PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Yabbadabbadoo: Orlando 2010



yabbadabbadoo
13-01-10, 21:03
1 mei aankomst
2 mei rustdag zwembad, buurt/malls verkennen
3 mei Magic Kingdom
4 mei St Augustine / Daytona Beach
5 mei Animal Kingdom
6 mei St Petersburg / Clearwater Beach
7 mei zwembad, malls en īs avonds naar downtown Orlando
8 mei Epcot
9 mei Kennedy Space Center
10 mei zwembad / malls
11 mei Disney MGM
12 mei ??
13 mei 2e keer Magic Kingdom
14 mei zwembad īs ochtends en īs middags naar lancering Space
Shuttle in Titusville
15 mei naar huis

Ik ga met gezin 2 volw / 2 kinderen. Ben me ervan bewust dat ik Seaworld, Universal Studios en Bush Gardens niet heb ingepland, maar ik vind het anders een overdaad aan parken worden en het wordt wel heel prijzig. Mijn ega vindt het ook leuk om de malls af te struinen naar de bekende koopjes in bekende merk kleding. Aangezien je met je MYW 6 keer naar een park kan, doen we ze allemaal een keer aan en Magic Kingdom een 2e keer. En bewust gekozen voor om en om, om ook lekker te luieren bij het zwembad.

Iemand nog een leuke suggestie voor 12 mei om een leuke stad te bezoeken ? Sarasota miscchien ?

Teleton
14-01-10, 16:07
Iemand nog een leuke suggestie voor 12 mei om een leuke stad te bezoeken ? Sarasota miscchien ?

Of misschien een lekker dagje Kelly Park met de kids? Moeten ze wel een beetje avontuurlijk zijn ingesteld.....het is er puur natuur. En voor wat betreft de lancering van de Space Shuttle, ik zou maar ruim op tijd vertrekken. Houdt rekening met grote drukte en verstopte wegen. Je bent vast niet de enige die dit spektakel wil zien. Als alles volgens de planning verloopt, schieten ze hem om half drie af. Wij vertrekken in ieder geval vroeg....als alles doorgaat.....[-o<[-o<