PDA

Bekijk Volledige Versie : Prijsverschil hotels april - mei / vakantie Amerikanen?



Kiwi80
12-01-10, 20:46
Wij willen dit jaar voor het eerst naar Florida. Het liefst in april.
Nu zitten we een beetje rond te kijken en zien dat er een behoorlijk prijsverschil is wb de hotels en appartementen in de maand april en mei.
April is best wel aardig wat duurder dan mei.
Ik heb het nagevraagd bij het reisbureau, omdat ik dacht dat de Amerikanen dan misschien vakantie hebben en dat het daarom misschien duurder is.
Zij weten niets van vakanties van Amerikanen en denken dat het daarmee niet te maken heeft.
Weet iemand hier waardoor dat komen en of de Amerikanen vakantie hebben in april?? Dan zal het ook wel veel drukker zijn overal denk ik.

kentcourt
12-01-10, 20:50
In (voor ons) het voor en na seizoen is het zeer aangenaam in Florida, beter dan de zomer. Daardoor is er meer toeloop.

Marjol
12-01-10, 21:02
De springbreak van veel Amerikaanse scholen valt in april, vandaar :)

Kiwi80
12-01-10, 21:04
De springbreak van veel Amerikaanse scholen valt in april, vandaar :)

Zie je ... dat dacht ik dus al!
Dan zal het ook wel veel drukker zijn in alle parken denk ik.
Er zullen toch ook veel Amerikanen naartoe trekken.

belgske
12-01-10, 22:11
En vergeet Pasen niet. Goede Vrijdag is ook een feestdag in de States, dacht ik toch. Daar Amerikanen niet veel vrije dagen hebben, nemen ze de hele week (slechts 4 vrije dagen moeten opnemen)

Hotels aan de Golf, in Miami en the Keys oa. zijn in veel gevallen meer dan de helft goedkoper dan in April.

En dat ze op een reisbureau geen weet hebben van Springbreak... ocharmkes die klanten. #-o

Hawky
12-01-10, 22:12
Spring Break ligt grotendeels in Maart 2010:
http://studenttravel.about.com/od/springbrea1/f/when_spring_bre.htm

JKG
12-01-10, 22:43
Springbreak is inderdaad in maart en een kleine uitloper in april (tot 2 april)

yabbadabbadoo
13-01-10, 20:51
Springbreak is inderdaad in maart en een kleine uitloper in april (tot 2 april)

Ik wil ook wel naar de Spring break, maar dan ZONDER mijn vrouw..........;-)

cant51
13-01-10, 21:51
Wat wij van onze Amerikaanse vrienden weten is dat er veel Amerikanen
uit de noordelijke staten in maart en april voor een korte vakantie naar Florida komen, om even van het goede weer te genieten.

Vanaf mei wordt het ook noordelijker voorjaar en beter weer, vandaar dat de prijzen vanaf mei lager zijn.

Hawky
14-01-10, 11:42
Maart is nog steeds goedkoper, blij dat ik al geboekt heb voor maart :)
Ben wel benieuwd hoe druk het is in Florida met Spring Break....

JKG
14-01-10, 12:09
Ik wil ook wel naar de Spring break, maar dan ZONDER mijn vrouw..........;-)

Ik weet nog wel een leuke club voor je, hele jaar door waar ik wel iets voor je kan regelen. Heb je geen springbreak voor nodig. \\:D/

edenanita
15-01-10, 10:49
Wij gaan altijd in mei naar Florida. De temperaturen zijn dan erg lekker. S`nachts kan het in april nog wel wat kouder zijn, maar in mei zijn de temperaturen s`nachts alweer een stuk aangenamer. Ook zijn in de maand mei de meeste snowbirds weer vertrokken naar de staten waar ze wonen. Dit betekend dat het een stuk rustiger is op de wegen en geen lange wachtrijen bij de parken e.d.

kay
15-01-10, 15:20
is goed om te horen. wij gaan in mei voor de eerste keer.

FloridaFrankie
15-01-10, 17:08
Wij gaan ook eind april (Keys) en begin mei (Orlando/ Cocoa) en rekenen (hopen) op goed weer, hoewel we vorig jaar in februari/ maart ook bruin terug kwamen! Als je de prijzen van de parken/ attracties ziet dalen deze vanaf de laatste week april (en niet zo'n klein beetje ook)

Teleton
15-01-10, 17:21
Als je de prijzen van de parken/ attracties ziet dalen deze vanaf de laatste week april (en niet zo'n klein beetje ook) Die prijsdalingen zouden andere forumleden vast ook graag willen zien. Ik in ieder geval wel. Noem eens een paar parken/ attracties als voorbeeld?

Alexje
16-01-10, 17:45
Hoi Kiwi,

Wij zijn vorig jaar eind april ( meivakantie) in Florida geweest en vonden het in de parken van Disney aangenaam rustig! Van de 3 grote parkeerplaatsen bij Animal Kingdom was er maar een halve bezet.....Ook de rijen van de attracties waren goed te doen. Hebben alles gedaan wat op het lijstje stond dus dat was ok. Ook zijn we op het strand bij Naples 3 dagen geweest en ook daa was het erg rustig ( best lekker ).

Succes met je keuze!!

Lea
16-01-10, 19:46
hoe zit dat met Juni?

dan zijn wij er (zal je net zien is het poepiedruk dan)