behulpzaam. Bij het inchecken werden we ook uitgenodigd om een ochtend een rondleiding van een uur te krijgen. In ruil daarvoor kregen we bijna 100 dollar korting op entreebewijzen (4 personen, voor Busch Garden en Seaworld). Het is dat we dit jaar maar met z'n 2en gaan, anders was ik daar zeker naar terug gegaan.

Piet
01-02-06, 16:43
Hallo,

Ben 2 x in Liki Tiki geweest met mijn vrouw en zoon.
We gaan zelf in juli weer naar florida, echter zijn dan in een ander hotel in Orlando, anders waren we zeker weer naar Liki Tiki gegaan.

Piet

Roobol
05-09-11, 22:59
Hallo allemaal,
Wij vertrekken 7 oktober as met onze 2 kinderen van 16 en 8 jaar naar Florida en verblijven in het Liki Tiki village.
Zijn jullie er ook geweest. Wij horen graag hoe jullie ervaring hier is geweest.

gr, Bjørn en Anja

maantje71
07-09-11, 08:20
hallo roobol.

wij zijn er vorig jaar mei geweest met ons gezin en broer en schoonzusje(die trouwens eind oktober er weer heen gaan voor de 5e keer geloof ik).
het is ons goed bevallen de inrichting van de appartemneten is wel wat gedateerd maar dit zie je eigenlijk overal wel.
wij zaten deze zomer in brandeton en daar vond ik de inrichting ook erg gedateerd.
het zwembad daar hebben mijn kinderen toen 10 en 12 zich heerlijk vermaakt.
er zijn ook nog een paar kleinere zwembaden op het park er was er 1 achter ons appartementen complex ook daar zijn we een paar keer geweest.
het appartement zelf is van alle gemakken voorzien vaatwasser,wasmachine droger dit is wel lekker hoor.
wij hadden een 2 slaapkamer appartement en die vonden wij erg ruim.
mijn broer en schoonzusje hadden een 1 slaapkamer met een tussen deur naar ons.

zoals je kunt lezen is het ons goed bevallen we zijn er dit jaar niet naar toe geweest omdat het een stuk duurder was van wat we nu gehuurd hadden anders hadden we er weer gezeten.
nu heeft ieder zijn eigen mening en ik hoop dat jullie het erg naar jullie zin hebben.

anita71
09-09-11, 20:00
Hoi Roobol,

Ik ben dus het schoonzusje van maantje71 en wij gaan nu voor de 7de keer naar LikiTiki. Wij hebben het daar altijd erg naar ons zin. Mooie appartementen alleen zijn ze nog druk bezig met renoveren van een aantal app. Ligt er net aan in welk complex je komt te zitten. Maar er ontbreek je aan niets hoor, Volledige ingerichte keuken,bubbelbad,wasmachine en droger, mooie zwembaden, vriendelijk personeel, als je om iets vraagt krijg je het direct, hele goeie service. Dit zijn puur onze ervaringen hoor! Wij gaan 26 okt weer en zitten er dan 3 1/2 week. Voor foto's kan je ook een kijkje nemen aan het begin van onze blog van 2010 www.patrickenanita.blogspot.com (http://www.patrickenanita.blogspot.com) . Ik weet zeker dat het jullie gaat bevallen! Heel veel plezier. De kinderen van mijn schoonzus vonden het waterpark erg leuk. Geniet ervan!

Roobol
13-09-11, 20:40
Hoi Anita,
Goed om te horen. We krijgen steeds meer zin. We wisselen elkaar dan echt af. Wij gaan nl. 23 oktober weer naar huis. Weet jij toevallig of je daar terplekke kunt upgraden? We hebben nu nl. een 2-kamer maar wilden graag een 3-kamer.
Alvast een hele fijne vakantie. Ik ga gelijk jullie blog bekijken. gr, Anja

fitnessmouse
14-09-11, 11:36
een 3 (slaap)kamer is een combi van een 2(slaap)kamer en een 1(slaap)kamer met een tussendeur.
Je hebt dan 2 keukens en twee woonkamers met slaapbank, en 3 badkamers. (en dus 3 slaapkamers; 1 met tweepersoonsbed, 1 met 2 kleine tweepersoonsbedden en 1 met een groot kingsize bed)

Syllvia
16-09-11, 12:22
Dat klinkt wel erg luxe :)

fitnessmouse
16-09-11, 15:17
Wij hebben eenmaal in een townhome gezeten (groene gedeelte) en twee keer dus in zo'n gecombineerde 3 slaapkamer appartement (paarse gedeelte)

http://www.destinationamerica.co.uk/Florida/Apartments/Orlando%20Kissimmee/balifloor.jpg

anita71
17-09-11, 16:02
Hoi Anita,
Goed om te horen. We krijgen steeds meer zin. We wisselen elkaar dan echt af. Wij gaan nl. 23 oktober weer naar huis. Weet jij toevallig of je daar terplekke kunt upgraden? We hebben nu nl. een 2-kamer maar wilden graag een 3-kamer.
Alvast een hele fijne vakantie. Ik ga gelijk jullie blog bekijken. gr, Anja

Hoi Anja,

Ik denk wel dat dat zou kunnen, dan moet je dat even bij de receptie vragen. ik denk dat dat geen probleem zal zijn.
Wij zijn ook druk aan het aftellen hier! Ik weet zeker dat wat jullie keus dan ook wordt het zeker zal gaan bevallen, het is gewoon een leuk resort! Heel veel plezier......

Groetjes Anita

Syllvia
09-03-12, 08:26
Is iemand pas nog hier geweest? En hoe is het bevallen?

verbeek
12-04-12, 20:02
Hallo landgenoot,

Wij zijn drie jaar terug voor de eerste maal naar Liki tiki geweest afgaande op reacties van een forum.
Sindsdien zitten we altijd in Liki Tiki.
Als er dan toch opmerkingen moeten zijn was het toen ze ons uitnodigden voor een voorstelling(soort timeshare)maar dan voor reizen.
Totaal zinloos voor Europeanen en bovendien negatief in de pers ivm fraude.
Heeft ons drie uur gekost voor ze onze beloofde 50 dollar gegeven hebben,maar voor ons bijzaak en hebben we dan ook eens meegemaakt.
Maar het domein is qua prijs/kwaliteit zeker top.
Inderdaad al enkele jaren aan het renoveren en je kan inderdaad in een nog te renoveren gedeelte terechtkomen maar valt zeker nog mee.
Vorig jaar was de douche stuk en was na één dag opgelost en hersteld.
Hier heb je wasmachine en volledig ingerichte keuken.
Sinds we hier komen hebben we enkel nog handbagage mee.
Wassen ter plaatse en rest kopen we in de target.

Mvg

Syllvia
13-04-12, 08:44
De keus is inmiddels op wat anders gevallen, maar bedankt voor de reactie

[FBI]HOOCH
13-04-12, 20:24
heette dat niet vroeger isle of bali ?
wij zijn daar nl 2 keer geweest via hotel plan
was toen al goed maar we zien nu dat het aardig is uitgebreid