|
|
Fiesta68 26 juni 2011, 14:01 Hallo'kes
Na aandachtig informatie te hebben opgezocht (hier en op de websites) geraken wij er nog niet goed aan uit welke parken wij zouden kiezen #-o
We zijn een koppel van 40+ zonder kids, houden van een themapark, maar niet echt voor de attracties - misschien wel lichte attracties.
Ik (V) heb schrik van alles wat op z'n hoofd gaat en alles wat erg hoog is :oops:
Mijn man heeft een ietwat zwakkere rug/nek dus... de héél snelle attracties zijn uitgesloten ](*,)
We zouden enorm graag 2 à 3 themaparken bezoeken (voor onze tour in mei 2012),
eerder voor de sfeer, de shows, de figuren die er rondlopen, de shops en de lichte attracties...
In LA hebben we (in mei 2011) Universal Studios bezocht en we waren er dol op.
Hebben jullie soms tips?
- Universal Studios en/of Universal Islands
- Walt Disney World - Magic Kingdom en/of Epcot en/of Hollywood Studios en/of Animal Kingdom
- Sea World
- ...
Alvast bedankt
Fiesta68
TheOne73 26 juni 2011, 14:27 Hallo Fiesta, ik denk dat WDM of Seaworld je beter schikt. Dit ivm verschillende attractie's.
Tans4USA 26 juni 2011, 14:28 Zelf ben ik ook niet zo dol op snelle/hoge attracties en zou jullie dan Epcot en Animal Kingdom aan willen bevelen.
Dit zijn mijn twee favoriete Disney World parken, maar het is zo moeilijk om iets aan te bevelen want want de één wel leuk vindt, vindt de ander weer niets aan.
SeaWorld vindt iedereen leuk volgens mij, de shows zijn schitterend.
Veel plezier met de planning van jullie vakantie.
cindy74 26 juni 2011, 16:17 Universal studio´s zeker en eigenlijk alle disney parken island of adventures is het enige park dat veel heftige dingen heeft .
Fiesta68 26 juni 2011, 17:47 Merci'kes voor alle reacties.
De planning van de tour staat momenteel nog in z'n kinderschoenen,
maar we zijn er vroeg bij, dat scheelt :-k.
We kunnen in mei 2012 een trip van 18 à 19 nachtjes maken 8-)
Dachten misschien 1 dagje Universal studios en 1 dagje Walt Disney Magic Kingdom
en/of Animal Kingdom en/of Sea World.
Of is dit niet aan te raden?
Want als je bvb meerdere parken van Disney of Universal Studios bezoekt, dan is dit wel voordeliger.
Grtjs
Fiesta68
marcelis10 26 juni 2011, 18:41 Ik zou zeker Seaworld aanraden. Verder hangt het er een beetje vanaf wat je leuk vindt. Disney is op zich een park voor kleinere kinderen maar als je er nog nooit bent geweest denk ik dat je het wel gezien moet hebben. Het heeft ook de meeste attracties die niet heftig zijn. Universal vonden wij een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Wij vonden de Hollywood studios leuker. Onze kinderen zijn nu wat ouder en vonden vorig jaar Islands of Adventure helemaal geweldig. Dit park heeft echter veel achtbanen en wat heftigere attracties. Harry Potter is echter heel mooi om te zien. Als je een driedaags ticket neemt voor Disney is dat inderdaad voordeliger als dat je overal losse tickets van neemt. Misschien is dat ook een overweging. Als je de parken toch nog nooit gezien hebt maakt het niet zoveel uit. Verder zijn alle parken leuk in Florida dus de keuze blijft toch altijd moeilijk. Busch Gardens is bij ons nl. ook een favoriet. Je zou dan weer een combi Seaworld en Buschgardens kunnen nemen. Succes met de beslissing.
Groetjes Monique
Indien je van dieren houdt, zijn de parken Seaworld, Animal Kingdom en Busch Gardens (in Tampa) echt een aanrader. Het park met de meeste non-thriller-rides is imo toch Magic Kingdom. En die heeft ook erg mooie optochten.
Als je al in Universal geweest bent, weet je ook hoe die in Orlando is. Er zijn heel veel overeenkomsten tussen die in Florida en in Cali. Island of Adventures is iets nieuwer, met een aantal zeer heftige attracties. Maar ook, vind ik, met de leukste attracties.
Fiesta68 27 juni 2011, 14:42 Het zal een moeilijke keuze worden #-o
Ik vind dat Walt Disney Magic Kingdom niet mag ontbreken.
Is het vergelijkbaar met Disneyland Parijs of niet?
Een 12-tal jaren geleden zijn we naar Disneyland Parijs geweest,
en we hebben er ook met volle teugen van genoten, voelden ons terug kind (moet kunnen \\:D/).
Grtjs
Fiesta68
Oei, vergelijkbaar ja, maar niet helemaal. Ik vind de combi Disney Parijs, met dat extra park wel erg vergelijkbaar met de combi magic kingdom en MGM (Hollywood Studios heet dat nu). Maar er zijn natuurlijk wel genoeg verschillen. En 12 jaar geleden was dat extra park in Parijs niet.
Patrick 28 juni 2011, 08:39 Het zal een moeilijke keuze worden #-o
Ik vind dat Walt Disney Magic Kingdom niet mag ontbreken.
Is het vergelijkbaar met Disneyland Parijs of niet?
Een 12-tal jaren geleden zijn we naar Disneyland Parijs geweest,
en we hebben er ook met volle teugen van genoten, voelden ons terug kind (moet kunnen \\:D/).
Grtjs
Fiesta68
Zelf vind ik de parken zeker vergelijkbaar. Natuurlijk zijn er verschillen, maar in grote lijnen zijn ze hetzelfde.
De parken die mijn ouders het leukst vinden (zijn wel nog ietsje ouder, maar gaan ook niet in snelle attracties), zijn Seaworld en Epcot.
Je zou dan ook nog kunnen denken aan 1 dag Universal en dan beide parken te gaan doen. Als je de heftige attracties toch niet gaat doen, dan heb je minder last van de wachtrijen.
Patrick 28 juni 2011, 08:41 Oei, vergelijkbaar ja, maar niet helemaal. Ik vind de combi Disney Parijs, met dat extra park wel erg vergelijkbaar met de combi magic kingdom en MGM (Hollywood Studios heet dat nu). Maar er zijn natuurlijk wel genoeg verschillen. En 12 jaar geleden was dat extra park in Parijs niet.
even off topic, maar ik zie in je onderschrift staan dat je naar Miami gaat?? WrestleMania!! super zeg, heb je al kaarten?
even off topic, maar ik zie in je onderschrift staan dat je naar Miami gaat?? WrestleMania!! super zeg, heb je al kaarten?
Nee, nog niet :( De voorverkoop begint pas in september. Maar aangezien een vriend van me aan pre-sale kaartjes kan komen, komen die kaartjes wel goed. Nu alleen hopen dat het ook de 1e ring kaartjes worden die we willen [-o<
En stel dat het echt niet zou lukken (wat ik echt betwijfel) heb ik gewoon 3 dagen Miami, en ga ik andere dingen doen :D
Patrick 29 juni 2011, 16:29 Jalours!! Wel veel foto's maken he:D
|