PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: x_Linda_x



x_Linda_x
14-08-05, 00:51
Hallo daar!

Ik ben Linda en ben 23 jaar. Na wat surfen op het web, kwam ik deze site tegen en dacht bij mezelf: "Waarom niet?"

Ik heb veel met Orlando. Ik heb daar een paar jaar terug een half jaartje gewoond en gewerkt voor mijn stage. Ik heb er echt een mega tijd gehad. Ik voelde me er meteen thuis. Lekker veel shoppen, geweldige parken om te bezoeken (met name mijn "achtertuin" Seaworld!) en natuurlijk lekker uit je dak gaan in super uitgaansgelegenheden.

Nog na ruim 3 jaar, nadat ik weer terug ben gekomen in Nederland, heb ik steeds nog heimwee. Eindelijk had ik iemand gevonden die met me mee wilde gaan. Alles was geregeld. Toen sloeg het noodlot toe; ik moest wegens omstandigheden de reis annuleren. Wat baalde ik! Ik zou in september a.s. al gaan, maar helaas... :cry: Nu gaan we na alle waarschijnlijkheid begin volgend jaar. Hopelijk gaat dat met meer geluk...

Het lijkt me leuk om via deze weg om met meerdere mensen in contact te komen die ook iets heeft met Orlando. Of als jullie vragen hebben over Orlando hoor ik dat graag!

Tot horens!

Liefs, Linda :D

Njit
14-08-05, 01:02
Hallo Linda,

welkom op het forum. De meesten hier hebben wel iets met Orlando. Sommige iets meer als anderen maar toch..

Wat voor een stage heb je er gedaan en waar? (ik gok Seaworld :) )

Hopenlijk kun je er binnenkort een keer 'echt' op vakantie..