PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Marjoleinw



Marjoleinw
08-01-10, 15:19
Hallo allemaal, mijn gezin bestaat uit mijn man Huub, zoons Tom van 15 jaar en Derk van 12 jaar en ikzelf dus.
Vorig jaar zijn wij voor het eerst naar de VS geweest. We zijn toen ruim 3 weken door Californie gaan toeren van hotel naar hotel.
Omdat we dat allemaal super hebben gevonden maar wel erg vermoeiend hebben we bedacht dat we dit jaar Florida eens willen "doen" maar dan wat meer op het gemakkie. We zijn dus "Floridamaagden".\\:D/

De vlucht staat al vast naar Orlando met Martinair. We willen de eerste 6 dagen o.a. Miami, Everglades, de Keys en Sanibel Island bezoeken. O.a. door het lezen van reisverhalen en tips van jullie.
Daarna hebben we een week villa geboekt in Spring Hill (Gulf Coast) en de laatste 10 dagen een villa in Melbourne. Vanaf Melbourne willen we Disney een paar keer bezoeken en vanaf Spring Hill de Busch Gardens.

Als jullie nog leuke tips hebben horen wij die uiteraard graag.

Bedankt voor het lezen en groetjes,
Marjolein

Ta2 Gerrit
08-01-10, 16:03
Hallo Marjolein, en welkom op dit fraaie en vooral informatieve Florum, helemaal gericht om zowel Floridamaagden als Floridaveteranen te voorzien van allerlei tips.

Aan de locaties van de gehuurde villa's te zien zijn jullie echte strand en zeeliefhebbers.
Dat moet haast wel, want anders was een Kissimmee-villa logischer geweest.

Een dagje Bush Gardens is van uit Spring Hill dan nog wel te doen, maar om nou een paar keer heen en weer te kachelen vanuit Melbourne naar het walhalla van pretparken en shoppingmalls lijkt mij wat vermoeiend.

Zie hier dus mijn eerste tip; waarom niet voor de Disney etc. bezoekjes een hotel gegrepen in de buurt. Disney betekent vaak lange, en soms vermoeiende, dagen maken en als je dan nog terug moet.
Wij hebben dat ook wel eens gedaan (wel van Las Vegas naar de Grand Canyon), gewoon al je spullen in de villa laten en met een overnachtingstasje op pad.

Je kunt dan de volgende dag ook nog wat Disney, of iets anders doen, en dan (of nog een dag later) weer retour naar de villa.
Scheelt veel rijwerk, en voor de uitgespaarde brandstofkosten vindt je zeker een acceptabel hotel. Er zijn er genoeg rond Orlando.

Veel plezier met de verdere voorbereiding op de ontmaagding ;-)
Maar pas op, als je het éénmaal gedaan hebt, wil je meer.

Njit
08-01-10, 16:22
Misschien dat het tijd is voor een nieuwe usertitle: FL Virgin

:)

A.Hofman
08-01-10, 17:29
En mensen die nog twijfelen of ze wel of niet gaan zijn aan het FLirten?

Njit
08-01-10, 19:11
FLirgin of FLirt, met alle ervaringen op het forum ben je zo een FLexpert :)

Marjoleinw
08-01-10, 22:46
Haha ja klopt! Wij houden van stranden en vooral de kinderen wilden minstens een week aan de Atlantische kust vanwege de golven. De geboekte villa met zwembad is 300 meter van het strand en 100 meter van de lagune, helemaal super dus.

Een overnachting doen wij inderdaad misschien wel een keer in Orlando, dat is een goed plan. Mijn man vindt het erg leuk rijden in de VS dus wat dat betreft vinden we dat niet zo erg, met 1,5 uur moeten er wel zijn. De laatste dag moeten we er om 10.00 uur uit zijn en vliegen we om 20.30 uur dus dat willen we die dag ook nog een van de parken bezoeken.

Ik maak mij een beetje zorgen over haaien, slangen en muggen maar duim maar dat dat mee zal vallen.:razz: