PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Katjab



katjab
16-01-10, 13:56
Dankzij Google vond ik dit forum, heel origineel ben ik hier gekomen omdat we in maart naar Florida gaan.
Ik ben redelijk bekend in de VS ben er voor een gedeelte opgegroeid en heb er de afgelopen zomer ook voor een aantal maanden gewoond en gewerkt maar Florida is nog relatief onbekend.

10 jaar geleden hebben we het zuiden van Florida bezocht en Orlando dit keer zitten we voor 10 dagen in Inverness en willen we daarvandaan wat tripjes doen eventueel met een keer een overnachting tussendoor.

Dat was het wel wat betreft mijn vakantieplannen, wat ik verder over mezelf kan vertellen is dat ik hier in Nederland mijn geld verdien met paarden trainen en ik fotografiestudent ben.

Ta2 Gerrit
16-01-10, 14:50
Hallo Katjab, en welkom op dit fraaie en vooral informatieve Florum.
Al helemaal bekend met de ins en outs van de US, maar nog niet van de Sunshine State.

Dan ben je hier aan het juiste adres. Alles wat je nog niet weet, maar wel weten wilt, kun je vinden op dit forum, met zijn honderden ervaringsdeskundigen.
Vaststellingen, suggesties en beweringen komen hier voorbij, soms gelardeerd met prachtige foto's.

Dus ook op dat gebied kun je nog wat opdoen, en misschien zelf wat input geven :-)
Veel plezier met de voorbereiding op je vakantie, en heb je vragen, gewoon vragen.