PDA

Bekijk Volledige Versie : Relaxed terras in of in buurt van Disney



esmickey
06-01-10, 23:13
Vorig jaar bezochten wij Universal Studios en vonden daar in " het uitgaansgebied, the Citywalk? een relaxed terras voor de middaguren. Het had een leuk barretje en een kleine eetkaart.
Voor degenen die er al eens geweest zijn, het is bij het " witte vliegtuigje " aan het meertje....
Weet iemand of er zo'n relaxed plekje ook in Disney of in de buurt van een van de Disneyhotels of downtown te vinden is.
We vinden het wel lekker om na het geweld van Mickey ook even te chillen op een terrasje....

Fleurida
06-01-10, 23:53
Dowtown Disney heeft terrasjes, en verder de hele omgeving. Dit omdat er sinds een paar jaar een rookverbod is dus iedere tent met een beetje ruimte heeft een terras. I-drive,192, bij de diverse malls, terrasjes te over.

ferret
07-01-10, 00:31
Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik weinig terrasjes heb gezien. Ik had ook begrepen, dat je buiten de zaak(bar) geen alcohol mag gebruiken. Misschien is dat sinds 1 jaar veranderd?? Ik had ook begrepen dat Downtown Disney gesloten is, tenminste...Pleasure Island. Market Place heeft geen gezellige terrasjes, vind ik.
Ook wij hebben een aantal keren op Universal Studio/CityWalk gezeten. Bij Margaritaville om precies te zijn. Dat was erg gezellig.

esmickey
07-01-10, 10:58
ja, Margaritaville!
Daar heb je buiten een leuk klein barretje. Die bedoel ik.

Jammer, dat ze die niet in Disney hebben.

Ta2 Gerrit
07-01-10, 12:03
Iets de 192 West op vindt je bij Houlihans een mooie buitenbar, erg gezellig.

pascalbrouwers
07-01-10, 12:07
old town kun je ook buiten zitten....

bandje luisteren, biertje erbij en chilluh ;)
zijn wel niet grote terassen, maar simpele tafeltjes die op bepaalde plekjes buiten staan, of wat stehtischen met hoge barkrukken net buiten de bar.

ik vind dit wel relaxed

esmickey
07-01-10, 16:43
The Old Town lijkt me wel gezellig.
Weet iemand hoe je daar kan komen (we hebben geen huurauto) vanaf disney All Star.

Teleton
07-01-10, 17:03
(we hebben geen huurauto) .

Oeps, oeps, oeps.....Heb je de dienstregeling van de Lynxbus (http://www.golynx.com/?fuse=cstm&app=route)al eens bekeken? Route 305 komt langs je hotel en dan wordt het overstappen op een bus die over de 192 komt. (Lijn 56?) Je kunt met de tripplanner (http://trip1.golynx.com/)aan de slag.

Ta2 Gerrit
07-01-10, 17:34
Of alles met de taxi doen, natuurlijk. Dan heb je geen dienstregeling en ook geen overstap.

Teleton
07-01-10, 18:18
Of alles met de taxi doen, natuurlijk.

Zo is dat! In dat geval komt de taxifare finder (http://www.taxifarefinder.com/main.php?city=Orlando)misschien van pas..:wink:

robisjo
07-01-10, 18:37
Volgens mij zijn er bij de Disney Boardwalk ook terrasjes en zit je heerlijk aan een meer, die je vervolgens helemaal rond kunt lopen of gezellig op een familiefiets rond kan fietsen.

corrus
07-01-10, 21:01
Volgens mij zijn er bij de Disney Boardwalk ook terrasjes en zit je heerlijk aan een meer, die je vervolgens helemaal rond kunt lopen of gezellig op een familiefiets rond kan fietsen.

Nou...terrasjes is een groot woord hoor... bij de HotDog stand staan zeggen en schrijven, 4 tafeltjes en 16 stoeltjes...

ferret
08-01-10, 08:41
Inderdaad is Boardwalk niet echt een plek waar je leuke terrasjes kunt vinden.
Wij hebben een ijsje gegeten op een bankje, maar meer is er toch niet.
Wel kun je er leuk wandelen.

ekkie50
10-01-10, 13:01
Starbucks en Panera Bread hebben ook vaak terrassen. Of die rustig zijn is natuurlijk altijd subjectief. Maar de gezelligste en rustigste terrassen en banken vind ik tot nu toe in Downtown Disney. Lekker op het meer uitkijken met een hapje of drankje erbij. Ik kom daar vaak speciaal voor.

nootje2
03-02-10, 00:48
Bahama Breeze bij Little Lake Bryan is het ideale terras, je kunt er drinken en roken, en natuurlijk onwijs lekker eten. 's Avonds altijd live muziek en makkelijk te bereiken vanaf Downtown Disney. Je kunt lopen, heb ik vaak gedaan, kost je wel een ruim half uur, of je pakt tegenover de speelgoedwinkel in Downtown Disney de bus, nr. 111 geloof ik, één halte en dan weer uitstappen bij het benzinestation, je staat dan vlak voor de snelweg (I4), loop onder de snelweg door en Bahama Breeze zit aan je linkerhand. Taxi is ook makkelijk te doen, zal nog geen tien dollar zijn. http://www.bahamabreeze.com/


Inderdaad is Boardwalk niet echt een plek waar je leuke terrasjes kunt vinden.


Toch is er een heus terrasje bij de Big River Grille and Brewing Works, waar je naast ter plekke gebrouwen bier ook erg lekker kunt eten. Maar toegegeven, erg gezellig zit je er niet.

ekkie50
04-02-10, 15:57
Leuke tip nootje2. Die website brengt je helemaal in de stemming. Ik luister op dit moment naar een steelband!