PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Elma



elma737
19-01-10, 16:27
Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Elma en ik ben 2x in florida geweest, maar dat is al ongeveer 22 jaar geleden. Wij, mijn vriend en mijn
2 jongens van 9 en 11, gaan 20 februari 2010 16 dagen naar florida. Mijn
ouders en mijn broer gaan ook mee. Een familie vakantie dus. Wij gaan eerst naar Orlando en hebben daar een villa gehuurd en de laatste week
gaan wij naar Cape Coral en hebben daar ook een villa gehuurd. Ik heb
me ingeschreven op dit forum om leuke tips te kunnen lezen over
bijvoorbeeld de entree tickets voor de pretparken etc. Wij vliegen met
Martinair, mijn ouders en mijn broer hebben al vliegtickets gekocht en
wij gaan met de kids op ipb basis (indien plaats beschikbaar), dat wordt
nog even spannend dus. Ik hoop dat het gaat lukken. Ik wens jullie allemaal veel Florida-plezier.
Groetjes Elma

Teleton
19-01-10, 18:08
20 februari 2010 16 dagen naar florida.

Hallo Elma en company en van harte welkom bij onze club van verzamelde Floridafielen, Orlandoisten, Key Westologen en Disneysuelen. Wat een leuke en spannende (ipb) vooruitzichten! Durf het bijna niet te vragen, maar moeten de jongens niet naar school? Heeft het lezen over de themaparken al succes gehad en heb je de tickets al gekocht? En welke parken zijn het dan geworden? Wist je overigens dat 'wij van het forum' het ook heel leuk vinden om de plannen en het reisverslag mee te mogen lezen?

FloridaFrankie
21-01-10, 23:43
Hallo Elma, vriend en familie,

(en waarschijnlijk zelfs collega, want je vliegt ipb (KLM'er??). Het zou mijn verhaal kunnen zijn: wij gingen in de jaren 90 ook een aantal keer naar de USA, vonden dit fantastisch en nu, sinds twee jaar met onze kids (ook 9 en 11) hebben we de USA-verslaving weer helemaal opgepakt. Enige nadeel (hoewel?): als je er weer bent, ga je ieder jaar (of vaker) terug. Ik weet zeker dat het zal bevallen! Veel plezier gewenst, op dit Florida Forum, maar natuurlijk in Florida.