PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegen met Swiss Air



Lia
11-08-05, 21:24
Heeft er iemand ervaring met vliegen met swiss-air naar Miami, via Zürich???? Ben erg benieuwd......

petra
11-08-05, 22:20
Ha Lia,
Wij zijn alweer 6 jaar geleden (!!) met Swiss air gegaan en idd naar Miami. Het is ons toen goed bevallen. Alleen op Zurich werd er toen verbouwd, dus het was nogal een rotzooi, vooral op de terugreis, maar goed dat moet nu wel zo'n beetje klaar zijn.....
Wat ik me nog goed kan herinneren.....we kregen als snack zo'n heel klein ijsbakje van Movenpick, en dat was me toch lekker!!!!
De vlucht ging toen recht de oceaan over vanaf Zurich.

Eric
11-08-05, 23:32
Houd er wel rekening mee, dat alles op de luchthaven van Zurich schreeuwend duur is, plan daar dus geen etensstop, anders had je beter een prive vliegtuig naar de VS kunnen huren !!!
Eric

Ebelix
11-08-05, 23:54
Swiss is goed en efficient. Veel plezier.

Lia
12-08-05, 00:22
mijn dank is weer groot voor jullie snelle antwoorden en leuke tips.
Ga me al aardig thuisvoelen tussen jullie Florida-freaks, ik begin er bijna ook een te worden.
Nog 6 nachtjes!!!!!

brasem
02-10-09, 09:34
Zijn er nog recente ervaringen met Swiss Air (naar Miami via Zürich).
Hoe is de service aan boord? Biedt Swiss ook een soort comfort class of betaalbare bussiness class?
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Njit
02-10-09, 10:17
Volgens mij gaan de woorden 'betaalbaar' en 'business class' niet samen :)

pyca
02-10-09, 10:38
Wij hebben afgelopen zomer met Swiss gevlogen.Wij vlogen AMS-JFK (via ZHR) en terug MIA-AMS. Wij waren zeer te spreken over deze maatschappij, prima service, lekker eten, mooie toestellen met een zeer uitgebreid entertainmentsysteem. Voor zover ik weet is er momenteel op de intercontinentale vluchten geen mogelijkheid om met bijbetaling een ruimer te zitten. Wij sparen bij UA miles en als je met Swiss vliegt kun je die gewoon laten bij schrijven op je Mileage Plus account. Dus dat is ook mooi meegenomen. Kortom ik zou zo weer met deze maatschappij vliegen.

Bel
08-11-09, 21:43
Wij zijn nu al twee keer met swiss naar Miami gevlogen.
Perfect, goedkoop en kort wachten bij de overstap!

Manon Osterop
18-03-17, 19:22
een vraag heeft er iemand ervaring met het vliegen met swiss air /edelweiss air amsterdam - zurich - tampa?

b767-300er
18-03-17, 21:40
Edelweiss is de low budget maatschappij van ik geloof Swiss. Let dus op op bijkomende kosten.

Manon Osterop
19-03-17, 09:28
Dank je voor je antwoord. goed gekeken naar de kosten maar alles zit erbij in. vervelende overstap pauze van 5 uur op de terugweg maar dat is dan zo.

b767-300er
19-03-17, 12:12
Ja de vlucht van Swiss naar Amsterdam gaat (te) laat

Manon Osterop
19-03-17, 14:40
heen weg wel prima, dus toch maar doen!