PDA

Bekijk Volledige Versie : Keys: Bijzondere plekjes/uitjes



pris
07-08-09, 17:01
Hallo,

Kan iemand mij een mooie plek aanraden op de keys, wij willen er twee weken blijven, het liefst in een appartement. We twijfelen zelf tussen Islamorada of Marathon.

Renske1978
07-08-09, 18:33
Ik heb niet veel ervaring met appartementen maar wel met hotels, dus tips over verblijfsplaatsen kan ik je niet geven. Maar als je 2 weken op de keys wilt blijven is het misschien een idee om bijvoorbeeld de ene week op Islamorada en de andere week op Marathon te gaan zitten, hoewel Key west natuurlijk ook heel leuk is!

Njit
07-08-09, 18:56
Een mooie plek voor wat? Strand, uitgaan, duiken?

pris
07-08-09, 19:36
een mooie plek qua natuur, mooie stadje en rust

corrus
07-08-09, 22:10
De inwoners praten over het feit...
"It's not where you stay on the Keys... It's what you're going to do around the keys...

pyca
08-08-09, 10:37
Zoals Njit ook al aangeeft, wat wil je er gaan doen? Wij zijn er net terug (verslag maak ik binnenkort af)het is er heel mooi, maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om daar 2 weken te blijven, hooguit voor een paar dagen. Als je dan toch lang zou willen gaan zou ik in ieder geval een aantal dagen Key West opnemen. Key Largo is niets aan. Tussen Key Largo en Key West zitten mooie stukken, schitterde zelfs, maar er zit ook een hoop oude troep, vergane glorie tussen.

Wil je echt voor de zon, zee en relaxen zou ik gaan voor de westkust (met bijv en een paar dagen Keys gecombineerd) waar je dit kunt doen maar ook in het achterland veel te doen is sightseeing, musea, shoppen, veel keuze aan restaurants e.d. (shoppen op de Keys kun je bijv. wel vergeten m.u.v. Key West.)

Let wel dit alles is mijn persoonlijke mening.

kol
13-08-09, 16:36