Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jeannetje
Hallo , Ik ben Jeannet en ga dit jaar met mijn gezinnetje voor het eerst naar Florida. We vliegen op 30 april en we vliegen op 13 mei weer terug.
Ik hoop dat ik op dit forum veel informatie kan vinden over de dingen die ik allemaal moet regelen. Zoals : een eigen paspoort voor de kinderen en ik geloof dat je een bepaald formulier moet invullen voordat je richting Amerika gaat. We hebben er in ieder geval wel heel veel zin in.8-)
Hoi Jeannetje,
wij zijn in dezelfde periode daar. De kinderen moeten een eigen paspoort hebben en ja je moet een ESTA formulier invullen kun je nou al doen gewoon zelf via de computer is niet lastig. Je moet wel je paspoortnummer invullen dus eerst de paspoorten voor de kinderen regelen.
Groetjes Marita en heel veel leesplezier.
Hoi Jeannetje,
Zit op het forum (dankzij jou!). Ik zag dat je net een vraag hebt gesteld, dus je bent online en leest dit vast snel. Spreek je weer gauw, buuf!
Regi
P.S. 1 mei afspreken in een Disneypark?
Mag dat ook via een Pmmetje???
Ta2 Gerrit
24-02-10, 00:42
Hoi Jeannetje,
Zit op het forum (dankzij jou!). Ik zag dat je net een vraag hebt gesteld, dus je bent online en leest dit vast snel. Spreek je weer gauw, buuf!
Regi
P.S. 1 mei afspreken in een Disneypark?
Mag dat ook via een Pmmetje???
Mod. Ta2Gerrit; Inderdaad, Corrus heeft gelijk. Dit soort berichten kan veel eenvoudiger via MSN, een PB, via de telefoon, of gewoon over de schutting.
Wij als moderators weten wel dat niet iedere nieuweling direct op de hoogte kan zijn van alle forumgebruiken, maar de bedoeling van dit forum is om informatie uit te wisselen over vakantie in Florida en een persoonlijke inslag mag daar gerust een keer door heen klinken, graag zelfs.
Maar zo gauw het op een chatbox begint te lijken, trekken wij de grens.
Het kan iedereen in zijn of haar enthousiasme wel eens overkomen :oops: zonder dat je dit snel in de gaten hebt, maar daar zijn de medeforummers en moderatoren voor, om je daar op te wijzen