PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: frallist



frallist
18-01-10, 23:04
Hallo Sunshine State liefhebbers,

Ik ga dit zomer samen met mijn vrouw, zoon (21) en dochter (18) voor het eerst naar Florida. We gaan 3 weken en zien er erg naar uit. We zijn reuze benieuwd wat we gaan zien en hoe te zien hoe men daar leeft.
Als er mensen goede tips hebben, dan hoor ik dat graag.

Groetjes Fred

[verwijderd]
19-01-10, 08:33
Welkom op dit FLorum, voor de tips waar je om vraagt ben je aan het juiste adres hier aangezien het hele forum bijna vol staat met tips, ervaringen en waar je moet zijn voor de beste prijzen, eten, hotels e.d.

Dus kijk eens rustig rond, lees eens wat topics door en vind je niet wat je zoekt vraag gerust, er is altijd wel een florida fanaat die het juiste antwoord weet op jullie vragen.

En uiteraard is een waarschuwing op zijn plaats, eenmaal in Florida geweest mond over het algemeen uit in nog meer Florida bezoeken.

JKG
19-01-10, 13:23
Welkom! Ja dat laatste wat Jeroen zegt klopt. Ik wilde 1x gaan in 2008, nu ga ik er in 2010 voor de 4e keer naar Florida (5e keer Amerika).
Welke maand gaan jullie precies midden in de zomer vind ik het er zelf te warm en te klam en dan ben ik altijd maar weer blij met airco. :)

famvis
19-01-10, 16:15
Wij gaan deze zomer ook voor het eerst naar Florida, onze kinderen 22/20/15 gaan ook gezellig mee (je moet natuurlijk wel iets leuks bedenken om ze nog mee te krijgen!!!!!) hoop via het forum ook wat leuke weetjes te vinden. Wanneer gaan jullie? wij van 8 tot 29 juli.
Groetjes Carolien