PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: McBro



mcbro
17-01-10, 21:08
Hallo allemaal, wij (gezin met 2 kinderen van 7 en 9 jaar) gaan eind april naar Florida tot half mei. Inmiddels al heel wat keertjes naar de States geweest, samen maar ook met de 2 kinderen. De eerste keer dat we in Florida waren was dat op onze huwelijksreis. Florida was de tweede keer reis in Amerika. Inmiddels zijn we al in een kleine 30 staten geweest en kunnen we gerust zeggen besmet te zijn met het AmerikaVirus...:D
Voor onze kinderen is het nu de 3e reis naar Amerika. We landen dit keer in Miami en zijn op zoek naar een leuk hotel om 2 nachten te verblijven. Heeft er iemand een leuke tip voor een hotel in Miami Beach? 8-)

Francien
17-01-10, 21:41
Haai! Welkom op het leuke forum. Misschien kun je al lezend wat Miamihoteltips halen hier op het forum? Ik heb wat slechte ervaringen met hotels in Miamibeach, dus ik durf je niet te adviseren, maar je zal ongetwijfeld reacties krijgen van Forumgangers.
Wat ga je verder doen in Paradise?

Njit
18-01-10, 11:25
Welkom op dit gezellige FLorum. Zelf hadden we ervoor gekozen om buiten Miami Beach te slapen. Voor het geld wat je daar kwijt bent kun je elders luxe slapen.

Wij sliepen in het Sonesta (http://www.sonesta.com/CoconutGrove/) hotel naast de Coco Walk in Coconut Grove. Van daaruit ben je ook zo op de Beach.
Op de Coco kun je ook lekker eten, stappen, bios...

mcbro
18-01-10, 20:50
Hoi Franchien, bedankt voor je berichtje. We zijn van plan de eerste week van onze vakantie in het Zuiden van Florida door te brengen, dagje Miami, naar de Everglades, Naples en Sarasota. Dan anderhalve week naar een gehuurde villa in Orlando en gaan we de bekende pretparken en Kennedy Space Center "doen". We zijn 10 jaar geleden al eens in Florida geweest en willen nu met onze kinderen naar dit prachtige stukje Amerika.

Hoi Njit, bedankt voor je tip. Het hotel ziet er prima uit..

Francien
19-01-10, 14:40
Lijkt wel of ik aandelen heb in die tent, maar vergeet niet te lunchen of beter nog te dineren in de Sandbar op Anna Maria Island. Heerlijk voedsel en het restaurant is op het strand. Elke avond live muziek. De Beach House is ook van hun en bevindt zich ook op dit eiland. http://www.sandbar-restaurant.com/.
Dus als je toch in de buurt van Sarasota bent..........the memories last a lifetime:)