PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: maryvp



maryvp
22-01-10, 09:55
Hoi,

Regelmatig kom ik op dit Forum en ben altijd nieuwsgierig naar alles wat met Florida te maken heeft!
Dus nu zal ik me ook maar even voorstellen;
Ons gezin bestaat uit 5 personen, Leon 43 jaar, Mary 41 jaar,Jessica bijna 18, Luke 16 en Senna 9 jaar!
Vorig jaar zijn we voor het eerst 2 weken naar Florida geweest echt een super vakantie gehad zelfs zo goed dat we voor dit jaar hebben besloten weer te gaan!!
Afgelopen week hebben we weer geboekt lekker 2 weken van 18 augustus t/m 2 september, we hebben er allemaal al heel veel zin in!
Ik , Mary, ben al weer vollop aan het snuffelen op internet om er weer een geweldige vakantie van te maken.

Tips altijd welkom \\:D/

groetjes Mary

aggie
22-01-10, 10:47
Welkom op dit leuke en informatieve forum!! Nou, en snuffelen kun je hier volop, je krijgt er zelfs zoveel ideeen van, dat je wel ieder jaar terug 'moet' gaan....:-k Jullie hebben het florida'virus' al te pakken, dus geniet maar weer van de voorbereidingen en laat ons je verdere plannen weten, we zijn hier nl. wel een beetje nieuwsgierig:-D!! Ga je ook een reisverslag bijhouden? Gaan jullie 2 weken naar Orlando of rondtrekken?

groetjes van Aggie

maryvp
22-01-10, 11:29
hoi hoi,

wij hebben een vaste plaats in orlando, alleen krijgen we het adres pas als we in orlando zijn, dus lekker spannend!
vanuit daar gaan we kilometers maken :lol: dat is ons vorig jaar goed bevallen!
de parken zullen ook wel aanbod komen, maar we willen ook veel andere dingen zien, door de reisverslagen hier te lezen komen de tips vanzelf!!
ik ga proberen zelf ook een verslag bij tehouden!

groetjes mary

maryvp
22-01-10, 11:46
Hoi allemaal,

De vakantie is geboekt, we gaan 2 weken naar florida!!
We gaan 18 augustus weg en we komen 2 september weer thuis, we vliegen via Washington, met United, naar Orlando.
Daar krijgen we het adres van onze villa te horen, dus dat is allemaal wel spannend omdat we echt niet weten waar we terecht komen.
Vorig jaar is het allemaal super gegaan en we hebben daar echt een supergweldige vakantie gehad!
We lazen al op het Forum dat Florida verslavend kan zijn nou inderdaad dat klopt.
We zijn nu bezig met alle leuke voorbereidingen en al aan het aftellen 8-)

Ik ga proberen de komende maanden wat van me te laten horen hier, en als we er eenmaal zijn ga ik onze avonturen aan jullie vertellenO:)

PS tips zijn natuurlijk altijd welkom!

groetjes Mary

famvis
25-01-10, 19:38
Hallo,
Wij gaan deze zomer ook met onze kinderen 22/19/14 naar florida, we hebben geboekt via AE en krijgen ook het adres pas bij aankomst.
Ben blij dat dit jullie goed is bevallen vorig jaar.Wij gaan van 8 tot 29 juli.
En natuurlijk ook diverse parken bezoeken.
Groetjes Carolien

maryvp
25-01-10, 22:15
Hallo,
Wij gaan deze zomer ook met onze kinderen 22/19/14 naar florida, we hebben geboekt via AE en krijgen ook het adres pas bij aankomst.
Ben blij dat dit jullie goed is bevallen vorig jaar.Wij gaan van 8 tot 29 juli.
En natuurlijk ook diverse parken bezoeken.
Groetjes Carolien


Hoi Carolien,

Leuk om te lezen dat jullie ook met al "oudere" kids gaan!
Vorig jaar zeiden we dit is de laatste keer en dan gaan jullie niet meer mee, maar ach nog een jaartje met zijn alllen is wel zo gezellig en zolang het nog kan moeten we er maar van genieten!:smile:
We kijken er allemaal erg naar uit en zijn al lekker aan het rondneuzen op internet voor leuke uitstapjes buiten de parken om, dus de voorpret is al in volle gang.....

jullie ook veel plezier met alles !

groetjes Mary

Peter en Cindy
26-01-10, 09:23
Hoi maryvp Wij gaan ook precies de zelfde piriode met zes personen
mijn ouders zijn dan meer dan 350 jaar getrouwd en willen dat op deze manier
met ons vieren.
Vinden wij helemaal niet erg hoor haha komen we dit jaar lekker 2 keer in florida we gaan morgen met ons tweetjes weg voor drie weken en in augustus nog een keer twee weekjes (wat een straf)
Welk vlucht nummer hebben jullie in augustus? Want wij gaan precies dezelfde piriode

Njit
26-01-10, 09:52
350 jaar getrouwd? Da's wel een feestje waard ja :)

Peter en Cindy
26-01-10, 10:20
350 jaar getrouwd? Da's wel een feestje waard ja :)

Bij wijze van dan he:-$

Ik ben pas 28 maar me vader is toch zeker al 570 :razz:

Njit
26-01-10, 10:30
Is dit jouw vader?

http://umongo.com/gratitude/sinterklaas.jpg

Peter en Cindy
26-01-10, 11:00
Is dit jouw vader?

http://umongo.com/gratitude/sinterklaas.jpg




Nee je zat er niet ver naast:-\"
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/1/1/5/large_206075.jpg

famvis
27-01-10, 13:52
Hallo,
Wij zijn dit jaar nog MAAR 25 jaar getrouwd, dus niets vergeleken bij bovenstaand bericht,en wilde ook graag dat de kinderen nog meegingen, met een weekje texel hoef je natuurlijk niet aan te komen,dus vandaar Florida.
Groetjes Carolien

maryvp
27-01-10, 19:06
Hoi Cindy

als eerst veel plezier deze vakantie en woww ik zou ook wel zo'n straf willen 2 keer naar florida in een jaar :-)
wij vliegen 18 augustus met vluchtnummer LH9056 om 12.15 uur vanaf amsterdam naar washington en dan met vlucht UA0804 naar orlando!
dus wie weet ....

groetjes mary