PDA

Bekijk Volledige Versie : Will call (Ticketmaster)



brutus
19-01-10, 21:56
als ik tickets wil bestellen bij ticketmaster kan ik dit als optie kiezen.

Customers in Other Countries: by Will Call :

For International Orders Only - Tickets held at Will Call can only be retrieved by the cardholder with original credit card of purchase and a valid photo ID with signature such as a government issued ID, driver's license or passport.

begrijp ik het goed dat ik gewoon naar een ticketmaster kantoor kan gaan en daar de tickets laten uitprinten.

Ta2 Gerrit
19-01-10, 22:01
Het is al eens vaker voorbijgekomen, maar ik kon het zo direct niet terug vinden.

Will Call houdt in dat je kaarten bij het evenement/stadion klaar liggen bij een will call loket bij de ingang. Dat is meestal een gewone kassa, met een bordje (hoe kan het ook anders) Will Call achter de ruit.

Op vertoon van je Creditcard (en legitimatie) krijg je dan je kaarten.

brutus
19-01-10, 22:12
bedankt voor de snelle info

dan ga ik hier binnenkort kaarten voor bestellen.

Monster Jam
Date: 4/30/2010 - 5/2/2010
Location: Ocala, FL

Lindaa
21-01-10, 19:31
Ik heb kaarten besteld voor Professional Bull Riders!

b.a
21-01-10, 22:27
Ik voor de Daytona 500 , ook afhalen bij het Will Call loket , bij de Speedway . ( nog nooit problemen mee gehad ...en ga al voor de 9e keer naar deze wedstrijd ) :D:D

Lea
01-02-10, 19:43
Ik heb ze nog niet besteld omdat er nog geen data is voor de shows in juni van The blue man group maar daar heb ik contact over gehad met Universal dat ik die ook bij de will call balie op moet gaan halen.
Staan die bij Universal ook bij de gewone kassa's of iets verder?