PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mi.vermeulen



mi.vermeulen
12-01-10, 22:32
Hallo Florida gangers, wij, gezin met drie pubers 18, 16, 13 jaar, hebben onze bestemming gekozen. We gaan komende zomer naar Florida. maar wat gaan we daar allemaal doen? We willen wat parken bezoeken, naar de Keys, natuurlijk hebben jullie veel suggesties. We zijn actief maar willen graag ook een dagje rust. Zouden jullie met een camper gaan of vanuit hotels? Kortom we zijn benieuwd naar jullie reakties en hebben er zin in, groetjes:razz:

Marjoleinw
12-01-10, 23:17
Hallo! Grappig wij gaan van 22-7 t/m 14-8 met twee jongens van dan 13 en 16! Wij gaan de eerste week van hotel naar hotel, Miami, Everglades, Keys, Sanibel ofzo en dan een week villa westkust en daarna 10 dagen villa oostkust en van daar nog wat parken etc doen.
De villa's zijn geboekt, de hotels ga ik nog doen, daar ben ik mij nog in aan het verdiepen.
Ik ben benieuwd wat jullie gaan beslissen. De tickets zijn ook al geboekt?


groetjes,
Marjolein

pascalbrouwers
13-01-10, 06:41
Hallo mi.vermeulen,
Leuk vooruitzicht met het hele gezin naar florida.
Hoe lang gaan jullie richting sunshine state :?:
Jullie hebben zo wie zo al gekozen om KW en Orlando te bezoeken, nou dat wordt dus wat kilometertjes kachelen ;), ik zou zeker geen kamper gaan huren..
Met een auto kun je gewoon overal gemakkelijker naar toe rijden, parkeren de stad in etc.

Ik zou voor een hotelletje gaan, en die zijn er zat.

Als jullie nog geen auto geboekt hebben, zou ik eens kijken op de site van www.usareisen.de (http://www.usareisen.de) dit is toch wel de goedkoopste aanbieder die er is.
En vele forummers zijn jullie al voorgeweest...

Hebben jullie al enig idee over de verdeling vd reis.

Wat zeker leuk is om te doen:
Zwemmen met dolfijnen
Zwemmen met manatees
Old town in Orlando
Naar 1 vd waterparken gaan zoals bv typhoon lagoon of blizzard beach
Een ballonvlucht maken
De everglades bezoeken en daar zeker een airboatride maken
Rust inbouwen dat is zeker niet onbelangrijk ( maar dat geef jezelf al aan)
Snorkelen op de keys
Wellicht een honkbalwedstrijd bezoeken.
Zo maar een paar suggesties die jullie wellicht op weg helpen met het maken van een planning.

Hebben jullie al wat reisverslagen gelezen die je hier kunt vinden, nou zeker doen staan hele leuke verhalen bij met als topper toch wel de anecdotes van A3 :smile:

Verder de zoekfuntie doet wonderen verrichten.
Veel succes,
Pascal